|
Wat vinden jullie nu leuke muziek (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| zweverige shizzle rocked als een beer! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by DjRV
Das bull.L-Vee gaat echt niet zijn inkomen lopen te spammen en als hij te weinig verdient komt dat omdat zijn laaste platen echt KUT zijn. Beter gaat ie weer iets maken als Escape from nowhere ipv te janken met een track als People just don't care,ik kots ervan als mensen hun talent zo bruut weg gooien. Veel van de allerbeste trance classics komen uit zijn handen, hoe durft hij dit soort dingen nu te maken. Gewoon scheit hebben aan wat zogenaamd in is en gewoon weer EMOTIE muziek maken, ipv fake troep.
Verder valt er PRIMA te verdienen als producer, beetje goede producer krijgt voor een remixje tussen de 500 en 1500 euro. Het klopt wel dat je minder krijgt voor het komen op een mix cd, maarja de slimme producers gaan dj'en en ontvangen door naamsbekendheid 500-> 2000 euro per set. Tis maar net hoe je met je mogelijkheden omgaat. |
Euhm, een beetje respect graag. L-Vee is één van de weinige mensen die nog creativiteit aan de dag leggen in de huidige scène, die uit passie muziek produceren. Ik nodig je uit om de meest recente aflevering van zijn Progrez-show te beluisteren, het tweede uur zat VOL met emotie.
Waar heb je die cijfers vandaan trouwens? Mij lijkt het namelijk niet evident om als producer de eindjes aan elkaar te knopen, omdat de luisteraar door het grote aanbod bijzonder selectief is geworden. Probeer er dan maar es uit te springen. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by TOR
Euhm, een beetje respect graag. L-Vee is één van de weinige mensen die nog creativiteit aan de dag leggen in de huidige scène, die uit passie muziek produceren. Ik nodig je uit om de meest recente aflevering van zijn Progrez-show te beluisteren, het tweede uur zat VOL met emotie.
Waar heb je die cijfers vandaan trouwens? Mij lijkt het namelijk niet evident om als producer de eindjes aan elkaar te knopen, omdat de luisteraar door het grote aanbod bijzonder selectief is geworden. Probeer er dan maar es uit te springen. |
Dude, voor de producties die hij vroeger maakte heeft al mijn respect die er maar bestaat en dat blijven nog altijd mijn favoriete platen. Wat er nu uitkomt onder zijn naam vind ik zijn naam niet waardig, dat is mijn mening, als liefhebber. Juist mensen van de oude stempel zouden er weer voor kunnen zorgen dat de oude kwaliteit terug komt. Vraag me af wat hij zelf vind van zijn vroegere producties tegenover zijn nieuwe producties.
En waar ik die cijfers vandaan haal? Mhow, laten we zeggen dat ik ook weleens wat hoor ;) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by TOR
Euhm, een beetje respect graag. |
Respect moet je nog altijd verdienen! *lalala* |
|
|
| Massive |
| quote: | Originally posted by TOR
L-Vee is één van de weinige mensen die nog creativiteit aan de dag leggen in de huidige scène, die uit passie muziek produceren. |
Ik weet niet of we het nu over de hele 'trance' scene hebben of iets anders, maar je leeft wel in een heel klein wereldje als je dit gelooft. :) |
|
|
| Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
Laatste maanden helemaal weg van ambient en lounge, helemaal geweldig! Niet alleen Café del Mar en Supperclub meuk, maar ook zweverige shizzle zoals op http://www.sphericlounge.de/
Top! :) |
Wat voor ambient Chicane, noem es wat? Lui als Steve Roach bijvoorbeeld, of iets heel anders?
Schaamteloze spam: mooie muziek uut nederland |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Massive
Wat voor ambient Chicane, noem es wat? Lui als Steve Roach bijvoorbeeld, of iets heel anders?
Schaamteloze spam: mooie muziek uut nederland |
Bill Laswell, Boards of Canada, FSOL natuurlijk, Morlack e.d.
Geen 'chill-out' versies van bestaande trance tracks.. dat is pure verkrachting van zowel het origineel alsmede het genre chill-out. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Chicane
FSOL natuurlijk |
Spineless Jelly 
| quote: | | Geen 'chill-out' versies van bestaande trance tracks.. dat is pure verkrachting van zowel het origineel alsmede het genre chill-out. |
Inderdaad ja. |
|
|
| Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
Geen 'chill-out' versies van bestaande trance tracks.. dat is pure verkrachting van zowel het origineel alsmede het genre chill-out. |
Dat wilde ik effe horen :p (y) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Massive
Ik weet niet of we het nu over de hele 'trance' scene hebben of iets anders, maar je leeft wel in een heel klein wereldje als je dit gelooft. :) |
Geef me es wat namen dan, want ik slaag er nauwelijks in het goede werk terug te vinden in die hooiberg van artificieel geklooi.
En ik heb het dan inderdaad louter over de trancescène, niet over progressive of tech house of iets dergelijks. |
|
|
| Massive |
| quote: | Originally posted by TOR
Geef me es wat namen dan, want ik slaag er nauwelijks in het goede werk terug te vinden in die hooiberg van artificieel geklooi.
En ik heb het dan inderdaad louter over de trancescène, niet over progressive of tech house of iets dergelijks. |
Nou om bijvoorbeeld eens twee albums te noemen:
Tegma - around the world in 80 days (maar ook andere tracks van ze op VA's bijvoorbeeld)
Vibrasphere - archipelago
of misschien het iets oudere Jaïa - Fiction
alleen weet ik niet of u liever de soort trance hoort die L-Vee ook maakt, dit is natuurlijk ook een bepaalde stijl trance - misschien al te progressive voor u |
|
|
|
|