return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Club Mystic Presents Hardstyle
View this Thread in Original format
Dj_Rajko
Club Mystic Presents Hardstyle
DATE: 31/3-07
TIME: 22.00 - 02.00
VENUE: Stenladan
CITY: Växjö, Sweden
AGE: 18

LINEUP: Blutonium Boy
Dj Neo
Ferren & Rajko

More info soon at: www.stenladan.net
Club Mystic Presents Hardstyle
ScuL
lycka till ;)
Laszlo
Inte min typ av musik, men klart man kommer vara där. Hoppas tillställningen håller högre klass än stenladans pinsamma hemsida :)
jofawe
jag hörde något om att Ille skulle spela med, men det kanske var fel? ;)


Jag kommer befinna mig där
SteveTranz4ever
Fan va kul för lilla Växjö :)

Hoppas det blir bra!
Laszlo
förfest hos mig..! jag har 150 meter till stenladan...krypavstånd...Tre tolvhundror, två pioneer 500S;or, effektboxar och annat godis som kan göra grannarna ännu argare på mig står till förfogande... :)

edit: hardstyle kan ni dock glömma hos mig :p Det närmaste hardstyle ni kommer hemma hos mig är mangeltechno...lite skön house blir perfekt att värma upp med...vi kan riva av ett b2b-set joffis :)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
förfest hos mig..! jag har 150 meter till stenladan...krypavstånd...Tre tolvhundror, två pioneer 500S;or, effektboxar och annat godis som kan göra grannarna ännu argare på mig står till förfogande... :)

edit: hardstyle kan ni dock glömma hos mig :p Det närmaste hardstyle ni kommer hemma hos mig är mangeltechno...lite skön house blir perfekt att värma upp med...vi kan riva av ett b2b-set joffis :)




Räkna in mig ;)
Jag ska se om jag kan ragga hit lite stockholmare som gillar såndär hårdstil.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
förfest hos mig..! jag har 150 meter till stenladan...krypavstånd...Tre tolvhundror, två pioneer 500S;or, effektboxar och annat godis som kan göra grannarna ännu argare på mig står till förfogande... :)

edit: hardstyle kan ni dock glömma hos mig :p Det närmaste hardstyle ni kommer hemma hos mig är mangeltechno...lite skön house blir perfekt att värma upp med...vi kan riva av ett b2b-set joffis :)

Fixa shoutcast för live på nätet för oss övriga Swe-TAs or STFU :whip:


;)
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fixa shoutcast för live på nätet för oss övriga Swe-TAs or STFU :whip:


;)


givet :)
Dj_Rajko
Ja vi ska göra det bästa vi kan för att folk ska få en grymm kväll..
speciellt nu när det e första gången detta sker i Växjö.
Men man lär sig ju på vägen.... o som jag sagt nån gång tidigare... bra reaktioner genererar fler fester...
Hoppas bara folk kommer ge det en chans.

mr_fisken
vad är det för typ av ställe hur många besökare tar dom osv finns det några bilder?
kommer det läggas nå krut på ljudet? är ju för mig jävligt viktigt om jag ska åka en bit och lyssna på hardstyle :D
Laszlo
quote:
Originally posted by mr_fisken
vad är det för typ av ställe hur många besökare tar dom osv finns det några bilder?
kommer det läggas nå krut på ljudet? är ju för mig jävligt viktigt om jag ska åka en bit och lyssna på hardstyle :D


Stället tar in 1000 pers...tycker defenetivt att du ska ta och släpa ditt arsle ner till småland...och som sagt, förfest för alla TA-slynor hemma hos mig :)

lokalen ut såhär (stora bilder - orka):

http://www.okodesign.se/stenladan/stenladan_1.JPG
http://www.okodesign.se/stenladan/stenladan_4.JPG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement