|
Nåt kul I Malmö i helgen ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
hahaha, missade Sipo's post helt förrut:haha:
pyjamas party eller?:toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
Är ju in Malmöe nu efter en vecka på landet... så vad händer då ? Får inte tag på Bitchen via mobbe eller hemnummer, tror fan de e nåt fel på mobben eftersom det tutat upptaget hela dagen...
[edit] Fick tag på Bitchen till slut... han låg å sov... hehe...
De blir visst lite värma i Philddamsparken å sen vidare till sommar klubben eller nåt sånt :) |
|
|
| sipowitz |
Tjo alla!
Farfar har fått tag i mig nu, nog något vajse med telefonen bara.
Förfest i pildamsparken klockan 8 iallafall. Sedan vidare gång till sommarklubb |
|
|
| CJ InterCity |
| kanske vi kan ha release party för min nya mix skiva? ...nej fan, ni ska inte behöva lida :toothless men jag kommer helt klart. vi ses där :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har precis ringt taxi nu.... ses där då :) Ja ta med dig din mix Inter ! :D
Ses snart :) |
|
|
| Dj_Irish |
| Kanske en liten öl på Söndag eftermiddag på möllan eller nått? |
|
|
| CJ InterCity |
| gärna för mig, såvida jag inte sover :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan trevligt de va... vart ever we hamnade..... var bruden jag var med snygg eller var jag bara full :D :D :D
Jag låter mig själv tro hon var snygg.... för nu... läpparna smakade godis iaf :wtf: wtf
LOL |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan trevligt de va... vart ever we hamnade..... var bruden jag var med snygg eller var jag bara full :D :D :D
Jag låter mig själv tro hon var snygg.... för nu... läpparna smakade godis iaf :wtf: wtf
LOL |
Härlig kväll det blev! Mycket hände - Steve hookade upp med en häxa och jag fick ihop det med en snygging som dock hade pojkvän, men slutade visst med att vi utbytte telefonnummer ;-)
Men faen Steve din post var från 02.50, var du hemma så tidigt?
Du är för rolig mannen, höres imorgon!
Irish: låter bra med en förfriskning på möllan imorgon! |
|
|
| CJ InterCity |
| fanjävlar, jag MÅSTE skaffa fake ID :nervous: :toothless |
|
|
| sztation |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan trevligt de va... vart ever we hamnade..... var bruden jag var med snygg eller var jag bara full :D :D :D
Jag låter mig själv tro hon var snygg.... för nu... läpparna smakade godis iaf :wtf: wtf
LOL |
Hon var... söt o go... lite runda former bara :)
fan på lyset jag blev me..
påminn mig att jag måste köpa nya hjul till kärran :)
UNITED STEVE OF WHATEVER |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sztation
Hon var... söt o go... lite runda former bara :)
fan på lyset jag blev me..
påminn mig att jag måste köpa nya hjul till kärran :)
UNITED STEVE OF WHATEVER |
Haha... ja fan va jag körde med "Yeah Whatever" igår :p
Kul hade vi och det är det som spelar någon roll :D Kul att ses igen... |
|
|
|
|