return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Heyyyy alll ;) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לא
סאונד ברמה מטורפת
ומי שיש לו טיפת מושג שיבחן את המפרט שרשמתי למעלה



ממממ לא רוצה להרוס תחגיגה אבל מה תשמע במערכת?

זה נראה שדי זנחת את המוזיקה במידה זו או אחרת...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ לא רוצה להרוס תחגיגה אבל מה תשמע במערכת?

זה נראה שדי זנחת את המוזיקה במידה זו או אחרת...


המערכת הספציפית שאני קונה מיועדת להוציא הרבה באס ולנגן מוזיקה אלקטרונית ככה שמן הסתם גם דאנס וגם מזרחית יישמעו בה טוב..המוזיקה שאני הכי שומע כרגע זה דאנס ומזרחית אבל יש גם מוזיקה אלקטרונית..זאת מערכת ממש איכותית ככה שכל דבר ישמע בה ממש טוב ונקי.
.A.Y.
אני אישית הייתי מפרק תמערכת מהאוטו ומרכיב אותה על המיטה:crazy:
Shahar
quote:
Originally posted by .A.Y.
אני אישית הייתי מפרק תמערכת מהאוטו ומרכיב אותה על המיטה:crazy:


בחיים לא
m0sh
אני לא הייתי מבזבז כל כך הרבה כסף על מערכת לאוטו
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
אני לא הייתי מבזבז כל כך הרבה כסף על מערכת לאוטו


לא נכון..אודיו לרכב זה דבר מאד ממכר..ביחוד מי שאוהב סאונד טוב (והרבה פה אמורים לאהוב) זה מתחיל מזה שאתה רוצה לקנות רדיו דיסק זול ופשוט ב 300 שקל...ממשיך בזה שאתה משתכנע לקנות פיוניר של חברה מוכרת כמו פיוניר, אחר כך אתה חושב שאם כבר לקנות אז לפחות שיהיו הרבה פונקציות, אחר כך סאונד טוב..הופ הגעת לרדיו דיסק ב 1500 ש"ח (שזה נחשב זול) רדיו דיסק טוב היום עולה מעל 2000 ש"ח

אחר כך אם כבר יש לך רדיו דיסק - אז לפחות רמקולים טובים שתוכל לשמוע בהם את הרדיו דיסק שלך...מתחיל ברמקולים קדמים עובר לאחוריים ואז פתאום בא לך סאב....אם כבר סאב אז מגבר...ולמה רמקולים רגילים כשאפשר קומפוננט

לקינוח אם כבר יש לך את כל אלה - מה עם בידוד כדי שהסאונד ישמע מושלם?:D


בקיצור,
מי שבאמת מסתכל על מה שהוא אוהב ופחות מסתכל על הכסף - כן יתאהב ויתמכר לזה..לא חייבים להיות עשירים בשביל זה..מערכת טובה בונים לאט לאט.

אבל אני בטוח שכל מי שבאמת אוהב מוזיקה וסאונד טוב יכול להתמכר לזה. רק צריך להסתובב במקומות הנכונים
.A.Y.
תשמע מסכים איתך שכל מה שקשור לסאונד ממכר לאללה
אבל תכלס כמה זמן אתה שומע ביום מוסיקה באוטו?
לאדע יכול להיות שאתה כל היום בנסיעות או שאתה אוהב סתם לשבת עם חברים צמוד לאוטו בלילות
אבל אני אישית הייתי הרבה יותר מעדיף להשקיע תכסף בציוד ביתי (במיוחד כי אני יוצר אבל גם בלי קשר הייתי מעדיף מערכת סאונד נורמלית לחדר מאשר למכונית)
mitre
חישוב קטן לפי הנתונים שהבאת למעלה:
2 מגברים שלך זה בערך 1250
סאב זה בסביבות 850
רדיו דיסק כמו שאמרת 1500-2000

כלומר אתה מתחיל רק מ-3.6-4.1K
וזה בלי רמקולים... שאין לי מושג ממש כמה יעלו הרמקולים, וצריך גם קרוסאובר (אין לי מושג בכל הדברים האלה אז תתקן אותי אם אני טועה)
תוסיף לזה רמוקלים, תוסיף עוד קצת ובמחיר כזה אתה כבר יכול לקנות לך אוטו...

בקיצור העסק הזה לעשירים, או לחולי מוזיקה שיעדיפו לעשות את זה במקום לאכול :)))

סתם שאלה בנושא: באתר של סאונסטורם ראיתי בגלריה כמה עבודות שהם עושים על רכבים די ישנים, השאלה היא למה להשקיע כ"כ הרבה כסף כאשר האוטו לא עולה הרבה יותר מזה, לפחות זה נראה ככה.

ודבר אחרון: שלח לי בבקשה לפרטי או תשאיר כאן כמה פורומים בנושא, יהיה מעניין לקרוא.

תודה
Shahar
quote:
Originally posted by .A.Y.
תשמע מסכים איתך שכל מה שקשור לסאונד ממכר לאללה
אבל תכלס כמה זמן אתה שומע ביום מוסיקה באוטו?
לאדע יכול להיות שאתה כל היום בנסיעות או שאתה אוהב סתם לשבת עם חברים צמוד לאוטו בלילות
אבל אני אישית הייתי הרבה יותר מעדיף להשקיע תכסף בציוד ביתי (במיוחד כי אני יוצר אבל גם בלי קשר הייתי מעדיף מערכת סאונד נורמלית לחדר מאשר למכונית)


אחי תתפלא אבל יש קהילה שלמה של המון אנשים שמקיעים בזה
והעסק הזה כל כך מתפתח בארץ..
בדיוק כמו שיש אנשים שמשקיעים אלפים על שיפור המראה של האוטו מבחינת ג'נטים \ הנמכות. ויש כאלה שמשפרים מה שיש מתחת למכסה מנוע,
כמוהם יש גם את חולי האודיו.

