return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
דרוש רוסי!
View this Thread in Original format
Shahar
אממ..
בזמן האחרון התחלתי לצאת עם מישהי בחורה רוסיה מרוקאית ואני רוצה לתרגם לה שיר יפה לרוסית מישהו יכול לעזור?=]
Segev
ואי איזה שילוב אחי בהצלחה איתה :D
Dj Alex (ISR)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בהצלחה שחר..
שלח תשיר ננסה לתרגם לך בצורה כמה פחות עילגת
=]
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בהצלחה שחר..
שלח תשיר ננסה לתרגם לך בצורה כמה פחות עילגת
=]


אני צריך אבל שתכתוב תמילים ברוסית בצרוה ברורה שאני ידע לקרוא אותם =]

הלכתי על השיר של רז חדד
תודה ליפה שלי, לנסיכה שלי, למהממת
תודה , שהבנת אותי כל השנים האלה
ואין עוד אחת כמוך שתאהב אחד כמוני
בשבילי את כל העולם
mitre
ושאתה מתרגם... שיהיה גם עם חרוזים
uzi
בחיי שחר, אתה חייב לפתוח בלוג כמו אלה מארץ נהדרת...

Uh huh, this my
All the girls stomp your feet like this
A few times I've been around that track
So it's not just gonna happen like that
Cause I ain't no hollaback girl
I ain't no hollaback girl
yaman
שיהיה בהצלחה שילוב כזה זה קטלני טילים
yaman
שיהיה בהצלחה שילוב כזה זה קטלני טילים
yaman
שיהיה בהצלחה שילוב כזה זה קטלני טילים
yaman
שיהיה בהצלחה שילוב כזה זה קטלני טילים

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
אני צריך אבל שתכתוב תמילים ברוסית בצרוה ברורה שאני ידע לקרוא אותם =]

הלכתי על השיר של רז חדד
תודה ליפה שלי, לנסיכה שלי, למהממת
תודה , שהבנת אותי כל השנים האלה
ואין עוד אחת כמוך שתאהב אחד כמוני
בשבילי את כל העולם

לא יודע לכתוב ברוסית..
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא יודע לכתוב ברוסית..


גם אני לא יודע לקרוא רוסית חח
התכוונתי שתכתוב את זה באנגלית-רוסית כדי שאני יבין איך להגיד
כמו
shtota koy =]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement