|
פרשתי, ביי לכולם
|
View this Thread in Original format
| mos2002 |
אני בטוח שיש פה כמה שמאוד שמחים עכשיו
יאללה החלטתי לעזוב את הפורום,
נתראה מתישהו ביי לכולם
======
תודה מיוחדת ל
יובל, מוש, רועי, גיל |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by mos2002
אני בטוח שיש פה כמה שמאוד שמחים עכשיו
יאללה החלטתי לעזוב את הפורום,
נתראה מתישהו ביי לכולם
======
תודה מיוחדת ל
יובל, מוש, רועי, גיל |
מה למה איך מתי מדוע כיצד איפה???? |
|
|
| Hell_Copter |
אחי אני ממש מצטער לשמוע
רק תהיה בריא... זה מה שחשוב |
|
|
| Agent-Fire |
| אחי, למה? מה קרה? |
|
|
| yahel222 |
ואיי אנשים
עכשיו הבנתי למה סוואמפר רוצה לסגור את הפורום...מוס עוזב
:( :( :(
סתם סתם
האמת היא שמוס הוא סוואמפר !!!
שמתם לב שזה קרה בערך באותו זמן - מוס מודיע על העזיבה וסוואמפר על הסגירה.....
ועכשיו ברצינות
למה אחי??? |
|
|
| Hell_Copter |
| זאת סתם הייתה בדיחה קטנה של יובל |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by mos2002
אני בטוח שיש פה כמה שמאוד שמחים עכשיו
יאללה החלטתי לעזוב את הפורום,
נתראה מתישהו ביי לכולם
======
תודה מיוחדת ל
יובל, מוש, רועי, גיל |
ומה אני עז???
תרשום תודה גם לדותן !!!!!!!!!!!!! :whip: :whip:
ויפה לך
אל תחזור לפה יותר לעולם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
ומה אני עז???
תרשום תודה גם לדותן !!!!!!!!!!!!! :whip: :whip:
ויפה לך
אל תחזור לפה יותר לעולם |
מה איתי ?
אחי
לא עוזבים פורום
נכנסים אליו פשוט פחות.........
טוב תעשה מה שליבך אומר לך... ותזהר לא לפגוש אותי בסימטה
ב-ו-ג-ד
בטח הלך לפורום של בי-יו ששמה נתנו לו יותר שירים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב תעשה מה שליבך אומר לך... ותזהר לא לפגוש אותי בסימטה
ב-ו-ג-ד
בטח הלך לפורום של בי-יו ששמה נתנו לו יותר שירים |
עשה לי טובה חן כי הוא השיג מלא ויניל ריפים שאתה לא השגת... שירים זאת לא הסיבה וזה בטוח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עשה לי טובה חן כי הוא השיג מלא ויניל ריפים שאתה לא השגת... שירים זאת לא הסיבה וזה בטוח |
זה היה בצחוק אתה יודע... |
|
|
| MoSH_MaN |
מה קרה
אי אפשר לעזוב?
אני עזבתי לכמה חודשים טובים וגם אתה חן |
|
|
|
|