|
Är Du det nya stjärnskottet på klubbscenen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| det är låtar dom vill ha inte mixar, läste det i metro tror det var fredags "skicka inte in för långa låtar". Kan ju omöjligt ha skrivit så fel att hon menade mixar. |
|
|
| Kaveh |
| haha, fan va skumt. |
|
|
| mr_fisken |
| jag tycker det är lite konstigt att första priset är att spela jämsides en toppdj för det är ju inte riktigt samma sak som att producera.. hade kanske varit bättre att folk fick göra en mix :S |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
jag tycker det är lite konstigt att första priset är att spela jämsides en toppdj för det är ju inte riktigt samma sak som att producera.. hade kanske varit bättre att folk fick göra en mix :S |
JO, precis. Sant, men nu är situationen som den är och må bäste proddare vinna. Jag är övertygad om att jag kommer inte att vinna.
Saknar den utrustning som krävs för att ljudet ska bli så bra som
proffsig producents nivå & har inte skillz så räcker hela vägen.
Lycka till.
Helast hade jag vilja gjort en colab med nån istället. hade varit roligare tycker jag. Typ vinn och gör en produktion tillsammans med en populär producent eller nåt? |
|
|
| Jeremy H |
| Haha, vem säger att personen som proddat låten ens kan dja? Vilket skämt. |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Haha, vem säger att personen som proddat låten ens kan dja? Vilket skämt. |
hahaha lol.
Här är iaf mitt biddrag smakprov!
[[ LINK REMOVED ]]
som sagt förväntar inte alls att vinna som sagt. =/ |
|
|
| jofawe |
ni tror inte tanken är att man ska framföra den live?
(edit: Snowave, bra låt..) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
ni tror inte tanken är att man ska framföra den live?
|
Ingen aning, men det är ju långt ifrån alla producenter som kan framföra sina verk live också :) Verkar konstigt det här, eller så har vi missupfattat nåt.. |
|
|
| avh |
| quote: |
som sagt förväntar inte alls att vinna som sagt. =/ |
Dina chanser lär ju inte precis växa genom att du delar med dig av låten :D |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by avh
Dina chanser lär ju inte precis växa genom att du delar med dig av låten :D |
Precis. Det har inte jag sagt eller förväntat mig. Att dela med är mer för skoj skull. |
|
|
| avh |
| quote: | Originally posted by Snowave
Precis. Det har inte jag sagt eller förväntat mig. Att dela med är mer för skoj skull. |
Okej, känns lite dumt att delta i en tävling om man ändå ger ut bidraget innan.
Rätt skön låt iaf :) |
|
|
|
|