|
ישיבת הממשלה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| אני מקווה שהמסיבת עיתונאים שמר שרון יכנס לא תהיה סתם כמו הקודמת |
|
|
| Flotser |
| quote: |
Originally posted by TranceGiant
America wants to Saddam's ass in May/june. Till then they'll make us sit down quiely..they dont want no trouble. You'll see..Israels gonna do the same things as they did in the Dolphinarium cas, or after the Sbarro bombing..The PLO will be called "Irgun Terror" they will launvh rovkets against some stinky police headquarters get into the towns..and then leave after 12 hours
|
לצערנו הרב, אתה צודק אחי...
למרות שניתן לראות זאת גם בעין טובה משום שהתקיפה על אירעק היא גם אינטרס של ישראל... ואני מבין את ארה"ב משום שאירעק היא איום רציני הרבה יותר על העולם מהרשות.... אבל לאחר התקיפה על עיראק (שאתה צודק שהיא תבוא בתחילת הקיץ), יבוא גם תורו של ארעפת, חיזבאללה, ואנשי אל-קעידה ואנשי המהפכות האירניים היושבים במחנות הפליטים בלבנון עכשיו...
והנה קצת חדשות:
:mad:
ח24:35: הסטייט דפרטמנט דוחה את הצהרת יאסר ערפאת.ח
ערפאת חייב להודיע כי הוא מקבל את הנקודות של הגנרל זייני.ח
ח24:10: לממשלה נמסר עכשיו על כך שערפאת נתן הוראה
לגל גדול מאוד של מחבלים מתאבדים,ח
לתקוף את ערי ישראל ואת ההתנחלויות.ח
כל 145 ההתנחלויות הועמדו במצב כוננות עליונה.ח
ח23:00: ברגעים אלה החלה פעולת צה”ל.ח
צה”ל עורך הכנות למיטוט הרשות הפלסטינית.ח
החל גיוס מילואים והצבת כוחות בנקודות הערכות.ח
צה"ל מעביר הלילה למשטרת ישראל 9 פלוגות, לשם הגנה על הערים וקו התפר.ח
ידיעות והתראות חמות על חדירת חולייה בת 2-3 מחבלים לירושלים.ח
צה"ל מבקש מהממשלה לאשר גיוס חלקי של המילואים. ח
ח 21:45: ערפאת מודיע שהוא מוכן להפסקת אש ללא תנאים,ח
ועל קבלת דוחות טנט ומיטשל.ח
מקורות מדיניים וביטחון בכירים: המילה ”מוכן” ולא מכריז ונותן הוראה לכוחותיו
לעצור את הטרור, מראה כי ערפאת פועל בלחץ הטנקים הישראלים,ח
המקיפים את הערים הפלסטיניות. אם הדרג המדיני ייענה לדבריו,ח
הוא יחדש, לאחר זמן קצר את פעולות הטרור.
עדכון מ
www.debka.com
סליחה על ה "ח"ים... |
|
|
| Flotser |
ועוד משהו להוסיף....
דבר אחד שממש מעצבן אותי הוא שטרוריסט אחד יכול להכתיב מדיניות לממשלת ישראל (הלמודה ועייפה מפיגועים) , באם הוא מצליח במשימתו הנתעבת....
הרי על כל פיגוע שמצליח להיסכל או לא יוצא לפועל "כשורה".... יש גם לתת מכות חזקות לרשות ולדבוק בקו מסויים של לחימה ממושכת בטרור כל עוד הצד השני מכריז הכרזות שונות. |
|
|
| NyKoN |
מסכים
ומאיפה כל החדשות האלה? |
|
|
| Flotser |
אפשר בהחלט לומר שכן, לפעמים הם כתבו כאלה דבררים מוזרים שבחיים לא הייתי חושב שזה נכון.... ואז אחרי שבוע או אפילו הרבה יותר , אותה ידיעה מתפרסמת גם בטלויזיה ובאתרי החדשות האחרים...
יש גם מקרים שהם טועים.... אבל גם המודיעין הישראלי והאמריקאי טועים לפעמים.... באמת האתר ממש ממש מומלץ לקריאה יום-יומית.
ובכלל כנס בתוך באתר ל: "מי אנחנו"
וגם ל
about us
בגרסה האנגלית של האתר.... ותראה לבד...
(כן ה"מי אנחנו" שונה בשני המקומות מאוד) |
|
|
| yahel222 |
עכשיו בדרך הביתה אני שומע בחדשות של 3
שהקפיצו את כל הסדיר שהיו בחופשה
ושמגייסים מילואימניקים
שזה כבר משהו רציני.....וזה אומר שיכול להיות שבאמת היה שינוי
למי ששמע קצת רדיו אז יודע שאומרים שהפיגוע הנוראי הזה הוא נקודת מפנה
ושרון כבר הכריז שמדיניות ההבלגה נפסקה....
אז תתחילו לקוות שמחר תקומו בבוקר ותשמעו שכבשו את רמאללה בצורה מוחלטת
או יותר טוב הרימו כמה אפאצ'ים והעלימו את רמאללה מהמפה
וברוך הבא אורן אני דותן
אתה מכיר בנות מהשכבה שלך??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
עכשיו בדרך הביתה אני שומע בחדשות של 3
שהקפיצו את כל הסדיר שהיו בחופשה
ושמגייסים מילואימניקים
|
בן דוד שלי חזר הביתה ביום שלישי בלילה לחופשה מהצבא
כבר ביום רביעי בבוקר הקפיצו אותו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בן דוד שלי חזר הביתה ביום שלישי בלילה לחופשה מהצבא
כבר ביום רביעי בבוקר הקפיצו אותו |
מעניין מה עם אריאל ומורן |
|
|
| Hell_Copter |
מורן אמר שיש לו חופשה של 4 ימים
ת אריאל אולי יקפיצו.. אבל אני גם בספק |
|
|
|
|