|
Viva Acquaviva !!!
|
View this Thread in Original format
| HANDSOME PR |
VIVA ACQUAVIVA !!!
---------------------------------------------------------------------
כפי שפורסם בלינק הבא
http://www.john-acquaviva.com/
ג'ון אקוו'ויוה מגיע לארץ לסט באומן 17 ביום חמישי ה25.1 עוד שבועיים
פרטים יפורסמו בהמשך... |
|
|
| omergunr |
| יש הנחה לגמלאים? |
|
|
| Glenn-Holmes |
לפני שנה אקווהויוה היה בווקס וקיבלנו די ג'יי לא מספיק מעניין מבחינה מוזיקליתצ ובאופן מפתיע גם לא מספיק טוב מבחינה טכנית - זה בהחלט היה אחד מהערבים שבהם הייתי יותר מאוכזב.
נקווה לייבוא מעניין יותר בהמשך השנה
ועל אקווהויוה והשינוי המוזיקלי שלו הדבר האחרון שאני יכול להגיד זה "ויוה" |
|
|
| YoraY |
זהו? זה עכשיו השם שכולם אוהבים?
עוד 5 שנים באילת.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
זהו? זה עכשיו השם שכולם אוהבים?
עוד 5 שנים באילת.. |
למה השם שכולם אוהבים?
לא תופס ממנו בכלל. |
|
|
| cluBBer |
| ?עוד אחד שמנגן אלקטרו משעמם וחושב שהוא משהו טוב |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by cluBBer
?עוד אחד שמנגן אלקטרו משעמם וחושב שהוא משהו טוב |
כנראה שזה המצב, לצערנו... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
זהו? זה עכשיו השם שכולם אוהבים?
עוד 5 שנים באילת.. |
מי זה כולם בדיוק?
:rolleyes:
יש לפחות 100 די ג'יים שאני יכול תןך דקה לשלוף שהייתי מעדיף לראות מאשר אותו
ולמען האמת? אני מאמין שהאומן יביא השנה לפחות 1 מתוך המאה האלה |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מי זה כולם בדיוק?
:rolleyes:
יש לפחות 100 די ג'יים שאני יכול תןך דקה לשלוף שהייתי מעדיף לראות מאשר אותו
ולמען האמת? אני מאמין שהאומן יביא השנה לפחות 1 מתוך המאה האלה |
בואו נקווה שזה יהיה פי כמה מ-1 - לפחות כמו ב-2006. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HANDSOME PR
פרטים יפורסמו בהמשך... |
אני מקווה שלשם שינוי לא תרשום שטויות כמו בפעם ההיא שאמרת שהבאת את ארמין לארץ חחח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by mitre
בואו נקווה שזה יהיה פי כמה מ-1 - לפחות כמו ב-2006. |
חחחח ניסיתי לעצור את עצמי אבל אני לא יכול.....
אפילו פי מיליון מ-1 זה עדיין 1
חחחחחחחחחחחחחחחח
הייתי חייב:haha: |
|
|
|
|