|
דרוש רוסי!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
אממ..
בזמן האחרון התחלתי לצאת עם מישהי בחורה רוסיה מרוקאית ואני רוצה לתרגם לה שיר יפה לרוסית מישהו יכול לעזור?=] |
|
|
| Segev |
| ואי איזה שילוב אחי בהצלחה איתה :D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בהצלחה שחר..
שלח תשיר ננסה לתרגם לך בצורה כמה פחות עילגת
=] |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בהצלחה שחר..
שלח תשיר ננסה לתרגם לך בצורה כמה פחות עילגת
=] |
אני צריך אבל שתכתוב תמילים ברוסית בצרוה ברורה שאני ידע לקרוא אותם =]
הלכתי על השיר של רז חדד
תודה ליפה שלי, לנסיכה שלי, למהממת
תודה , שהבנת אותי כל השנים האלה
ואין עוד אחת כמוך שתאהב אחד כמוני
בשבילי את כל העולם |
|
|
| mitre |
| ושאתה מתרגם... שיהיה גם עם חרוזים |
|
|
| uzi |
בחיי שחר, אתה חייב לפתוח בלוג כמו אלה מארץ נהדרת...
Uh huh, this my
All the girls stomp your feet like this
A few times I've been around that track
So it's not just gonna happen like that
Cause I ain't no hollaback girl
I ain't no hollaback girl |
|
|
| yaman |
| שיהיה בהצלחה שילוב כזה זה קטלני טילים |
|
|
| yaman |
| שיהיה בהצלחה שילוב כזה זה קטלני טילים |
|
|
| yaman |
| שיהיה בהצלחה שילוב כזה זה קטלני טילים |
|
|
| yaman |
| שיהיה בהצלחה שילוב כזה זה קטלני טילים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני צריך אבל שתכתוב תמילים ברוסית בצרוה ברורה שאני ידע לקרוא אותם =]
הלכתי על השיר של רז חדד
תודה ליפה שלי, לנסיכה שלי, למהממת
תודה , שהבנת אותי כל השנים האלה
ואין עוד אחת כמוך שתאהב אחד כמוני
בשבילי את כל העולם |
לא יודע לכתוב ברוסית.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא יודע לכתוב ברוסית.. |
גם אני לא יודע לקרוא רוסית חח
התכוונתי שתכתוב את זה באנגלית-רוסית כדי שאני יבין איך להגיד
כמו
shtota koy =] |
|
|
|
|