return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פיגור - זה לא מצחיק
View this Thread in Original format
YoraY
סתם רציתי לדעת מה סטטוס האנשים פה לגבי כמה הם מעודכנים
במוזיקה
באיזה סיגנונות מתעדכנים
האם אתם מפגרים!! בחומר חח
והאם אתם חשים או לא חשים בעסה עם זה :)








אני יעיד על עצמי שאני עד יולי 06 הייתי משתדל להתעדכן בהאוס אבל העומס הותיר את זה מאחור וגם קצת ירד לי מהאוס לאחרונה
כיום אני איי שם מתעדכן בדברים של בסוף אוקטובר
וזה חרא כמה שאני מנסה לחרוש הזמן משיג אותי..
.A.Y.
אני מתעדכן בעיקר בזכות שמיעת סטים פעם-פעמיים בשבוע
אף פעם לא ממש עניין אותי להיות מעודכן ב100%
כי יש עוד המון מה להשלים מכל כך הרבה סגנונות אז למה לרוץ דווקא אחרי מה שחדש..
Dj Alex (ISR)
הכי מעודכן שיש..
כל דבר חדש שיוצא יש לי.
KrazyDJs
סוגר שנה בלי חשק להתעדכן בכלל...לא במוזיקה אלקטרונית לפחות..
מוריד בעיקר להיטי מועדונים, ומידי פעם קטעים באמת מומלצים, יותר לכיוון הפסיכודאלי וההאוס...
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by KrazyDJs
סוגר שנה בלי חשק להתעדכן בכלל...לא במוזיקה אלקטרונית לפחות..
מוריד בעיקר להיטי מועדונים, ומידי פעם קטעים באמת מומלצים, יותר לכיוון הפסיכודאלי וההאוס...

ומעדכן אותי בשירי דיכי :toothless
Rising
הכי מעודכן שיש אבל רק במוזיקת האוס - פאנקי ואלקטרו

פשוט אפליפטינג טראנס לא עושה לי את זה בתקופה של הכמה חודשים האחרונים למרות שאני בטוח שאני אחזור לשמוע תמוזיקה הזאת מתישהו שוב..:)
MASTERsplinter
לא מעודכן בכלל.

HELP?
YoraY
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
לא מעודכן בכלל.

HELP?


חחחח ישך המלצות למעלה תיודע
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by YoraY
חחחח ישך המלצות למעלה תיודע


סיפור קצר..

נניח שיש איזה סוג מסוים שהוא ממש יפה
עכשיו, אני יכול ללכת שנים בכל מיני שדות ולא לפגוש אותו בחיים
לעומת זאת אם הייתי יודע איפה לחפש, או אז חיי היו נראים אחרת לגמרי.
DvJ
מנסה כמה שיותר ויותר להיות מעודכן בעיקר בטראנס
תוכניות
שיחרורים
סטים
אתרים
ודיסקים ........

חוץ מזה גם
אלקטרו מינימל טק אוהס וטכנו אני מנסה להתעדכן
גם בפרוגאוהס ורוק מעודכן קצת יותר ...
ודיי זנחתי את הפאנקי האוס ......אם יהיה זמן נחזור :)

uzi
מדברים על פיגור...
אני מוריד כל כך הרבה סטים... יש לי איזה 40 די.וי.די צרובים עם סטים שעוד לא שמעתי.
בתוכם הרבה תוכניות של מגוון תקליטנים שחשובים לי
וגם תוכניות מהאינטרנט
וגם סטים מארועים
וגם אלבומים ואוספים
וגם כל התוכניות של ארמין.
שלא נדבר על זה שאני עוד מתכוון להריד דברים.
I AM AN ADDICT! and i like it!
YoraY
quote:
Originally posted by uzi
מדברים על פיגור...
אני מוריד כל כך הרבה סטים... יש לי איזה 40 די.וי.די צרובים עם סטים שעוד לא שמעתי.
בתוכם הרבה תוכניות של מגוון תקליטנים שחשובים לי
וגם תוכניות מהאינטרנט
וגם סטים מארועים
וגם אלבומים ואוספים
וגם כל התוכניות של ארמין.
שלא נדבר על זה שאני עוד מתכוון להריד דברים.
I AM AN ADDICT! and i like it!



חחחחחחחחחחחחחח בחור מכור!

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement