|
הפתעה מרעישה !!!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
טוב אני עכשיו רואה הסצינה ושומעים ברקע את
Spoiled & Zigo - More and more
ופתאום המגישה מראיינת שני אנשים
לא זוכר את השמות שלהם
אבל מסתבר שהם SPOILED & ZIGO
ישראלים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פששששש יוצרים ישראלים
וזה אחד ההההההטראקים !!!!!! פשוט ענק
וישראלים יצרו אותו
פששש אני בהלם |!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
חהחהחהחהחהחה
בוקר טוב
לא ידעת את זה???
אני זוכר עוד ממזמן את התוכנית הזאת........ |
|
|
| arik |
ELAD AVNON
DJ Spoiled
Zigo (w. Z. Goland)
חחחחח
ישנת שנת חורף הא:)
באמת כבוד חבל שהטרק השני שלהם
DJ Spoiled & zigo - choose me
לא משהו כמו מור אנד מור |
|
|
| Hell_Copter |
אחי איפה אתה חי?!
ציפיתי ממך לדעת את זה...
הטראק היה תותח בזמנו אבל מיצה את עצמו
הפעם האחרונה ששמעתי אותו בדיסקוטק היה בפורים של שנה שעברה וזה גם בגלל שכנראה הדי ג'יי היה צריך לתת איזה משהו מוכר
אני זוכר הוא שם גם את מלט טו דה אושן וכולם התלהבו |
|
|
| oDrori |
Well Duh (No Offense)
אלעד אבנון וזיו משהו... שכחתי. גם הזמרת היא קרן משהו... רשום לי את זה על איזה דיסק פה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by arik
באמת כבוד חבל שהטרק השני שלהם
DJ Spoiled & zigo - choose me
לא משהו כמו מור אנד מור |
אני דווקא זוכר שאהבתי אותו, לא כמו
more and more
אבל הוא נחמד...
ויהל... באמת תתעורר ;) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
חחחחחחחחחחחחחח אחי הרגתה אותי עכשיו
כאילו שלא ידעת את זה
אתה בטוח עובד עלינו פה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי איפה אתה חי?!
ציפיתי ממך לדעת את זה...
הטראק היה תותח בזמנו אבל מיצה את עצמו
הפעם האחרונה ששמעתי אותו בדיסקוטק היה בפורים של שנה שעברה וזה גם בגלל שכנראה הדי ג'יי היה צריך לתת איזה משהו מוכר
אני זוכר הוא שם גם את מלט טו דה אושן וכולם התלהבו |
melt to the ocean??? זה בטח היה דיג'יי תומאס !!! :stongue: :stongue:
ומצטער אנשים לא היה לי מושג !!!! זה חדש בשבילי
ושרועי שטויות אני חותם לך עכשיו שאם דיג'יי מכניס את זה באיזשהי מסיבה
כולם מתפרעים !!!!! אתה לא יודע איזה ענק זה
יש שם עליות פשוט מדהימות
אני מציע להוריד (את הווקל מיקס) ולשמוע כמה פעמים זה םשוט טראק ענקי
שאני שומע אותו באוטו איןןן אני רק רוצה לתת גזז |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
melt to the ocean??? זה בטח היה דיג'יי תומאס !!! :stongue: :stongue:
ומצטער אנשים לא היה לי מושג !!!! זה חדש בשבילי
ושרועי שטויות אני חותם לך עכשיו שאם דיג'יי מכניס את זה באיזשהי מסיבה
כולם מתפרעים !!!!! אתה לא יודע איזה ענק זה
יש שם עליות פשוט מדהימות
אני מציע להוריד (את הווקל מיקס) ולשמוע כמה פעמים זה םשוט טראק ענקי
שאני שומע אותו באוטו איןןן אני רק רוצה לתת גזז |
אני עדיין מנגן ת'טראק הזה
לפי דעתי זה טראק העשור למסיבות
הם ידעו בדיוק מה הם עושים כשהם בנו אותו ובאמת, כל הכבוד! |
|
|
| DJ-Energy |
יהל
לפני שנתיים ראיתי את התוכנית
ורצתי להוריד את הטראק
פשוט טראק ענקקקקק
:)
אבל לא ידעת שהם ישראליים עד עכשיו???
:D
טוב לא נורא
העיקר שהטראק מפגיז |
|
|
| yahel222 |
מצטער !!!!!!! לא ידעתי :) :) :)
סולחים???? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
תגידו אין עוד הפתעות כאלה???
אולי אני יגלה שדיג'יי סאשה הוא עירקי....... |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה לא תאמין לזה אבל למשך זמן ארוך מאוד, עוד כשאלנבי 58 היה פתוח ומפציץ
חגגו שם שני תקליטנים שממש הפגיזו בטראנס אלוף!!!
ונחש מאיפה הם...
אירן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
האומן 17 עוד מזמין אותם לפעמים ובאמת שחובה אבל חובה ללכת למסיבה שלהם!!!
המוזיקה שהם מנגנים שמה את טיאסטו במקום שבו השמש אולי תשרח אם שוכבים על הבטן :) |
|
|
|
|