|
Het grote "steuntje in de rug voor new wave" topic (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| ik wens de pikkebaas him self ook veel goeds! |
|
|
| ahp2002 |
Beste Tim,
omdat je Tim heet hoop ik natuurlijk extra dat je snel beter wordt.
groet
Tim |
|
|
| DjRV |
| Tim ouwe trekveer van me, vind het echt fooked upped wat er met je gebeurt is, beter kom je er snel boven op!!! |
|
|
| @win |
| Veel succes en sterkte!! |
|
|
| Smirnoff |
Hey Tim, veel sterkte gewenst vanaf hier.
Good luck ! |
|
|
| The_G0dfather |
| Veel beterschap New Wave. Een bezoekje van Aurélie zou hem er overigens helemaal bovenop helpen :p |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Veel beterschap New Wave. Een bezoekje van Aurélie zou hem er overigens helemaal bovenop helpen :p |
Een heerlijke natte tongzoen van Lucca eveneens. :stongue: |
|
|
| TranceFool |
| Ouwe rukker, sterkte man! :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Veel beterschap New Wave. Een bezoekje van Aurélie zou hem er overigens helemaal bovenop helpen :p |
Haha, dat dacht ik ook ja.
Ik mis zijn profetische woorden in het belgisch forum :( |
|
|
| SnuggLe |
Tim, lekkere kisten-boer van me, doe het rustig aan! Ik probeer je binnenkort effe te bellen!
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik vind het jammer dat Tim dat hier niet meer is, maar dat geldt ook voor mensen als Total Woot en High Nrg en Magik54 en Snuggle en al die andere lui, ook al waren er soms pittige discussies, maar dat is natuurlijk eigenlijk alleen maar beter. Iedereen die hier post, en vooral de oude kern, moet eigenlijk ff wat posten.
|
:disbelief :clown: |
|
|
| kolkiewolkie |
| Sterkte met die ongein maat! Dat je nog maar weer eens zo'n leuk feest voor ons allen op poten mag zetten :D ! |
|
|
|
|