|
Är Du det nya stjärnskottet på klubbscenen? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Snowave |
| quote: | Originally posted by avh
Okej, känns lite dumt att delta i en tävling om man ändå ger ut bidraget innan.
Rätt skön låt iaf :) |
Geez. Det är inte direkt någon schlager direkt. Vem e det bästa divan. Handlar ett amatörer som gör ngot de håller på med för att de tycker om. Om nån ens slår igenom så är det kul för dem. Orka vara hemlig med bidraget. Tack för kommentaren iaf =) |
|
|
| avh |
| quote: | Originally posted by Snowave
Geez. Det är inte direkt någon schlager direkt. Vem e det bästa divan. Handlar ett amatörer som gör ngot de håller på med för att de tycker om. Om nån ens slår igenom så är det kul för dem. Orka vara hemlig med bidraget. Tack för kommentaren iaf =) |
Jag tror inte att tävlingskommittén tänker på samma sätt, men vad vet jag? :) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by avh
Jag tror inte att tävlingskommittén tänker på samma sätt, men vad vet jag? :) |
Det får man tacka för att de inte kanske tänker på samma sätt som jag. Att bedömma är deras jobb och inte mitt. |
|
|
| Sinnica Hax |
| hamnar man i top 5 så hamnar ändå låten för allmän beskådan så spela roll. |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Sinnica Hax
hamnar man i top 5 så hamnar ändå låten för allmän beskådan så spela roll. |
Jo det är väl så. Lycka till. |
|
|
| lacksesepsotygh |
| inte dumt alls, Snowave. helt klart bättre än det mesta som spelas på asot. |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
inte dumt alls, Snowave. helt klart bättre än det mesta som spelas på asot. |
Tack lacksesepsotygh. =) Skulle du kunna tänka ha den låten i din offantliga stora skivsamling? |
|
|
| lacksesepsotygh |
svar ja
samlingen är dock bara i ett fosterstadie |
|
|
| jofawe |
| jag skulle in å rösta idag tänkte jag.. men så hittar jag det inte på metro.se |
|
|
| Gate 42 |
trodde inte man fick sampla typ en hel låt och skicka in som bidrag?
bidrag 3 = tiga - louder than a bomb
bidrag 4 = basgången har slående likheter med jerry ropero & denis the menace - coraçao (axwell remix) |
|
|
| jofawe |
| det verkar ju som om alla bidrag är remixar ... jäääävligt luddig tävling om man säger så. |
|
|
|
|