return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
אבלטון לייב 6 - סרטים להכרה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
יש איזה מדריך שמראה איך עושים את זה?
Shahar
כן תפתח את אבלטון יש שם מדריכים עם תמונות ממש קלים להבנה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
כן תפתח את אבלטון יש שם מדריכים עם תמונות ממש קלים להבנה

סבבה תודה
uzi
ללא ספק, תוכנה מרשימה גם לאלמנטים של תקליטנות וגם לאלמנטים של הפקה. ממש מדליקה!
בקשר לפרוטי לופס החדשה, ראיתי וקראתי עליה. היא עדיין הזולה מבין כול האחרות המקצועיות אבל אי אפשר להשוות את הכלים שבה לאבלטון.
בלינקים שנתתי לוחצים על התמונות וכל אחת מהם פותחת סרטון של דקה או שתיים שמראה לך את כל הכלים של התוכנה.
Shahar
אבלטון זה בכלל לא ליצירה
מקסימום לעריכה..
uzi
שחר, אתה בטוח? כי בסרטים מראים בבירור שאפשר לבנות מקצבים ומנגינות וכל מה שצריך מבחינת אפקטים ומיקסר.... אתה אומר בבדאות?
Shahar
quote:
Originally posted by uzi
שחר, אתה בטוח? כי בסרטים מראים בבירור שאפשר לבנות מקצבים ומנגינות וכל מה שצריך מבחינת אפקטים ומיקסר.... אתה אומר בבדאות?


כן יש שם סמפלר אבל זה לא בקטע של יצירה רצינית..כנראה בשביל להוסיף אפקטים לסטים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אבלטון זה בכלל לא ליצירה
מקסימום לעריכה..


באופן עקרוני קיובייס משווקת כתוכנת עריכה בעצמה...
השאלה היא מה הן אופציות העריכה שקיימות בתוכנה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
באופן עקרוני קיובייס משווקת כתוכנת עריכה בעצמה...
השאלה היא מה הן אופציות העריכה שקיימות בתוכנה


קיובייס נועדה ליצירה \ עריכה וזה באמת מה שהיא

אבלטון נועדה יותר למיקסוס
זה שיש שם אפשרות להוסיף סמפלים זה לא הופך אותה לתוכנה שנועדה ליצירה
אני הייתי ממליץ על האפשרות הזאת כתוספת לסט

לא הייתי לוקח את התוכנה הזאת כתוכנת יצירה...

משם גם בא השם
LIVE
המטרה שלה זה למקסס \ לערוך קטעים בשידור חיי

זה בדיוק כמו שאתה לא תשתמש בריזן או קיובייס לעשיית בוטלגים
מבחינה טכנית זה אפשרי אבל לא נוח..

כל תוכנה והייעוד שלה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
קיובייס נועדה ליצירה \ עריכה וזה באמת מה שהיא

אבלטון נועדה יותר למיקסוס
זה שיש שם אפשרות להוסיף סמפלים זה לא הופך אותה לתוכנה שנועדה ליצירה
אני הייתי ממליץ על האפשרות הזאת כתוספת לסט

לא הייתי לוקח את התוכנה הזאת כתוכנת יצירה...

משם גם בא השם
LIVE
המטרה שלה זה למקסס \ לערוך קטעים בשידור חיי

זה בדיוק כמו שאתה לא תשתמש בריזן או קיובייס לעשיית בוטלגים
מבחינה טכנית זה אפשרי אבל לא נוח..

כל תוכנה והייעוד שלה


מסכים איתך

שאלה מעניינת היא האם אבלטון בעתיד כן ינסו לפרוץ יותר לתחום של היצירה או שיסתפקו בייעוד שלהם כרגע

Dj Alex (ISR)
יצירה..
מקסימום מאשאפ.
uzi
תודה שחר, אני אמשיך לקרוא על התוכנה אולי טעיתי...
אולי גם יש הבדל בגרסה 6 החדשה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement