|
הפתעה מרעישה !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתה לא תאמין לזה אבל למשך זמן ארוך מאוד, עוד כשאלנבי 58 היה פתוח ומפציץ
חגגו שם שני תקליטנים שממש הפגיזו בטראנס אלוף!!!
ונחש מאיפה הם...
אירן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
האומן 17 עוד מזמין אותם לפעמים ובאמת שחובה אבל חובה ללכת למסיבה שלהם!!!
המוזיקה שהם מנגנים שמה את טיאסטו במקום שבו השמש אולי תשרח אם שוכבים על הבטן :) |
אחי אתה מתכוון לדיפ דיש נכון???
ואם לא אז שתדעו
Deep Dish - איראנים !!!! פרסים !!! |
|
|
| Gil Shwarts |
נכון :)
לא הזכרתי ת'שם שלהם כי כנראה רובכם פה לא שומעים ת'סגנון מוזיקה הזה ואולי מכירים אותם רק בגלל הרמיקס שהם עשו לרפטור
קבל ח"ח יהל :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
נכון :)
לא הזכרתי ת'שם שלהם כי כנראה רובכם פה לא שומעים ת'סגנון מוזיקה הזה ואולי מכירים אותם רק בגלל הרמיקס שהם עשו לרפטור
קבל ח"ח יהל :) |
תודה אחי
ורסמי הם תותחים
אולי 2 הערבים היחדים הטובים |
|
|
| Gil Shwarts |
תיקון
אלה שני הערבים היחידים, נקודה :) |
|
|
| oDrori |
לא רעים דיפ דיש... שמעתי את
GU
שלהם, חיובי
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
לפי מה שזכור לי זה
בכלל
Z-GO
ולא
ZIGO
ככה באינטרנט קראו לו |
|
|
| Scorchio |
הלו הלו אתם לא היחידים ששומעים פרוגרסיב אני גם אוהב
:)
ואני חייב להודות שאני מת עליהם
בייחוד הרמיקסים שלהם לרפטור ולאינוסנט היו נהדרים
באמת צמד איכותי
אבל הם נותנים סטים משעממים... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לפי מה שזכור לי זה
בכלל
Z-GO
ולא
ZIGO
ככה באינטרנט קראו לו |
חיובי |
|
|
| Scorchio |
מקורות מוסרים לי שהם צריכים לבצע רמיקס חדש לטראק של סיגנום
מעניין איך זה יצא... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מקורות מוסרים לי שהם צריכים לבצע רמיקס חדש לטראק של סיגנום
מעניין איך זה יצא... |
לא אוהב אותם כל כך את הרמיקס של רפטור לא אהבתי ואת של פריי גם לא אהבתי כל כך |
|
|
| Scorchio |
דיברתי על
Spoiled And Zigo
לא על דיפ דיש... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
דיברתי על
Spoiled And Zigo
לא על דיפ דיש... |
אהההה
spoiled and z-go
טובים |
|
|
|
|