|
מ-ל-ח-מ-ה !!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
טוב אני לא יודע מה אתם עושים כרגע
אבל אני רואה CNN
ואנשים יש מלחמה
נכנסנו לתוך רמאללה כבר
קרבות בבית של ערפאת
מי יודע אולי הוא ימות !!!!
תצמדו לרדיו ול CNN
כבר הקפיצו את רוב הסדיר (מורן ואריאל....תהיו בקשר עם המפקד )
וגם התחילו בגיוס מילואים וזה כבר רציני
ולמי שקרא היום עיתון - בחודש מרץ (שעדיין לא נגמר רק) 99 הרוגים !!!!
בעצם עם הפיגוע היום זה כבר 100
הגיע הזמן להפסיק עם ההבלגה |
|
|
| Hell_Copter |
כבר עבר 100 הרוגים
היה היום פיגוע בירושלים עם שני הרוגים... ועוד חייל מסיירת אגוז נהרג
וגם בנצרים היה משהו
אני לא מאמין שזה קורה...
במקום לפוצץ את עראפת לחתיכות הם עושים עליו מצור הם צריכים להביא לו איזה כדור בין העיניים |
|
|
| Scorchio |
זה בחיים לא יקרה
לא יחסלו את עראפת אחרת כל מדינות ערב מתלבשות עלינו. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by yahel222
תצמדו לרדיו ול CNN
כבר הקפיצו את רוב הסדיר (מורן ואריאל....תהיו בקשר עם המפקד )
וגם התחילו בגיוס מילואים וזה כבר רציני
|
דבר ראשון אני שונא את CNN
החארות האלה איך שהם דיברו היום על ישראל וכתבתי על זה בטרד אחר (ישיבת ממשלה)
איך שמחתי לראות איך הם הופתעו כשהם שידרו את מסיבת העיתונאים של קולין פאוול שבה הוא אומר שישראל הבטיחה לא לפגוע ביאסר ארעפת ולא הוסיף שום תבעיות או בקשות מישראל לנקוט בצורה אחרת... להפך - הוא מבין את ישראל.
ודבר שני... אני ממש לא רוצה להיות קרציה... אבל רוצה שיהיה לכם מעניין ושתדעו תמיד מה קורה גם מאחורי הקלעים ומה הם הדברים שלא מספרים לכם ולכן צריך גם להיצמד ל
http://www.debka.com/hebrew
ונסיים בהערה קטנה:
חולה עליך שרון!!!! |
|
|
| NyKoN |
אחי
האתר הזה מצוין
הראתי לאבא שלי ולאחשלי והם היו בשוק ממה שיש שם...
אני גם מאושר מהתגובה של שרון
ולא משנה מה כל שאר המדינות הערביות חושבות
אנחנו יותר חזקים מכוווווווולם ביחד! |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אחי
האתר הזה מצוין
הראתי לאבא שלי ולאחשלי והם היו בשוק ממה שיש שם...
אני גם מאושר מהתגובה של שרון
ולא משנה מה כל שאר המדינות הערביות חושבות
אנחנו יותר חזקים מכוווווווולם ביחד! |
אני אומר לכם,
צריך להרוג את הערבים..!!!
אין מה לא מובן
אנחנו לא רוצים לחיות איתם
והם לא רוצים לחיות איתנו
אז למה כל היום מזינים אחד לשני ת'שכל
הרי זה ברור ששרון רוצה להיכנס בהם
ושערפת מוען לעשות נכל כדי להרוג עוד יהודים...
אין במציאות של היום אי אפשר לחיות
מי שלא ראה הפיגוע שהיה אתמול ב י-ם זה נעשה ע"H ילדה
בת 16
שראסמי,
היא נראתה טוב....
בחיים לא הייתי חושב שהיא מחבלת
לפי דעתי בוש צריך לעזור לנו להיכנס בפלאשתינים ובעירק,
ולהרוג את כל המזדינים האלה...!!!:whip: |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by oren_naor
בת 16
שראסמי,
היא נראתה טוב.... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עכשיו
זה מה ששמת לב?
זה שהיא נראתה טוב?
בת כלבה שרמוטה הלוואי ייפול להם מטאור על הבית |
|
|
| oren_naor |
היה פיגוע בחיפה בשעה 3 בערך...
במסעדה מזרחית
ובעל המקום הוא ערבי
והיו שם המון אנשים ערבים...
אני ת'אמת לא מבין ת'ערבים האלה...
כאילו זזה טוב שהם הורגים ערבים
אפילו שזה ערבים יהודים...
צריך להיכנס בהם עכשיו...
אין אם עכשיו יתחילו שוב לדבר...
אז כבר לא יהיה לנו את הסיבה להתקיף אותנו,
כי בעולם לא יודעים למה אנחנו מתקיפים...
צריך עכשיו להיכנס להם לבתים ולהרוג אותם...
ועוד משהו בקשר לפיגוע שהיה בסופר בי-ם
המשפחה של הנערה הזאת
חילקה יום אחרי שנודע להם שהבת שלהם התפוצצה בי-ם,
הם חילקו סוכריות לכל מי שבא אליהם... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oren_naor
ועוד משהו בקשר לפיגוע שהיה בסופר בי-ם
המשפחה של הנערה הזאת
חילקה יום אחרי שנודע להם שהבת שלהם התפוצצה בי-ם,
הם חילקו סוכריות לכל מי שבא אליהם... |
אין למזדיינים האלה ערך לקדושת החיים
הם במילא הרי מתים בסוף בגלל שהם מתאבדים... אז אני אומר נהרוג אותם לפני שהם יתאבדו |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by oren_naor
ועוד משהו בקשר לפיגוע שהיה בסופר בי-ם
המשפחה של הנערה הזאת
חילקה יום אחרי שנודע להם שהבת שלהם התפוצצה בי-ם,
הם חילקו סוכריות לכל מי שבא אליהם... |
כן החארות האלה, ....
אבל אתם פה מדברים ומתבלבלים חושבים שהיא בת 16, זה לא נכון, זה מה שאמרו בהתחלה בחדשות, אבל מסתבר שהיא בת 21....
היא צריכה להיות נערת ליווי בגיל הזה לא להתפוץץ !!:mad: |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Flotser
כן החארות האלה, ....
אבל אתם פה מדברים ומתבלבלים חושבים שהיא בת 16, זה לא נכון, זה מה שאמרו בהתחלה בחדשות, אבל מסתבר שהיא בת 21....
היא צריכה להיות נערת ליווי בגיל הזה לא להתפוץץ !!:mad: |
היא בת 18
אבל לא משנה... |
|
|
| eXeTik |
מדברים על גילאים, שמעתי אתמול בחדשות שהיה מחבל בן 13!!!!!!!!!!
לא זוכר איפה הוא התפוצץ אבל דיברו על זה שהוא נשא חגורת נפץ, זה היה בהקשר שאמרו שלהיום אין פרופיל למחבלים... לא כמו פעם שזה היה גבר שנראה ממוצא ערבי
להיום זה יכול להיות כל אחד... |
|
|
|
|