return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Är Du det nya stjärnskottet på klubbscenen? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Snowave
quote:
Originally posted by avh
Okej, känns lite dumt att delta i en tävling om man ändå ger ut bidraget innan.
Rätt skön låt iaf :)


Geez. Det är inte direkt någon schlager direkt. Vem e det bästa divan. Handlar ett amatörer som gör ngot de håller på med för att de tycker om. Om nån ens slår igenom så är det kul för dem. Orka vara hemlig med bidraget. Tack för kommentaren iaf =)
avh
quote:
Originally posted by Snowave
Geez. Det är inte direkt någon schlager direkt. Vem e det bästa divan. Handlar ett amatörer som gör ngot de håller på med för att de tycker om. Om nån ens slår igenom så är det kul för dem. Orka vara hemlig med bidraget. Tack för kommentaren iaf =)


Jag tror inte att tävlingskommittén tänker på samma sätt, men vad vet jag? :)
Snowave
quote:
Originally posted by avh
Jag tror inte att tävlingskommittén tänker på samma sätt, men vad vet jag? :)


Det får man tacka för att de inte kanske tänker på samma sätt som jag. Att bedömma är deras jobb och inte mitt.
Sinnica Hax
hamnar man i top 5 så hamnar ändå låten för allmän beskådan så spela roll.
Snowave
quote:
Originally posted by Sinnica Hax
hamnar man i top 5 så hamnar ändå låten för allmän beskådan så spela roll.


Jo det är väl så. Lycka till.
lacksesepsotygh
inte dumt alls, Snowave. helt klart bättre än det mesta som spelas på asot.
Snowave
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
inte dumt alls, Snowave. helt klart bättre än det mesta som spelas på asot.



Tack lacksesepsotygh. =) Skulle du kunna tänka ha den låten i din offantliga stora skivsamling?
lacksesepsotygh
svar ja

samlingen är dock bara i ett fosterstadie
jofawe
jag skulle in å rösta idag tänkte jag.. men så hittar jag det inte på metro.se
jofawe
http://www.metro.se/se/article/2007...40-42/index.xml

Lyssna och rösta!

Gate 42
trodde inte man fick sampla typ en hel låt och skicka in som bidrag?

bidrag 3 = tiga - louder than a bomb
bidrag 4 = basgången har slående likheter med jerry ropero & denis the menace - coraçao (axwell remix)
jofawe
det verkar ju som om alla bidrag är remixar ... jäääävligt luddig tävling om man säger så.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement