return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Het grote "steuntje in de rug voor new wave" topic (pg. 2)
View this Thread in Original format
franzelare
ik wens de pikkebaas him self ook veel goeds!
ahp2002
Beste Tim,

omdat je Tim heet hoop ik natuurlijk extra dat je snel beter wordt.

groet
Tim
DjRV
Tim ouwe trekveer van me, vind het echt fooked upped wat er met je gebeurt is, beter kom je er snel boven op!!!
@win
Veel succes en sterkte!!
Smirnoff
Hey Tim, veel sterkte gewenst vanaf hier.

Good luck !
The_G0dfather
Veel beterschap New Wave. Een bezoekje van Aurélie zou hem er overigens helemaal bovenop helpen :p
Djeebie
Beterschap ouwe!
Chicane
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Veel beterschap New Wave. Een bezoekje van Aurélie zou hem er overigens helemaal bovenop helpen :p


Een heerlijke natte tongzoen van Lucca eveneens. :stongue:
TranceFool
Ouwe rukker, sterkte man! :)
Push2005
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Veel beterschap New Wave. Een bezoekje van Aurélie zou hem er overigens helemaal bovenop helpen :p


Haha, dat dacht ik ook ja.

Ik mis zijn profetische woorden in het belgisch forum :(

SnuggLe
Tim, lekkere kisten-boer van me, doe het rustig aan! Ik probeer je binnenkort effe te bellen!

quote:
Originally posted by AirPole
Ik vind het jammer dat Tim dat hier niet meer is, maar dat geldt ook voor mensen als Total Woot en High Nrg en Magik54 en Snuggle en al die andere lui, ook al waren er soms pittige discussies, maar dat is natuurlijk eigenlijk alleen maar beter. Iedereen die hier post, en vooral de oude kern, moet eigenlijk ff wat posten.


:disbelief :clown:
kolkiewolkie
Sterkte met die ongein maat! Dat je nog maar weer eens zo'n leuk feest voor ons allen op poten mag zetten :D !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement