|
Club
|
View this Thread in Original format
| Biohazard |
Trance wordt de laaste tijd een beetje eentonig, ik wil wat afwisseling. Techo en progressive doen het nu voor me maar ik wil me eens verdiepen in club. Ja! club, en niet die DJ Sjaan en Boozy /kutheads onzin, gewoon goede stevige groovey club, een beetje zoals jakatta, sono en junior sanches
iemand suggesties? |
|
|
| HiGH_NrG |
| Luister overdag eens ID-T radio...daar draaien ze naar mijn mening best wel veel club.. |
|
|
| TranceFool |
| sorry kan ik je niet mee helpen, heb ik echt heel weinig verstand van |
|
|
| Dj Lex |
| Ja ik versta onder club meer sets van Jurgen of Erick e enso. Ik vind wat ze op id & t draaien meer dance. Tsja moeilijk uit te leggen |
|
|
| Miss Proximus |
Jurgen vind ik meer Club-trance, maar Erick-E draait idd een lekkere mix van club en prog
de It Records waren vroeger ook VET :) wat een lekkere platen :)
ik ken tegenwoordig weinig club :( |
|
|
| Ding Chavez |
Is Roog niet van die funky club?? Anders moet je nog wat ouwe line-ups van feesten opzoeken naar de club hall, daar zul je vast wat namen vinden.
GreetZ, DC |
|
|
| Biohazard |
bedankt
de hele club zaal van afgelopen TE is geen echte club
ik heb die boel van die Chemistry CDs en SOAP dingen gedownload, zitten goeden dingen tussen
weet iemand soms wat dat club nummer was in die reclame van massive? |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Biohazard
bedankt
de hele club zaal van afgelopen TE is geen echte club
ik heb die boel van die Chemistry CDs en SOAP dingen gedownload, zitten goeden dingen tussen
weet iemand soms wat dat club nummer was in die reclame van massive? |
Huh? dat was toch gewoon Simulated? |
|
|
| Biohazard |
| ja eerst simulated daarna een beuk techno nummer (welk?) en een vet club nummertje |
|
|
| Tha Force |
kweet dat er hier een btje een anti tege hem bestaat door sommigen, maar om dat er om Club gevraagd wordt, DJ Jean draait ook wel aardig veel club(kvin em zelluf ook nix hoor).
ID&T Radio draait overdag ook wel aardug wat club, maar ook veel Tranceen DeepHouse |
|
|
| DJ Bazz |
| jij vroeg laatst toch ook al om techno? maar goed check idd ff een beetje van die clubfeestjeslineups. pfff 't woord is eruit ook nog 19 letters btw:) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Biohazard
|
ja, check "G Club presents Banda Sonora - Guitarra G" maar eens, wat een heerlijk nummer! :) |
|
|
|
|