|
Wha is the new hymn of sensation white Belgium 2007?
|
View this Thread in Original format
| DjGarrapata |
Hello to all!!!
I would know what is the new hymn of Sesation White 2007 Antwerp?.
Thanks |
|
|
| Config |
| i guess it's not known yet.. |
|
|
| Bertn |
| jekyll & hyde - frozen flame |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
jekyll & hyde - frozen flame |
+1
The videoclip is AMAZING |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Margaux
wat!!! echt?!!! |
Leren gij! :p |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Leren gij! :p |
I know I know shame on me |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Margaux
wat!!! echt?!!! |
yup. FredNova heeft het me zelf verteld. |
|
|
| Margaux |
| pff da vind ik toch ma stupid zenne |
|
|
| mrcanon |
| redder bertn: ma pol toch, ge gelooft da toch nie, tis maar een graptjen eh :toothless |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bertn
yup. FredNova heeft het me zelf verteld. |
ge moet ni alles geloven wat die zegt he,
maar dat heb ik toch wel niet gezegd hoor |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Bertn Mayo: ma how pol toch, ge gelooft da toch nie, té mor e graptje wi :toothless |
fixed
Classic :D |
|
|
|
|