return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
Het grote "steuntje in de rug voor new wave" topic (pg. 3)
View this Thread in Original format
Siesta
de gast die mn 1e gig buiten friesland regelde haha als broekje.

Sterkte!
TimeportE
Nou vooruit dan maar ;)

Tim kerel omdat je echt tot de oude kern behoort, je leuke discussies wist op te wekken, je de Addiction feesten oa. heb opgezet, bij deze mijn spreekwoordelijke steuntje in de rug! Je zal het geheel zelf moeten doen, dus ga ervoor kerel!

groeten, Lucas
MennoB
Sterkte Tim!
M_Peror
Heel veel sterkte en beterschap Tim!
SnuggLe
Krijg hier wel een beetje een 'over de doden niets dan goeds'-gevoel van. Als Tim dit zou lezen zou hij ook zeggen: Stelletje rukkers!

Dus ik zeg het maar: STELLETJE RUKKERS!
Little Theseus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Krijg hier wel een beetje een 'over de doden niets dan goeds'-gevoel van. Als Tim dit zou lezen zou hij ook zeggen: Stelletje rukkers!

Dus ik zeg het maar: STELLETJE RUKKERS!


:D:D

Een man van mn hart :)

Zin om binnenkort mee te gaan als we langs gaan bij m?
AirPole
quote:
Originally posted by SnuggLe
Krijg hier wel een beetje een 'over de doden niets dan goeds'-gevoel van. Als Tim dit zou lezen zou hij ook zeggen: Stelletje rukkers!

Dus ik zeg het maar: STELLETJE RUKKERS!




:D



Wat dacht je van deze ?



LAAT JE RIMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
eieregooie
Ja, de rukkers zijn meer van Remy geloof ik :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Little Theseus
:D:D

Een man van mn hart :)

Zin om binnenkort mee te gaan als we langs gaan bij m?


Zekers. Mits dat niet binnen werktijd is. Moet Tim even SMSen. Te lang niets van me laten horen.

Overigens: binnenkort een keer A'dam biertje doen / DJ Cafe oid? Harmen draait tegenwoordig ook meer en meer namelijk :D
magrec
Ik weet niet of we met zoveel man tegelijk kunnen komen ivm drukte maar goed dat is ook weer relatief want vorige week moest ie opeens afzeggen omdat ie daar een feestje had, hij wil alle zusters daar gewoon voor zich zelf ;)

magrec
Ik ben gisteren bij hem langs geweest in het revalidatie centrum.
Hij is nog wel even bezig met revalideren maar het gaat allemaal wel weer wat beter met hem. De reacties uit dit topic heb ik uitgeprint en aan hem gegeven en hij waardeert het heel erg en het deed hem goed om te lezen dat jullie zijn mooie uitspraken nog niet zijn vergeten!
Massive
quote:
Originally posted by magrec
Ik ben gisteren bij hem langs geweest in het revalidatie centrum.
Hij is nog wel even bezig met revalideren maar het gaat allemaal wel weer wat beter met hem. De reacties uit dit topic heb ik uitgeprint en aan hem gegeven en hij waardeert het heel erg en het deed hem goed om te lezen dat jullie zijn mooie uitspraken nog niet zijn vergeten!


Goed nieuws
beetje laat maar ook de groeten namens kleine massive natuurlijk :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement