return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Nåt kul I Malmö i helgen ? (pg. 3)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
hahaha, missade Sipo's post helt förrut:haha:

pyjamas party eller?:toothless
SteveTranz4ever
Är ju in Malmöe nu efter en vecka på landet... så vad händer då ? Får inte tag på Bitchen via mobbe eller hemnummer, tror fan de e nåt fel på mobben eftersom det tutat upptaget hela dagen...

[edit] Fick tag på Bitchen till slut... han låg å sov... hehe...
De blir visst lite värma i Philddamsparken å sen vidare till sommar klubben eller nåt sånt :)
sipowitz
Tjo alla!

Farfar har fått tag i mig nu, nog något vajse med telefonen bara.

Förfest i pildamsparken klockan 8 iallafall. Sedan vidare gång till sommarklubb
CJ InterCity
kanske vi kan ha release party för min nya mix skiva? ...nej fan, ni ska inte behöva lida :toothless men jag kommer helt klart. vi ses där :)
SteveTranz4ever
Har precis ringt taxi nu.... ses där då :) Ja ta med dig din mix Inter ! :D

Ses snart :)
Dj_Irish
Kanske en liten öl på Söndag eftermiddag på möllan eller nått?
CJ InterCity
gärna för mig, såvida jag inte sover :p
SteveTranz4ever
Fan trevligt de va... vart ever we hamnade..... var bruden jag var med snygg eller var jag bara full :D :D :D

Jag låter mig själv tro hon var snygg.... för nu... läpparna smakade godis iaf :wtf: wtf

LOL
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan trevligt de va... vart ever we hamnade..... var bruden jag var med snygg eller var jag bara full :D :D :D

Jag låter mig själv tro hon var snygg.... för nu... läpparna smakade godis iaf :wtf: wtf

LOL


Härlig kväll det blev! Mycket hände - Steve hookade upp med en häxa och jag fick ihop det med en snygging som dock hade pojkvän, men slutade visst med att vi utbytte telefonnummer ;-)

Men faen Steve din post var från 02.50, var du hemma så tidigt?

Du är för rolig mannen, höres imorgon!

Irish: låter bra med en förfriskning på möllan imorgon!
CJ InterCity
fanjävlar, jag MÅSTE skaffa fake ID :nervous: :toothless

sztation
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan trevligt de va... vart ever we hamnade..... var bruden jag var med snygg eller var jag bara full :D :D :D

Jag låter mig själv tro hon var snygg.... för nu... läpparna smakade godis iaf :wtf: wtf

LOL


Hon var... söt o go... lite runda former bara :)
fan på lyset jag blev me..
påminn mig att jag måste köpa nya hjul till kärran :)
UNITED STEVE OF WHATEVER
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by sztation
Hon var... söt o go... lite runda former bara :)
fan på lyset jag blev me..
påminn mig att jag måste köpa nya hjul till kärran :)
UNITED STEVE OF WHATEVER


Haha... ja fan va jag körde med "Yeah Whatever" igår :p

Kul hade vi och det är det som spelar någon roll :D Kul att ses igen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement