|
correct me if I'm wrong....
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
.... maar momenteel wordt er op 538 het volgende plaatje gedraaid:
marco V - simulated (onwijs toffe plaat vinnik dat nog steeds)
als zijnde DANCESMASH:eyes: :eyes: :eyes:
maar hijs toch al best wel oud ofnie:conf: :conf: :conf:
en dan nu pas dancesmash...RaaR
is dit weer een nieuw bewijs hoe traag de commercie is??
(had trouwens NIET verw8 dat die nog dancesmash zouden worden)
(en NEE, dit is geen thread uit frustratie ofzo, gewoon mededeling of zoiets....je zult hem de komende maandjes wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak horen in de lokale discotheek verw8 ik....
anywayz, prettig paasweekend... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Gister draaide Armin al 2 platen van ze nieuwe album
Marco V - Atlante 02-02-02
Marco V - ReVolt
Dus daar zul je ook wel snel een radio rip van terug vinden. |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik geloof dat simulated net uit is Kolkie |
|
|
| magrec |
Commercie is nooit traag.
Deze plaat is gewoon net uit op single.
Kunnen we ons niet beter over andere dingen druk maken? |
|
|
| Jesse |
| IDD, commercie is helemaal niet traag, donderdagavond op radio 538 kwam Mark Norman - Overkill / Return To Eden langs als....Maak het of Kraak het, volgens mij heeft het nummer het ook gemaakt, maar das logisch :) |
|
|
| Gurian |
| Marco V - Simulated is ook single of de week |
|
|
| TranceFool |
Single van Simulated is idd net uit. :)
Ik moe wel zeggen dat de commercie over het algemeen een stukkie sneller is dan bijvoorbeeld een jaar geleden |
|
|
| Cosmic Guy |
Als ie net uit is, hoe kan ik hem dan al een half jaar ofzo op mp3 hebben? Kan iemand mij dat uitleggen?
BTW, ik vind het niet erg dat ie dancesmash is, hoor je eens goede muziek op de radio.... |
|
|
| DJ Bazz |
| dat ding is vet bejaard man, vriend van mij had de promo al op een oudejaarsfeestje van 2000!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
dat ding is vet bejaard man, vriend van mij had de promo al op een oudejaarsfeestje van 2000!! |
dat vind ik echt heeeeeeeeeeel vreemd!
een kennis van mij heeft hele goeie contacten met ID&T en hij kreeg de promo ook pas eind herfst ofzo!
hoe kan die plaat ooit uit 2000 komen als Marco V toen nog helemaal niet zo bezig was? of wassie dat al wel!
hmmmmm............ik wil graag bewijs meneer bass :p hehe |
|
|
| Biohazard |
Das dus een bul verhaal
Deze plaat is oude, licht al 4 maanden uit mijn playlist |
|
|
| DJ Bazz |
mjah die gozer kan iig aardig uit z'n nek kleppen, maar hij beweerde dat dus iig, zal em es navragen. 't was iig het feestje van 2000/2001 om misverstanden te voorkomen
hij moet vanavond btw ook nog met marco v draaien dus misschien dat ie dan revolt kan krijgen |
|
|
|
|