return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
גברים ונשים במוסיקה
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
הגעתי לפילוספיה חדשה אחרי התנסות ארוכה חחח


גברים:



נשים:
.A.Y.
חחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי תרעיון
אבל איך הגעת לתוצאות האלה? ספר על מחקרך
Dj Alex (ISR)
פשוט מאוד..
גברים הם צפויים והכל אצלהם ברור, כן כן לא לא
אצל נשים לעומת זאת..
המערכת כולה מורכבת ביותר.. כל פרט קטן עובר תהליך שלם
ואז הן מחפשות תסביכים ואוכלות סרטים בכיף ואז בסוף יוצא שאתה האשם..
הרי אצלהן אין שחור או לבן
אצלהן יש את כל צבעי הקשת.. תשובה שתקבל תיהיה גם לא וגם כן במשפט אחד.
.A.Y.
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
פשוט מאוד..
גברים הם צפויים והכל אצלהם ברור, כן כן לא לא
אצל נשים לעומת זאת..
המערכת כולה מורכבת ביותר.. כל פרט קטן עובר תהליך שלם
ואז הן מחפשות תסביכים ואוכלות סרטים בכיף ואז בסוף יוצא שאתה האשם..
הרי אצלהן אין שחור או לבן
אצלהן יש את כל צבעי הקשת.. תשובה שתקבל תיהיה גם לא וגם כן במשפט אחד.


חחחחחחחח חשבתי שמדובר פה רק על נשים במוסיקה אבל סבבה הבנתי:p
uzi
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
פשוט מאוד..
גברים הם צפויים והכל אצלהם ברור, כן כן לא לא
אצל נשים לעומת זאת..
המערכת כולה מורכבת ביותר.. כל פרט קטן עובר תהליך שלם
ואז הן מחפשות תסביכים ואוכלות סרטים בכיף ואז בסוף יוצא שאתה האשם..
הרי אצלהן אין שחור או לבן
אצלהן יש את כל צבעי הקשת.. תשובה שתקבל תיהיה גם לא וגם כן במשפט אחד.

הבנתי אותך לגמרי! יש מצבים שזה ממש הפוך ודווקא הגברים הם המתוסבכים ועקשנים על הפרטים והאיכויות הקטנות ביותר.
:D
Glenn-Holmes
לא ממש הבנתי תטופיק הזה :conf:
YoraY
וואלק פעם ראשונה שאני רואה את קיובייס במצב של יצירה מושקעת יחסית...


מסקנה...... תתחילו בקיובייס!
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YoraY
וואלק פעם ראשונה שאני רואה את קיובייס במצב של יצירה מושקעת יחסית...


מסקנה...... תתחילו בקיובייס!

התחלנו..
וד"א היא לוקחת את ריזון..
והאיכות.. אוי האיכות..
VSTI FTW
=]
.A.Y.
quote:
Originally posted by YoraY
וואלק פעם ראשונה שאני רואה את קיובייס במצב של יצירה מושקעת יחסית...


מסקנה...... תתחילו בקיובייס!


לא הבנתי איך הגעת למסקנה הזאת חחח
ברור שלהתחיל באיג'יי זה לא נקרא להתחיל אפילו
אבל פרוטי ממש מצויינת וידידודית למתחילים
uzi
עם כל הכבוד לקיובייס, פרוטי כבר נחשבת מקצועית ממזמן. יש שם את כל הכלים שמופיעים במקצועיות וממש לא חסרים פלאגינים וגם וי.אס.טי.
היא גם מתאימה לכל סינטיסייזר או מקלדת שתצמיד לה.
מה שאין בפרוטי זה כלים לאולפן-סטודיו גדול יותר מאשר מחשב בייתי.
אי-ג'יי היא תוכנה חמודה מאוד לאלה שלא מכירים כלל את עולם ההפקה ורוצים להכיר. ברגע שהיא תהפוך למקצועית היא תאבד את הקהל שלה ותכנס לשוק של המקצועיות.

YoraY
:D

אי ג'י לא תאבד מהקהל שלה למה הקהל שלה זה חובבנים - בשביל זה ורק בשביל זה היא נועדה... זה צעצוע למתחילים..

ולא הזכרתי אפילו פרוטי.. כיום קשה לזלזל בה כמו פעם שזה היה דבר מאד כיף אני חייב לציין :)



אבל אין אין הקלאסה זה קיו בייס.... :)
הטירוף זה לוג'יק


וריזון הכל טוב ויפה אבל זה מהצד!
YoraY
אבל בואו לא נשכח את האיש והאגדה איירבייס שנתן המון ריספקט לריזון עוד בימי החיתולים שלה! כןכן משם הוא התחיל.. איפה הוא היום? לאדע.. אני רק זוכר שההתחלה שלו הייתה מבוססת עליה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement