return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tyska DJs Vardagsrum
View this Thread in Original format
Johan (DJ Irish)
Vet inte om denna länken har dykt upp här tidigare. Lite bilder från kända tyska DJs vardags rum :D

http://ilx.wh3rd.net/thread.php?msgid=7308676
SteveTranz4ever
Intressant... sätter saker i perspektiv...
Fick lite intressanta idéer när jag såg Sven Väths rum!

Har faktiskt funderat på att bygga ett liknande DJ-bord fast i ek... hans ser ut att vara nåt billigt fanér eller klisterduk... Kan ha fel.

Ska kanske köpa mig ett par högtalare och montera upp på samma vis... det har jag dock funderat på läääänge!
Har spanat in dessa!
jofawe
steve:
Det kallas Zebrano och är rätt poppis nuförtiden ;)
Braxen
Sett förut, classic :P .. skulle inte ha något emot att äga sakerna Hawtin har på sitt bord .. :whip:
Laszlo
fan va fett...såna här features älskar jag! mer mer mer :)
Olov
Jag siktar på Lawrence rum... har en bit kvar dock, måste ju fixa till tapeterna bl.a. :D
benni
http://www.rhythmism.com/forum/attachment.php?attachmentid=34429&stc=1.jpg

fukcing meega snyggt! jag gillar den grinden.. och golvet också
benni
sen kom jag att tänka på att richie hawtin inte alls e tysk
fede
Inte Ricardo Villalobos heller han föddes i Chile, han bor dock numer i Tyskland o.o
Braxen
quote:
Originally posted by benni
sen kom jag att tänka på att richie hawtin inte alls e tysk


halvtysk typ väl ? .. född i Kanada men bott i Tyskland ett bra tag ?

benni
quote:
Originally posted by Braxen
halvtysk typ väl ? .. född i Kanada men bott i Tyskland ett bra tag ?


han är född i storbrittannien och uppvuxen i kanada.. men har säkert bott i tyskland länge..

skitsamma
Braxen
quote:
Originally posted by benni
han är född i storbrittannien och uppvuxen i kanada.. men har säkert bott i tyskland länge..

skitsamma


:whip: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement