| HANDSOME PR |
אז ככה
אנחנו מאמינים ביוצרים ודיג'יים גדולים בעולם
ואתם צודקים בווקס הוא היה חלש והבהרנו זאת בפני המנג'ר שלו והובטח לנו שהסט יהיה שונה ומושקע הרבה יותר (מה שכן בפעם קודמת חיים פנחס נתן לו יחס של זר)
המסיבה יוצאת לדרך ואני הייתי מצפה לראות את כל אוהבי האלקטרוני כאן!!!
הפקה מושקעת ואיכותית ובמיוחד אחרי זכייה בליין השנה באיביזה (אקווהוליק בפריביליג')
אני יודע שאקווה ויוה יתן את הסחורה!!
מכירת כרטיסים אצלי ב 80 שח
עופר0528303124
 |
|
|