|
Nåt kul I Malmö i helgen ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Andreas.H
Steve
Först är det Schaaaalgerbaren som gäller ikväll (erkänner).
Du kommer säkert ihåg flickan som sjöng med mig på Midway förra året? Hon uppträder där ikväll så jag tänkte supporta henne lite.
Kanske dricka några bira å ge sig på lite kareoke? (stavas så?) Fångad av en stormvind med Steve & Andreas? Haha
Sen är det lite trevliga utomhusspektakel i helgen som jag tänkte kolla in. Det var ett tag sedan å nu när solen kikat fram ska jag nog mysa mig ut i skogen lite. Du får slå en pling om du blir sugen.
/A |
Tjo vart blev du av i fredags, värsta röjet på pildamsparken :-)
Sommarklubb imorgon! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Tjo vart blev du av i fredags, värsta röjet på pildamsparken :-)
Sommarklubb imorgon! |
Bitchen.... du ringde i fredags när du var där... lät som de va rätt bra tryck i musiken där :D
De får vi göra om när jag kommer ner :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Bitchen.... du ringde i fredags när du var där... lät som de va rätt bra tryck i musiken där :D |
jaså ja... kanske beror på att det var min mix skiva igång just då?;)
men visst fan, en MATA i pildammsparken var ingen dum ide:D |
|
|
| EsseT |
| Steve i helgen var det en fin fest hehe som jag visste om synd bara att jag inte hann säga det till dig :) jag ska bli bättre på det om du sticker ner igen det blir väl lite små fester mest skogsfester i malmötrakten framöver :)) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Bitchen.... du ringde i fredags när du var där... lät som de va rätt bra tryck i musiken där :D
De får vi göra om när jag kommer ner :) |
Se till att höra av dig Steve när du är i krokarna. MATA/LUTA/alla möjliga TA låter najsigt :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by EsseT
Steve i helgen var det en fin fest hehe som jag visste om synd bara att jag inte hann säga det till dig :) jag ska bli bättre på det om du sticker ner igen det blir väl lite små fester mest skogsfester i malmötrakten framöver :)) |
Var inte nere i Malmö i helgen som var... annars hade jag hakat på en sväng i barerna med Andreas :)
obs att tråden startades för över 2 år sen :)
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Se till att höra av dig Steve när du är i krokarna. MATA/LUTA/alla möjliga TA låter najsigt :) |
Lätt... verkar som Mr Bitch har nån skön club man kan dra på :) |
|
|
| CJ InterCity |
| utrustning har jag inte men skivor har jag gott om, ifall någon styr upp en hemmafest ;) klubbar är lite svagt här nere men barer finns det massor av. slå gärna en signal om ni hittar på nåt, jag har ändå inget för mig om dagarna:) |
|
|
| EsseT |
HMZ STEVE eh ok hade nog koll på vad som hände i malmö då med fast inte just DEN festen HAA =)
Malmö blir det nog snart igen för min del eller Helsingborg till Danmark o införskaffa förnödenheter :):):) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by EsseT
Malmö blir det nog snart igen för min del eller Helsingborg till Danmark o införskaffa förnödenheter :):):) |
*minns några glada utflykter*
nej för faaan nu är det tyskland som gäller :crazy: |
|
|
| sipowitz |
Tjo Steve, nu har jag fixat kläderna vi snackade
om så du har något att ha på dig i malmö.
 |
|
|
| reveal |
| Bara sig till, så kommer jag :D |
|
|
| CJ InterCity |
| tjoho! ska in till københavn om en stund och fira min følsedag hos en polare! han har utrustning och jag har skivor ;) om någon är i krokarna slå en signar 0704-096196 och haka på :tongue2 |
|
|
|
|