|
מכבי מלחמה
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
כולם להתכונן לדרבי יום שני...
יאלה מכבי!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
יש לנו ט'רד של ספורט בשביל דברים כאלה
ות'אמת... זה גם לא הכי מעניין פה מישהו חוץ מדותן
ההתעניינות פה זה יותר בבני יהודה ומכבי הרצליה נכון מוש? |
|
|
| yahel222 |
באמת אנשים זה דרבי מגיע לו ט'רד משלו
אורן אני מקווה שאתה לא עוד אוהד כורסא או משהו אלא אחד שראה העונה את בלומפילד במציאות !!!!!!!!!
חברה יום שני שער 11 (כוס אמק לצערי זה משחק חוץ ולא כלול במנוי אז עוד כסף) מלחמה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לובש אדום הוא בן זונה
אני צהוב בנשמה
סלים טועמה מחבל
אני שונא את הפועלללללל
דלה בוקה דלה דלה הווווו
מי שלא קופץ אדוםםםםםם
אני עומד ושר היום
למכבי ולאל מרום
אנא שמור נא אלוהייי
מני לוי \ אבי נמני אהבת חייייייי
(לשיר לפי המניגנה של השיר ההוא של הפט שום בויס) |
|
|
| Hell_Copter |
לא מגיע לזה ט'רד משלו
מה ששרנו כל הטיול בפולין זה
אוהד
הפועל
תל אביב
בנזונה
מי שמכיר את המנגינה יבין
יש כזה הפסקות בין כל מילה |
|
|
| MoSH_MaN |
חח יהל הצחקת אותי...לא מגיע למלחמה המפגרת שלכם(מכבי והפועל) שום ט'רד
ועוד משהו:הפועל יותר טובים!! תבינו את זה כבר! |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by yahel222
באמת אנשים זה דרבי מגיע לו ט'רד משלו
אורן אני מקווה שאתה לא עוד אוהד כורסא או משהו אלא אחד שראה העונה את בלומפילד במציאות !!!!!!!!!
חברה יום שני שער 11 (כוס אמק לצערי זה משחק חוץ ולא כלול במנוי אז עוד כסף) מלחמה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לובש אדום הוא בן זונה
אני צהוב בנשמה
סלים טועמה מחבל
אני שונא את הפועלללללל
דלה בוקה דלה דלה הווווו
מי שלא קופץ אדוםםםםםם
אני עומד ושר היום
למכבי ולאל מרום
אנא שמור נא אלוהייי
מני לוי \ אבי נמני אהבת חייייייי
(לשיר לפי המניגנה של השיר ההוא של הפט שום בויס) |
אח שלי ניפגש בשער 11 !!!
ואם אתה רוצה עוד שירים של מכבי יש לי הכל... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by oren_naor
אח שלי ניפגש בשער 11 !!!
ואם אתה רוצה עוד שירים של מכבי יש לי הכל... |
אבאלה יש לי מנוי אני מכיר הכל בע"פ
היית נגד מכבי חיפה ???
האוהדים הירוקים
מעתיקים שירים
יציע ג' עגלה
מכבי חיפה חיזבאללה !!!!!!1
או אה
הפועל
ת"א
חיזבאללהההה
רועי ככה שרים ולא כמו שאתם שרתם
ויותר חשוב לשיר בשביל מני מלחמהה בשביל מני מלחמה
מני לוי תתעורר מני לוי תתעורר !!!!!!!!!!!!!
וגם חשוב - מוות לערבים מוות לערבים ~~~ כל האצטדיון מוות לערבים
אבל בני זונות הפועל האלה 88 שקל כרטיס לשער 11 !!!!!!!!! זונות |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by yahel222
אבאלה יש לי מנוי אני מכיר הכל בע"פ
היית נגד מכבי חיפה ???
האוהדים הירוקים
מעתיקים שירים
יציע ג' עגלה
מכבי חיפה חיזבאללה !!!!!!1
או אה
הפועל
ת"א
חיזבאללהההה
רועי ככה שרים ולא כמו שאתם שרתם
ויותר חשוב לשיר בשביל מני מלחמהה בשביל מני מלחמה
מני לוי תתעורר מני לוי תתעורר !!!!!!!!!!!!!
וגם חשוב - מוות לערבים מוות לערבים ~~~ כל האצטדיון מוות לערבים
אבל בני זונות הפועל האלה 88 שקל כרטיס לשער 11 !!!!!!!!! זונות |
כן הייתי נגד חיפה
גם בבלומפילד וגם בקריית אליעזר
וכן תאומים המזדיין הזה
90 שקל כרטיס ...
למרות שקניתי כבר, עדיין מלא כסף... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by oren_naor
כן הייתי נגד חיפה
גם בבלומפילד וגם בקריית אליעזר
וכן תאומים המזדיין הזה
90 שקל כרטיס ...
למרות שקניתי כבר, עדיין מלא כסף... |
סעמק אני חייב להשיג כניסה אחרת
נראה יש לי חברים שעובדים ביבטח אולי נוכל לארגן משהו
עוד 90 שקל יא אלהה כמה כסף הולך לי על החארות האלה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
רועי ככה שרים ולא כמו שאתם שרתם
|
למי אכפת איך שרים?!
אני שם אלף זין על מכבי והפועל ביחד!!!
לא מעניין אותי בגרוש
ואתה צודק... הם באמת חארות
אם הם מפסידים ואשדוד או באר שבע מנצחות אתם כבר לא מקום 3 |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by yahel222
באמת אנשים זה דרבי מגיע לו ט'רד משלו
אורן אני מקווה שאתה לא עוד אוהד כורסא או משהו אלא אחד שראה העונה את בלומפילד במציאות !!!!!!!!!
חברה יום שני שער 11 (כוס אמק לצערי זה משחק חוץ ולא כלול במנוי אז עוד כסף) מלחמה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לובש אדום הוא בן זונה
אני צהוב בנשמה
סלים טועמה מחבל
אני שונא את הפועלללללל
דלה בוקה דלה דלה הווווו
מי שלא קופץ אדוםםםםםם
אני עומד ושר היום
למכבי ולאל מרום
אנא שמור נא אלוהייי
מני לוי \ אבי נמני אהבת חייייייי
(לשיר לפי המניגנה של השיר ההוא של הפט שום בויס) |
אחי אני גם מנוי שער 11...
מי פה עוד?!?! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
אחי אני גם מנוי שער 11...
מי פה עוד?!?! |
ואללה??? אז בוא נהפוך את זה לט'רד מכבי ת"א
(כדורגל רק - בכדורסל שילכו להזדיין)
יש פה עוד מנויים????????????
אני חשבתי שרק אני :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
הפורום צהוב !!!!!!!!!!!!!!!
ורועי אני יזיין אותך אסור לך לומר עליהם חארות !!! לי מותר כי אני אוהד והבני זונות האלה עלו לי כבר עשרות אלפי שקלים בחיים שלי חחחחחח
וכולה הייתי שותף ל 2 אליפויות ו 2 גביעים....... |
|
|
|
|