return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פיגוע בחיפה
View this Thread in Original format
s0undw4v3
היה לפני שלוש שעות פיגוע בחיפה... ליד הגרנד קניון. אני הייתי בקניון.
מבפנים לא שמעו כ-ל-ו-ם! ואני גר 15 דקות הליכה משם אז אמא שלי מתקשרת אליי ואומרת לי שהיא שמעה פיצוץ חזק מאוד... לא הבנתי מה קורה עד שאחרי 10 דקות ראיתי פתאום בטלויזיות בחנויות אלקטרוניקה את הכתבים במקום ממש ליד הקניון.

בינתיים יש 15 הרוגים ויותר מ-30 פצועים.
אני מאחל לכולם חג פסח שמח, חסר דאגות, וחסר ערבים מזדיינים.
DJ-Energy
quote:
Originally posted by s0undw4v3
היה לפני שלוש שעות פיגוע בחיפה... ליד הגרנד קניון. אני הייתי בקניון.
מבפנים לא שמעו כ-ל-ו-ם! ואני גר 15 דקות הליכה משם אז אמא שלי מתקשרת אליי ואומרת לי שהיא שמעה פיצוץ חזק מאוד... לא הבנתי מה קורה עד שאחרי 10 דקות ראיתי פתאום בטלויזיות בחנויות אלקטרוניקה את הכתבים במקום ממש ליד הקניון.

בינתיים יש 15 הרוגים ויותר מ-30 פצועים.
אני מאחל לכולם חג פסח שמח, חסר דאגות, וחסר ערבים מזדיינים.


היית בקניון?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

וואי וואי אחי כמה שיש לך מזל!!

איזההההה פחד
:eyes: :eek:

אם אני הייתי בקניון והיה פיצוץ אמא שלי כבר הייתה מתעלפת!!!
DjChook
נסעתי היום באוטובוס בלית בררה
ויווווו איזה פחד
אשכרא אנשים מסתכלים על כולם
ובודקים כל אחד שעולה ויורד

וגם ככה הוא היה יחסית ריק
s0undw4v3
הלכתי עם ידידה שלי לשירותים איפה שיש טלפונים ציבוריים ניסינו להתקשר למישהו להגיד לו שהכל בסדר... לא הצלחנו... אבל אז איזה אחת יוצאת מהשירותים (והיו שם אנשים שדיברו על זה)ואומרת לנו שהיא הייתה על אוטובוס בדיוק כשהיה הפיצוץ... היא אמרה שהם עפו מההדף ושהיא נשכבה מתחת לכיסא ואחרי זה הלכה מהר ונכנסה לקניון!

זה היה ממש מפחיד!
ורואים משפחות של ערבים עם כפיות מסתובבים חופשי בקניון כאילו כלום לא קרה!!! הייתי יורה בהם @#$#‏!
MoSH_MaN
כוס אמא של הערפאת הזה וחמאס חיזזזזזבבבבבלללאאה ופתח וג'יאהד

וזובי!!

תמותו!!! להשמיד טרוריסטים!!!

מלחמה!!!

אוף אני כבר רוצה להיות בצבא במלחמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
s0undw4v3
הבעיה היא שכשתגיע לצבא, אם תפלוט כדור אחד במקרה או יותר מדי, אתה הולך לכלא...
oren_naor
ראסמי...
זה לא פייר...
הרי כולם רוצים שהערבים ימותו
ובכל זאת אם אתה הורג ערבי בלי פקודה
מכניסים אותך לכלא...
yahel222
quote:
Originally posted by oren_naor
ראסמי...
זה לא פייר...
הרי כולם רוצים שהערבים ימותו
ובכל זאת אם אתה הורג ערבי בלי פקודה
מכניסים אותך לכלא...


שמעו זה לא בדיוק ככה
הורגים הרבה יותר ערבים ופלשתינאים משאתם חושבים
על המון לא מדווחים ואני יודע את זה ממקור ראשון !!

ולמרות זאת זה לא מספיק

ונ.ב בפיגוע נהרגו גם ערבים
Hell_Copter
וואי אחי יש לך מזל!!
חבל שלא תפסת ערבי והתחלת לדפוק בו שם!!!
אבל יש עוד זמן עד שזה יקרה
אתה שם לי שניה אחרי פיגוע בעיר שלי ערבי מול הפרצוף הוא יסבול קשה!!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by yahel222


שמעו זה לא בדיוק ככה
הורגים הרבה יותר ערבים ופלשתינאים משאתם חושבים
על המון לא מדווחים ואני יודע את זה ממקור ראשון !!

ולמרות זאת זה לא מספיק

ונ.ב בפיגוע נהרגו גם ערבים


נכון
לא מספרים על הכל בחדשות כמו לדוגמא שחבר שלי שמשרת באחת היחידות שנמצאות שם קיבל כדור בראש והוא במצב אנוש!

cluBBer
צריכים להרוג את כל הערבים המזדיינים האלה
ולהכניס לערפאת המכוער הזה טיל בתחת
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


נכון
לא מספרים על הכל בחדשות כמו לדוגמא שחבר שלי שמשרת באחת היחידות שנמצאות שם קיבל כדור בראש והוא במצב אנוש!



מצטער על חבר שלך, מה מצבו ?

ובקשר לזה, יש בצבא משהו בסביבות הפי 20 או פי 30 ארועים והתקלויות
וחיילים נפגעים
וזה לא מגיע לתקשורת ובגלל זה זה לא מגיע אלינו...

הצבא מסתיר הרבה דברים
ואני חושב שככה זה צריך להיות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement