|
ישיבת הממשלה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אין מצב להגיע להסדר עם הערבים האלה
זה או מלחמה או כלום |
|
|
| Flotser |
:whip: :whip: :whip: :whip:
כוס אעמק אערס, איך אני שונא את בטלויזיה העולמית הזאתי הבת-זונה אמאמא שלה, שתמות כולה.
כל הבוקר בגלל זה לא הצלחתי לקום מהטלויזיה לשמוע את החרא שיוצא להם מהפה.... הם בכלל בודקים את השטח, מנסים לגלות את האמת לפני שהם יוצאים בחדשות ל כ ל ה ע ו ל ם ????
לא שמעתי שם איזכור אחד על ההבלגה הממושכת של ישראל, למרות פיגועים קשים שהתרחשו בתקופה זו, לא שמעתי על כך שישראל הסכימה לכל תביעות זיני וביחד איתו ניסתה להקל עוד על הרשות בהקלת רבה בתוכנית טנט לצד הפלשתינאי, לא שמעתי על כך שבמשך כל השיחות הללו להפסקת אש ארעפת ואנשיו לא הסכימו להפסקת אש ועירבו בה כל הזמן עיניינים מידניים כדי לחבל בשיחות... וגם זה שההכרזה הפתאומית של שרון לביצוע טנט ללא תנאים (שבשביל זה בא זיני) באו כש40 טנקים מקיפים את רמאללה
אז מה כן אומרים בחדשות בעולם???
ארעפת קורא להפסקת אש ללא תנאים (אפלו לא מזכירים את תגובתו של הממשל:
| quote: | פקיד אמריקני: בממשל לא מתרשמים מהודעת הפסקת האש של ערפאת
YNET |
ואז אורמים שהמדינות הערביות מסכימות להספכם שלום עם ישראל...בלי להזכיר ולהסביר לצופים מה זה בעיית הפליטים.... אז להוסיף בסוף שמנהיגים ערביים אומרים שישראל נכנסה לשטחים כדי לחבל בהצעת השלום שלהם ובהצעת הפסקת האש של ארעפת....
שונא אותם!!!!!!!!!!!!!
:whip: :whip:
ועוד להוסיף לזה את רענן גיסין הזה שלא יודע מה הוא מדבר בכלל כל הזמן מתרעיין עם הקרחת שלו לטלויזיזה העולמית כשכל פעם הוא אומר אותו דבר בדיוק.... די כל פעם שזה קורה אני מרגיש צורך להפוך לשר הסברה או משהו כזה באחד הימים או להפציץ את כל התחנות טלויזיזה המחורבנות האלה ...
בארץ יש כתבים רציניים כמו אהוד יערי שחוקרים ורואים את כל התמונה לפני שהם מדברים.... וגם הכתב לענייני ביטחון שכחתי איך קוראים לו... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
מעניין מה עם אריאל ומורן |
איזה קטע - עשו לנו הקפצה שקטה בשמונה בבוקר
כתירגול לשבוע הבא
משבוע הבא אנחנו מוסמכים לכוננות חובשים ק'רביים מידיית
אמרו לנו שיש סיכוי שנצא להוות עורף רפואי בתא"גדים
יאללה איזה פחד !!! |
|
|
| TranceGiant |
Lucky: I didnt understand a word..can u translate?
Flotser: Now u know what im experiencing every day with european media..(which are even worse). The "funny " thing is that even a terrorist attack AGAINST israel is interpreted as an answer ro the "bad" things we did. Hamazav avud..the only one who COULD speak would be Bibi...
Another pigua in jerusalem supermarket |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איזה קטע - עשו לנו הקפצה שקטה בשמונה בבוקר
כתירגול לשבוע הבא
משבוע הבא אנחנו מוסמכים לכוננות חובשים ק'רביים מידיית
אמרו לנו שיש סיכוי שנצא להוות עורף רפואי בתא"גדים
יאללה איזה פחד !!! |
חחחחח
גם אותי תירגלו שבוע שעבר בהקפצה שקטה אבל אני מפקד חוליה אז זה פחות מרגיז...
אבל אם יקפיצו אותי... אותי כן, הג'ובניק הכי גדול בצה"ל, תדעו שיש מלחמה :) |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by yahel222
וברוך הבא אורן אני דותן
אתה מכיר בנות מהשכבה שלך??? |
כן.... את מי אתה מכיר ?
וצריך להרוג ת'ערבים |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by oren_naor
כן.... את מי אתה מכיר ?
וצריך להרוג ת'ערבים |
תכף אני יגיד לך
מי נחשבת אצלכם לכוסית בשכבה
תגיד כמה שמות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Lucky: I didnt understand a word..can u translate?
|
הקפצה מיידית - זה אומר להיות בכוננות חובשים של 7 דקות כל הזמן
זאת אומרת שבכל רגע שאתה בבסיס תוך שבע דקות אתה צריך להיות מוכן
עם אפוד חובש מלא (30 קילו) והנשק לצאת לפעילות ...
ואם אתה בביית ולא בבסיס יש לך גם הקפצות במקרי חירום עם
זמנים שונים להגיע לבסיס
בכל אופן עורף רפואי זה כמו שיש בכל מקום אבטחה
אז יש גם אבטחה רפואית - יענו חובשים שתמיד בכוננות למצב שיקרה משהוא...
ות"אגד (תחנת איסוף גדודית) זה כמו בית חולים נייד שמקימים בין שני נגמשים ...
ביום העצמאות למשל אנחנו יוצאים ליומיים באמבולנסים צבאיים
לכל מיני טקסים להוות עורף רפואי |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by yahel222
תכף אני יגיד לך
מי נחשבת אצלכם לכוסית בשכבה
תגיד כמה שמות |
לא יודע...
יש הרבה חמודות...
את מי אתה מכיר? |
|
|
| yahel222 |
שמע תחשוב רגע ותכתוב לי מי ה5 הכי כוסיות בשכבה
פשוט מעניין אותי אם היא נחשבת שם
ואז אני יגיד לך מי טוב אחי
אולי יותר נוח באייסיקיו אם יש לך תוסיף אותי
6728528 |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע תחשוב רגע ותכתוב לי מי ה5 הכי כוסיות בשכבה
פשוט מעניין אותי אם היא נחשבת שם
ואז אני יגיד לך מי טוב אחי
אולי יותר נוח באייסיקיו אם יש לך תוסיף אותי
6728528 |
אני לא מצליח להוסיף אותך...
נסה להוסיף אותי...
83975269 |
|
|
|
|