זה הרבה מעבר ל"לקנות רמקול". זה גם העיצוב הייחודי
קח דוגמא מהאתר שקלאבר נתן כאן מקודם..זה אתר של בנאדם מאד מקצוען בתחום שמרכיב סטריאו לרכב והדגש שלו זה סאונד ויצירתיות:



quote:
Originally posted by mitre
חישוב קטן לפי הנתונים שהבאת למעלה:
2 מגברים שלך זה בערך 1250
סאב זה בסביבות 850
רדיו דיסק כמו שאמרת 1500-2000

כלומר אתה מתחיל רק מ-3.6-4.1K
וזה בלי רמקולים... שאין לי מושג ממש כמה יעלו הרמקולים, וצריך גם קרוסאובר (אין לי מושג בכל הדברים האלה אז תתקן אותי אם אני טועה)
תוסיף לזה רמוקלים, תוסיף עוד קצת ובמחיר כזה אתה כבר יכול לקנות לך אוטו...

בקיצור העסק הזה לעשירים, או לחולי מוזיקה שיעדיפו לעשות את זה במקום לאכול :)))

סתם שאלה בנושא: באתר של סאונסטורם ראיתי בגלריה כמה עבודות שהם עושים על רכבים די ישנים, השאלה היא למה להשקיע כ"כ הרבה כסף כאשר האוטו לא עולה הרבה יותר מזה, לפחות זה נראה ככה.

ודבר אחרון: שלח לי בבקשה לפרטי או תשאיר כאן כמה פורומים בנושא, יהיה מעניין לקרוא.

תודה


תוסיף 2500ש"ח בידוד\איטום.

תשמע, כמו שכתבתי למעלה..זאת התמכרות כמו כל סוג של התמכרות. כמו שיש אנשים שמקיעים 300 שקל בחודש על תוספי מזון, כמו שיש אנשים שמשקיעים כסף כל חודש בקניית מוזיקה..
זה משהו שקל להתמכר אליו ביחוד לאוהבי המוזיקה ועד שלא תנסה לא באמת תדע!

ברור שאם אתה לא מוקף באנשים הנכונים אתה תקנה סתם רדיו דיסק פשוט
אבל ברגע שתכיר את האנשים הנכונים שיראו לך את כל האופציות ויחשפו אותך לצדדים יותר מעניינים אתה תתמכר.
Glenn-Holmes
אני אומר כמו כל התמכרות מבחן התוצאה הוא שחשוב
אתה מפיק הנאה מההתמכרות?
לא פוגע באחרים במסגרת ההתמכרות שלך?

אז זה משנקרא התמכרות חיובית...וכל מש"סובל" מזה הוא בר מזל

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
המערכת הספציפית שאני קונה מיועדת להוציא הרבה באס ולנגן מוזיקה אלקטרונית ככה שמן הסתם גם דאנס וגם מזרחית יישמעו בה טוב..המוזיקה שאני הכי שומע כרגע זה דאנס ומזרחית אבל יש גם מוזיקה אלקטרונית..זאת מערכת ממש איכותית ככה שכל דבר ישמע בה ממש טוב ונקי.


איכותית כן תשמע בה חזק כן, הבסים ידפקו באוזניים והטרבל יחרוך לך את הדשבורד כנראה... אבל מפה ועד סאונד נקי הדרך ארוכה, תאמין לי שבאוטו אתה לא רוצה סאונד נקי... אתה גם לא ממש יכול להשיג דבר כזה בתוך אוטו מבחינה פיזית כי אתה ב"חדר" קטן ואטום עם ששה חלונות שמחזירים קול כמו מטורפים... שלוש בלילה אני נהיה קטנוני...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני אומר כמו כל התמכרות מבחן התוצאה הוא שחשוב
אתה מפיק הנאה מההתמכרות?
לא פוגע באחרים במסגרת ההתמכרות שלך?

אז זה משנקרא התמכרות חיובית...וכל מש"סובל" מזה הוא בר מזל


מן הסתם אני נהנה אחרת לא הייתי הולך על זה
ואין סיבה שזה יפגע באחרים

ואף אחד לא סובל מזה זה בטוח

quote:
Originally posted by Vortex_SA
איכותית כן תשמע בה חזק כן, הבסים ידפקו באוזניים והטרבל יחרוך לך את הדשבורד כנראה... אבל מפה ועד סאונד נקי הדרך ארוכה, תאמין לי שבאוטו אתה לא רוצה סאונד נקי... אתה גם לא ממש יכול להשיג דבר כזה בתוך אוטו מבחינה פיזית כי אתה ב"חדר" קטן ואטום עם ששה חלונות שמחזירים קול כמו מטורפים... שלוש בלילה אני נהיה קטנוני...


פחח ואת זה אתה אומר בתור? תכנס לאתר שקלאבר נתן. הבנאדם שם עם נסיון בתחום הזה בערך כמו הגיל שלך ואני בטוח שהוא חושב אחרת

ואם בא לך תקפוץ לקניון איילון בר"ג בשבת הקרובה מ 12:30 תוכל לשמוע בעצמך סאונד נקי בכמה וכמה מכוניות

תמיד לא סבלתי תשטויות שאתה מדבר ח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement