return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Heyyyy alll ;) (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
שגיא לא מתכוון בסאונד נקי למה שאתה מתכוון שאתה מתאר תסאונד באוטו שלך.
אם נסתכל על זה מבחינה קטנונית אז הוא צודק חחח...כי אין דבר כזה סאונד נקי בתוך אוטו למה אין לך בידוד מלא עם החלונות שמחזירים שסאונד והצורה שהחלל של האוטו בפנים בנוי שהיא גם כן לא מותאמת נכון לבידוד.

קיצר זה מבחינה קטנונית...סאונד באוטו זה לא סאונד נקי כמו שתמצא באולפן.
m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
לא נכון..אודיו לרכב זה דבר מאד ממכר..ביחוד מי שאוהב סאונד טוב (והרבה פה אמורים לאהוב) זה מתחיל מזה שאתה רוצה לקנות רדיו דיסק זול ופשוט ב 300 שקל...ממשיך בזה שאתה משתכנע לקנות פיוניר של חברה מוכרת כמו פיוניר, אחר כך אתה חושב שאם כבר לקנות אז לפחות שיהיו הרבה פונקציות, אחר כך סאונד טוב..הופ הגעת לרדיו דיסק ב 1500 ש"ח (שזה נחשב זול) רדיו דיסק טוב היום עולה מעל 2000 ש"ח

אחר כך אם כבר יש לך רדיו דיסק - אז לפחות רמקולים טובים שתוכל לשמוע בהם את הרדיו דיסק שלך...מתחיל ברמקולים קדמים עובר לאחוריים ואז פתאום בא לך סאב....אם כבר סאב אז מגבר...ולמה רמקולים רגילים כשאפשר קומפוננט

לקינוח אם כבר יש לך את כל אלה - מה עם בידוד כדי שהסאונד ישמע מושלם?:D


בקיצור,
מי שבאמת מסתכל על מה שהוא אוהב ופחות מסתכל על הכסף - כן יתאהב ויתמכר לזה..לא חייבים להיות עשירים בשביל זה..מערכת טובה בונים לאט לאט.

אבל אני בטוח שכל מי שבאמת אוהב מוזיקה וסאונד טוב יכול להתמכר לזה. רק צריך להסתובב במקומות הנכונים



אני אוהב סאונד טוב ובכל זאת אני לא מוציא כל כך הרבה כסף?
למה? כי זה יקר ולא שווה את הכסף ובכלל אני לא יכול לשמוע חזק מידי בלי אטמים

אכן יש לי רדיו דיסק פיילוט עכשיו שקיבלתי מהביטוח אחרי שגנבו לי את המערכת ואני מתבאס ממש
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
אני אוהב סאונד טוב ובכל זאת אני לא מוציא כל כך הרבה כסף?
למה? כי זה יקר ולא שווה את הכסף ובכלל אני לא יכול לשמוע חזק מידי בלי אטמים

אכן יש לי רדיו דיסק פיילוט עכשיו שקיבלתי מהביטוח אחרי שגנבו לי את המערכת ואני מתבאס ממש


גם אני הייתי אומר בדיוק מה שאתה אומר עכשיו, לפני שנה
אבל ברגע שאתה נכנס לזה ממש ומכיר אנשים שיש להם ורואה איך זה נשמע ומה ההבדלים אתה מתחיל מאד מאד לאהוב את זה

ברור שבנאדם שלא קשור לזה יגיד זה לא שווה כלום..גם אני הייתי כזה

ברגע שתכיר אנשים שיש להם רכבים כאלה אני בטוח שאתה תתאהב בזה

אולי אתה מקרה יוצא דופן בגלל האוזניים שלך..

בקשר לרדיו דיסק - אם בא לך לקנות רדיו דיסק חדש תן תקציב ואני יכול למצוא לך משהו ממש טוב במחיר הזה
m0sh
זה מדהים אבל אני אישית באמת מעדיף להשקיע בקולנוע ביתי יותר אם כבר...באוטו צריך שישמעו סבבה וזהו לדעתי...כנראה שזה בעיקר קשור לאוזניים שלי
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
זה מדהים אבל אני אישית באמת מעדיף להשקיע בקולנוע ביתי יותר אם כבר...באוטו צריך שישמעו סבבה וזהו לדעתי...כנראה שזה בעיקר קשור לאוזניים שלי


דווקא בקולנוע ביתי אני לא משקיע...
אני רואה סרטים במחשב וגם זה בקושי..לא מתלהב מקולנוע ביתי..הסאונד לא יותר מדי חשוב לי וגם אין לי כח לראות בסלון
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
פנית לבנאדם הנכון :D
גם אני כנראה יעשה אצלו. או אצל א.ד.י מערכות בראשון
שגם הוא בנאדם שעובד לא פחות טוב משמעון (מנהל סאונד סטורם). שניהם אנשים עם ידע טכני מצוין! כל הכבוד שהלכת אליו ולא לאיזה ילד שיעשה לך עבודה ערבית ב 50 שקל.
ד"א שמעון מסאונד סטורם הוא שופט בתחרויות
EMMA- תחרות סאונד

איזה רמקולים יש לך ד"א?


הוא תותח
הוא עשה מכונית תצוגה בשביל תערוכה לאיזה חברה ידוע,כרגע ברח לי השם

יש לי רמקולים של KENWOOD
העברתי אותם מפיאט אונו הישן שהייה לי
בקטנה , בשביל להוציא משהו מהם חייב מגבר
אבל אין לי כוח כרגע להתעסק בזה
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
הוא תותח
הוא עשה מכונית תצוגה בשביל תערוכה לאיזה חברה ידוע,כרגע ברח לי השם

יש לי רמקולים של KENWOOD
העברתי אותם מפיאט אונו הישן שהייה לי
בקטנה , בשביל להוציא משהו מהם חייב מגבר
אבל אין לי כוח כרגע להתעסק בזה


התערוכה שאתה מדבר עליה זאת תערוכה של ניופאן - יבואנית קנווד, ג'י בי אל וכו'..

איזה רמקולים? קומפוננט או 9*6 ?
omergunr
סתם שאלה..
למה 2 מגברים?
:eek:
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
מן הסתם אני נהנה אחרת לא הייתי הולך על זה
ואין סיבה שזה יפגע באחרים

ואף אחד לא סובל מזה זה בטוח



פחח ואת זה אתה אומר בתור? תכנס לאתר שקלאבר נתן. הבנאדם שם עם נסיון בתחום הזה בערך כמו הגיל שלך ואני בטוח שהוא חושב אחרת

ואם בא לך תקפוץ לקניון איילון בר"ג בשבת הקרובה מ 12:30 תוכל לשמוע בעצמך סאונד נקי בכמה וכמה מכוניות

תמיד לא סבלתי תשטויות שאתה מדבר ח


אם אתה נורא לא סובל את השטויות שלי אתה לא חייב להגיב. איך העלית לי נוסטלגיות על כמה כיף לנהל איתך דיון, אתה תמיד נותן מקום לאחר להגיב ומנסה להבין לעומק את נקודת מבטו של השני והשונה... ולמרות שהתגובה שלך אינפנטילית ומתאימה לילד בן 14 נכנסתי לאתר שרשמת, ועבודות מאוד יפות עושים שם, אני לא ממש מתעסק עם זה, אבל נחמד תמיד לראות ואם אתה רוצה ללמוד גם משהו תכנס לפה ותלמד קצת על רזי הסאונד

הסברים על אקוסטיקה בחדר (תשליך את זה לבד על סביבה כמו אוטו)
http://www.gcaudio.com/resources/ho...macoustics.html

קצת הסברים חמודים על ווליום בכלליות
http://www.gcaudio.com/resources/howtos/loudness.html

פה זה כבר פחות קשור לנושא אבל גם מעניין אם אתה בונה ערכת שמע
http://www.gcaudio.com/resources/ho...rplacement.html


אחרי זה אולי תבין למה אני מתכוון כשאני אומר סאונד נקי.
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
סתם שאלה..
למה 2 מגברים?
:eek:


כי לכל מגבר יש מספר יציאות והוא לא יכול להתחבר לכל הרמקולים \ סאב שברכב אז צריך 2 או יותר. אני מכיר אחד עם 4

quote:
Originally posted by Vortex_SA
אם אתה נורא לא סובל את השטויות שלי אתה לא חייב להגיב. איך העלית לי נוסטלגיות על כמה כיף לנהל איתך דיון, אתה תמיד נותן מקום לאחר להגיב ומנסה להבין לעומק את נקודת מבטו של השני והשונה... ולמרות שהתגובה שלך אינפנטילית ומתאימה לילד בן 14 נכנסתי לאתר שרשמת, ועבודות מאוד יפות עושים שם, אני לא ממש מתעסק עם זה, אבל נחמד תמיד לראות ואם אתה רוצה ללמוד גם משהו תכנס לפה ותלמד קצת על רזי הסאונד

הסברים על אקוסטיקה בחדר (תשליך את זה לבד על סביבה כמו אוטו)
http://www.gcaudio.com/resources/ho...macoustics.html

קצת הסברים חמודים על ווליום בכלליות
http://www.gcaudio.com/resources/howtos/loudness.html

פה זה כבר פחות קשור לנושא אבל גם מעניין אם אתה בונה ערכת שמע
http://www.gcaudio.com/resources/ho...rplacement.html


אחרי זה אולי תבין למה אני מתכוון כשאני אומר סאונד נקי.


אין לי כח להכנס לאתרים האלה
אם אתה רוצה ללמוד על סאונד נקי ברכב תכנס ל
www.autosound.co.il

m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
דווקא בקולנוע ביתי אני לא משקיע...
אני רואה סרטים במחשב וגם זה בקושי..לא מתלהב מקולנוע ביתי..הסאונד לא יותר מדי חשוב לי וגם אין לי כח לראות בסלון


וזה בדיוק ההבדל
אתה מעדיף להשקיע באוטו ואני מעדיף להשקיע בקולנוע ביתי...לא שהשקעתי יותר
מידי

אין פה צודק או מה יותר טוב-ברמה אובייקטית כמובן
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
וזה בדיוק ההבדל
אתה מעדיף להשקיע באוטו ואני מעדיף להשקיע בקולנוע ביתי...לא שהשקעתי יותר
מידי

אין פה צודק או מה יותר טוב-ברמה אובייקטית כמובן


שמע אני לא רוצה הבדל בין סרט עם מערכת טובה לסרט במחשב
אף פעם לא ראיתי הבדל..
LCD אני אפילו לא מתאמץ ללכת לסלון לראות ב

בקשר לאוטו אני מסכים איתך יש לך בעיה בריאותית זה לא שווה

וכמו שאמרת - זה עניין של טעם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement