return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Index
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
Ben gister samen met Kolkiewolkie bij Index geweest.
Echt een supergeweldige tent is dat zeg, was er ooit 1 keer eerder geweest, maar was alweer 2 jaar geleden.
Ik heb nog nooit zo lopen springnichten in een normale discotheek :p
Kai Tracid draaide zo gruwelijk gewoon, echt super, vond hem zelfs beter als op Trance Energy. Hij begion zoals gewoonlijk met Warmduscher - Hardcore Will Never Die (Derb Remix), Voyager kwma nog voorbij, Trance & Acid offcourse :), ben sinds gister ook helemaal verslaaft aan Dumonde - Can U Dig It, vond het al een masterplaat, maar nu ik hem daar heb gehoord, echt kippevel :p
Reeloop ook nog paar keer gehoord.
En voor hem draaide beteje vage gast, maar heb wel super gelachen om die Duitsers, het oud hollands hakkuh is dara helemaal in :), en dat doen ze ook al op G-Spott - NRG :p (ik had het eigenlijk op wil nemen en hier op TA willen plaatsen :p)
Na Kai Tracid draaide die gast van Re-Flex, ook zwaar relaxed...
Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix), Rocco - Everybody (oudje maar blijft lekker), Back To Cali nog gehoord en Back To Earth
Had echt een geweldige avond :)
En het deurbeleid bij Index is ook zeer relaxed, volgens mij komen er geen wijven in die lelijk zijn, of ze moeten die portier omkopen :p. Zoveel chickies...... :D
En bij uitging krijg ik flyer in hand gedouwd, en wie draaien er volgende week vrijdag
Kai Tracid, Ian Van Dahl, Andre Tannenberg en Dee Dee. WOEI!!!
Moet helaas volgende week zaterdag vroeg werken, maar als ik dta kan ruilen dan gaat ik vrijdag weer.
En wie draait er vanavond: Piet Blank :)
Echt niet te geloven wat een vette DJ's allemaal!
En entree valt nog wel mee 7,50 euro, drank is ietsje duurder als in NL, maar dan maar minder zuipen :p
Ik was op de terug weg aan het bedenken wat voor cijfer ik deze avond zou geven. Dan zit dta toch dicht tegen Trance energy niveau aan (ben er afgelopen 3 keer geweest). Heb alleen niet veel vergelijkingsmateriaal, ga wel eens naar Dieka, maar dan is Index echt 1000 keer beter.
Nog meer TA's die er wel eens geweest zijn of komen?
kolkiewolkie
heb ik verder weinig aan toe te voegen...

was al met al best een vertieft eind rijden, als je bekijkt dat ik 45 kilometer heen en 45 kilometer op de terugweg heb om zitten racen om fftjes een 3tal lui op te halen..:p :p (maakt niet uit hoor)

was zekers PHAT, maar dat was al wel duidelijk....

moet inderdaad nogmaals melden dat duitsers:

1) PHATE PARTIES kunnen organiseren, in gruwelijk gave discotheken
2) duitsers niet kunnen dansen
3) duitse girls HOT zijn...*drewl*, heb maar 2 wandelende walsen gezien eigenlijk.. de rest: perfect bodies, perfect faces, just the way I like it :D :D

algemeen:

veel homoos. tenminste, daar ga ik vanuit, want zoals sommige gasten erbij liepen is het gewoon NIET mogelijk dat die straight zijn, want iedere zichzelfrespecterende man zou zijn eigen hopeloos KAPOT schamen in dergelijke outfits....

algemeen(2): ik kwam er dus om 23.00 achter dat vanavond piet blank er draait....toch jammer als je weet dat ik nog moet wassen enzo...anders zou ik er spontaan weer naartoe gaan....

...ben aan het regelen dat ik volgende week kai weer zie..:D :D

mzzl, en prettige pasen!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

algemeen:

veel homoos. tenminste, daar ga ik vanuit, want zoals sommige gasten erbij liepen is het gewoon NIET mogelijk dat die straight zijn, want iedere zichzelfrespecterende man zou zijn eigen hopeloos KAPOT schamen in dergelijke outfits....



had je nog gescoord dan?
Switch
ja ik ga ook regelmatig naar index toe, laatst nog geweest, toen draaide die Oliver Swed, die disco nicht, hij viel in voor Peewee, en wat deed hij dat goed!!
vet harde mix, en veel beter gemixt dan Peewee, peewee mixt nooit aan elkaar, altijd zit er wel een break tussen op de meest onverwacte tijden
btw, er lopen af en toe ook 2 travestieten daaro, eentje is 2 meter 10 ofzo, niet normaal!!
en natuurlijk lekkere wijven daar. :eyes:
ik denk dat ik volgende week er weer naar toe ga
Dr. Kuipers
Travestieten idd ja
Er zat er eentje op de schommel die er boven hangt, je kon het gewoon aan die armen zien
En Kolkie ik regel wel ff dat ik volgende week nie hoef te werken, dus gaan we volgende week weer :p
franzelare
Het was echt vet stampen vrijdag!! Hij draaide heerlijk.
Alleen al die rare duitsers moeten eens heel rap ophouden met dat rare gestamp van ze want dat ziet er echt niet uit!!
Gelukkig is er genoeg vrouwelijk duits vlees wat een hele hoop goed maakt :D
Voor mij was het wel weer een top nacht en mooi dichtbij. Ik ga niet meer zo vaak naar index maar als ze meer van die bekende DJ's hebben ben ik er denk ik ook weer wat vaker te vinden.

Ik had zaterdag nog wel naar piet blank gewild maar ik ging al naar zino (was ook weer TOP) :D

Dat indez 1000 keer beter is als dieka dat is dat lijkt me duidelijk!! doe mij index maar :p
Dr. Kuipers
Komende vrijdag weer :p

Kai Tracid
Andre Tannenberg
Ian Van Dahl
Dee Dee

Zeg Franzelare ga je komende vrijdag ook weer, kunnen we ff meeten samen met Kolkiewolkie :)
magrec
Ben er nog nooit geweest hoor wel dat het gewoon 1 grote boerenkermis is daar :D :D
franzelare
Ik weet niet of ik er vrijdag ben, misschien moet ik zaterdag werken!
en ik moet even kijken of ik nog iemand anders mee kan krijgen:(

als ik ga post ik het wel of mail ik wel

ga zaterdag in ieder geval in zak kijken of daar nog iets te beleven is, ik vind er normaal geen zak aan maar mijn vrienden willen daar weer eens naar toe om te kijken waarom ze nou ook al weer niet gingen :mad:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec
Ben er nog nooit geweest hoor wel dat het gewoon 1 grote boerenkermis is daar :D :D


baseer je dat nou nog ergens op ofnie? want als je dat een boerenkermis noemt dan vraag ik me toch werkelijk af wat een discotheek bij jou moet bieden om GEEN boerenkermis te zijn....

en over vrijdag: pootje is weer bijna klaar (enkelbandjes rekten een beetje op afgelopen zondag) dus van mij part kunnen we gewoon gaan vrijdag...:) ... eerste afhaker in de vorm van ruben(_dubbink) is alweer binnen... zwakzwakzwak...LOL

en tot mijn grote frustratie zie ik dat 12 april (weer een week later dus) warmduscher ook nog ff langskomt... grote frustratie want dan kank niet :( :( :( ... nou ja, dan maar geduld tot 3 mei, wanneer ik hem sowieso ga aanschouwen :) :)

magrec
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


baseer je dat nou nog ergens op ofnie? want als je dat een boerenkermis noemt dan vraag ik me toch werkelijk af wat een discotheek bij jou moet bieden om GEEN boerenkermis te zijn....



euh dat baseer ik op de mensen die er naar toe gaan. Hehe :D
Vrienden vanmij op school gaan er ook naar toe die lachen er alleen maar om als ik roep dat index voor alle boeren uit de omgeving van twente is....

Niet zo snel happen (naja wel doen is zo best leuk) maarja ik weet waarom die lui erheen gaan (puur voor het beuken) hehe dan ben je snel een boer ;)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec
Niet zo snel happen (naja wel doen is zo best leuk) maarja ik weet waarom die lui erheen gaan (puur voor het beuken) hehe dan ben je snel een boer ;)


ik hap altijd snel... bad ass thing...

en wat doe jij dan in een club... beetje als een blok beton of zombie in het midden van de dansvloer staan?? ;) LOL... sta je mij alleen maar in de weg man!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement