|
פיגור - זה לא מצחיק
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
סתם רציתי לדעת מה סטטוס האנשים פה לגבי כמה הם מעודכנים
במוזיקה
באיזה סיגנונות מתעדכנים
האם אתם מפגרים!! בחומר חח
והאם אתם חשים או לא חשים בעסה עם זה :)
אני יעיד על עצמי שאני עד יולי 06 הייתי משתדל להתעדכן בהאוס אבל העומס הותיר את זה מאחור וגם קצת ירד לי מהאוס לאחרונה
כיום אני איי שם מתעדכן בדברים של בסוף אוקטובר
וזה חרא כמה שאני מנסה לחרוש הזמן משיג אותי.. |
|
|
| .A.Y. |
אני מתעדכן בעיקר בזכות שמיעת סטים פעם-פעמיים בשבוע
אף פעם לא ממש עניין אותי להיות מעודכן ב100%
כי יש עוד המון מה להשלים מכל כך הרבה סגנונות אז למה לרוץ דווקא אחרי מה שחדש.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
הכי מעודכן שיש..
כל דבר חדש שיוצא יש לי. |
|
|
| KrazyDJs |
סוגר שנה בלי חשק להתעדכן בכלל...לא במוזיקה אלקטרונית לפחות..
מוריד בעיקר להיטי מועדונים, ומידי פעם קטעים באמת מומלצים, יותר לכיוון הפסיכודאלי וההאוס... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
סוגר שנה בלי חשק להתעדכן בכלל...לא במוזיקה אלקטרונית לפחות..
מוריד בעיקר להיטי מועדונים, ומידי פעם קטעים באמת מומלצים, יותר לכיוון הפסיכודאלי וההאוס... |
ומעדכן אותי בשירי דיכי :toothless |
|
|
| Rising |
הכי מעודכן שיש אבל רק במוזיקת האוס - פאנקי ואלקטרו
פשוט אפליפטינג טראנס לא עושה לי את זה בתקופה של הכמה חודשים האחרונים למרות שאני בטוח שאני אחזור לשמוע תמוזיקה הזאת מתישהו שוב..:) |
|
|
| MASTERsplinter |
לא מעודכן בכלל.
HELP? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
לא מעודכן בכלל.
HELP? |
חחחח ישך המלצות למעלה תיודע |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by YoraY
חחחח ישך המלצות למעלה תיודע |
סיפור קצר..
נניח שיש איזה סוג מסוים שהוא ממש יפה
עכשיו, אני יכול ללכת שנים בכל מיני שדות ולא לפגוש אותו בחיים
לעומת זאת אם הייתי יודע איפה לחפש, או אז חיי היו נראים אחרת לגמרי. |
|
|
| DvJ |
מנסה כמה שיותר ויותר להיות מעודכן בעיקר בטראנס
תוכניות
שיחרורים
סטים
אתרים
ודיסקים ........
חוץ מזה גם
אלקטרו מינימל טק אוהס וטכנו אני מנסה להתעדכן
גם בפרוגאוהס ורוק מעודכן קצת יותר ...
ודיי זנחתי את הפאנקי האוס ......אם יהיה זמן נחזור :) |
|
|
| uzi |
מדברים על פיגור...
אני מוריד כל כך הרבה סטים... יש לי איזה 40 די.וי.די צרובים עם סטים שעוד לא שמעתי.
בתוכם הרבה תוכניות של מגוון תקליטנים שחשובים לי
וגם תוכניות מהאינטרנט
וגם סטים מארועים
וגם אלבומים ואוספים
וגם כל התוכניות של ארמין.
שלא נדבר על זה שאני עוד מתכוון להריד דברים.
I AM AN ADDICT! and i like it! |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by uzi
מדברים על פיגור...
אני מוריד כל כך הרבה סטים... יש לי איזה 40 די.וי.די צרובים עם סטים שעוד לא שמעתי.
בתוכם הרבה תוכניות של מגוון תקליטנים שחשובים לי
וגם תוכניות מהאינטרנט
וגם סטים מארועים
וגם אלבומים ואוספים
וגם כל התוכניות של ארמין.
שלא נדבר על זה שאני עוד מתכוון להריד דברים.
I AM AN ADDICT! and i like it! |
חחחחחחחחחחחחחח בחור מכור!
:) |
|
|
|
|