|
Tyska DJs Vardagsrum
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Intressant... sätter saker i perspektiv...
Fick lite intressanta idéer när jag såg Sven Väths rum!
Har faktiskt funderat på att bygga ett liknande DJ-bord fast i ek... hans ser ut att vara nåt billigt fanér eller klisterduk... Kan ha fel.
Ska kanske köpa mig ett par högtalare och montera upp på samma vis... det har jag dock funderat på läääänge!
Har spanat in dessa! |
|
|
| jofawe |
steve:
Det kallas Zebrano och är rätt poppis nuförtiden ;) |
|
|
| Braxen |
| Sett förut, classic :P .. skulle inte ha något emot att äga sakerna Hawtin har på sitt bord .. :whip: |
|
|
| Laszlo |
| fan va fett...såna här features älskar jag! mer mer mer :) |
|
|
| Olov |
| Jag siktar på Lawrence rum... har en bit kvar dock, måste ju fixa till tapeterna bl.a. :D |
|
|
| benni |
| sen kom jag att tänka på att richie hawtin inte alls e tysk |
|
|
| fede |
| Inte Ricardo Villalobos heller han föddes i Chile, han bor dock numer i Tyskland o.o |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by benni
sen kom jag att tänka på att richie hawtin inte alls e tysk |
halvtysk typ väl ? .. född i Kanada men bott i Tyskland ett bra tag ? |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Braxen
halvtysk typ väl ? .. född i Kanada men bott i Tyskland ett bra tag ? |
han är född i storbrittannien och uppvuxen i kanada.. men har säkert bott i tyskland länge..
skitsamma |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by benni
han är född i storbrittannien och uppvuxen i kanada.. men har säkert bott i tyskland länge..
skitsamma |
:whip: :D |
|
|
|
|