return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Viva Acquaviva !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
HANDSOME PR
quote:
Originally posted by Shahar
אני מקווה שלשם שינוי לא תרשום שטויות כמו בפעם ההיא שאמרת שהבאת את ארמין לארץ חחח

זה בסדר..הפעם אני מקסימום אביא אותו משדה התעופה...
Shahar
quote:
Originally posted by HANDSOME PR
זה בסדר..הפעם אני מקסימום אביא אותו משדה התעופה...


חחחחחח אני מקווה מאד שהוא לא יהיה תלוי בך
HANDSOME PR
אז ככה
אנחנו מאמינים ביוצרים ודיג'יים גדולים בעולם
ואתם צודקים בווקס הוא היה חלש והבהרנו זאת בפני המנג'ר שלו והובטח לנו שהסט יהיה שונה ומושקע הרבה יותר (מה שכן בפעם קודמת חיים פנחס נתן לו יחס של זר)
המסיבה יוצאת לדרך ואני הייתי מצפה לראות את כל אוהבי האלקטרוני כאן!!!
הפקה מושקעת ואיכותית ובמיוחד אחרי זכייה בליין השנה באיביזה (אקווהוליק בפריביליג')
אני יודע שאקווה ויוה יתן את הסחורה!!
מכירת כרטיסים אצלי ב 80 שח
עופר0528303124
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחח ניסיתי לעצור את עצמי אבל אני לא יכול.....
אפילו פי מיליון מ-1 זה עדיין 1



אני רק רוצה להעמיד טעות קטנה על דיוקה

פי מליון מאחד זה מליון.

1*X=X

בלי עצבים כן?
HANDSOME PR
הי לכולם!
המכירה המוקדמת החלה..כרטיסים מוזלים ב80 ש''ח ניתן להשיג אצלי בטלפון:0528303124
ניתן להשיג בנוסף כרטיסים בקיוסק של דיג'י אוסי ''עצור בקטנה'' 24 שעות ביממה ברח' אלנבי 35 ת''א
HANDSOME PR
הי לכולם!
המכירה המוקדמת החלה..כרטיסים מוזלים ב80 ש''ח ניתן להשיג אצלי בטלפון:0528303124
ניתן להשיג בנוסף כרטיסים בקיוסק של דיג'י אוסי ''עצור בקטנה'' 24 שעות ביממה ברח' אלנבי 35 ת''א
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אני רק רוצה להעמיד טעות קטנה על דיוקה

פי מליון מאחד זה מליון.

1*X=X

בלי עצבים כן?



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


למשצריך עוד הוכחה שלימודים דופקים תבן אדם...

מה חשבתי לעצמי חחחח

ראסמי חשבתי על 1 בחזקה כל הדיון הזה
טוב קיצר...אוף טופיק
תחזרו לנושא
אל תתנו לחוסר הסחיות המתמטית שלי להשפיע
YoraY
quote:
Originally posted by YoraY
זהו? זה עכשיו השם שכולם אוהבים?


עוד 5 שנים באילת..



לא הבנתם מה שאמרתי............ יענו הוא מקרה שמזכיר לי את דייב סימן ואנטוני פפה... שפתאום נזכרים להביא אותם

שם שאנשים אוהבים לשמוע אז הם באים.. :P



אני מקווה שהג'ון הבא שיביאו יהיה
o callaghan
DvJ
quote:
Originally posted by YoraY
אני מקווה שהג'ון הבא שיביאו יהיה
o callaghan



Askew.......:D
mitre
quote:
Originally posted by YoraY
אני מקווה שהג'ון הבא שיביאו יהיה
o callaghan


00 Fleming :p

sh33p
quote:
Originally posted by YoraY
אני מקווה שהג'ון הבא שיביאו יהיה
o callaghan


O'Bir
uzi
גון אוקאלחן... גון אוביר... גון אסקיו... בחלומות שלכם!
אלא אם כן תטוסו לאנגליה ותלכו להופעות. שם יש כמה ארועים עם כל השמות האלה במכה! ודווקא הארועים האלה לא נדירים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement