|
אבלטון לייב 6 - סרטים להכרה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| יש איזה מדריך שמראה איך עושים את זה? |
|
|
| Shahar |
| כן תפתח את אבלטון יש שם מדריכים עם תמונות ממש קלים להבנה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
כן תפתח את אבלטון יש שם מדריכים עם תמונות ממש קלים להבנה |
סבבה תודה |
|
|
| uzi |
ללא ספק, תוכנה מרשימה גם לאלמנטים של תקליטנות וגם לאלמנטים של הפקה. ממש מדליקה!
בקשר לפרוטי לופס החדשה, ראיתי וקראתי עליה. היא עדיין הזולה מבין כול האחרות המקצועיות אבל אי אפשר להשוות את הכלים שבה לאבלטון.
בלינקים שנתתי לוחצים על התמונות וכל אחת מהם פותחת סרטון של דקה או שתיים שמראה לך את כל הכלים של התוכנה. |
|
|
| Shahar |
אבלטון זה בכלל לא ליצירה
מקסימום לעריכה.. |
|
|
| uzi |
| שחר, אתה בטוח? כי בסרטים מראים בבירור שאפשר לבנות מקצבים ומנגינות וכל מה שצריך מבחינת אפקטים ומיקסר.... אתה אומר בבדאות? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
שחר, אתה בטוח? כי בסרטים מראים בבירור שאפשר לבנות מקצבים ומנגינות וכל מה שצריך מבחינת אפקטים ומיקסר.... אתה אומר בבדאות? |
כן יש שם סמפלר אבל זה לא בקטע של יצירה רצינית..כנראה בשביל להוסיף אפקטים לסטים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבלטון זה בכלל לא ליצירה
מקסימום לעריכה.. |
באופן עקרוני קיובייס משווקת כתוכנת עריכה בעצמה...
השאלה היא מה הן אופציות העריכה שקיימות בתוכנה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
באופן עקרוני קיובייס משווקת כתוכנת עריכה בעצמה...
השאלה היא מה הן אופציות העריכה שקיימות בתוכנה |
קיובייס נועדה ליצירה \ עריכה וזה באמת מה שהיא
אבלטון נועדה יותר למיקסוס
זה שיש שם אפשרות להוסיף סמפלים זה לא הופך אותה לתוכנה שנועדה ליצירה
אני הייתי ממליץ על האפשרות הזאת כתוספת לסט
לא הייתי לוקח את התוכנה הזאת כתוכנת יצירה...
משם גם בא השם
LIVE
המטרה שלה זה למקסס \ לערוך קטעים בשידור חיי
זה בדיוק כמו שאתה לא תשתמש בריזן או קיובייס לעשיית בוטלגים
מבחינה טכנית זה אפשרי אבל לא נוח..
כל תוכנה והייעוד שלה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
קיובייס נועדה ליצירה \ עריכה וזה באמת מה שהיא
אבלטון נועדה יותר למיקסוס
זה שיש שם אפשרות להוסיף סמפלים זה לא הופך אותה לתוכנה שנועדה ליצירה
אני הייתי ממליץ על האפשרות הזאת כתוספת לסט
לא הייתי לוקח את התוכנה הזאת כתוכנת יצירה...
משם גם בא השם
LIVE
המטרה שלה זה למקסס \ לערוך קטעים בשידור חיי
זה בדיוק כמו שאתה לא תשתמש בריזן או קיובייס לעשיית בוטלגים
מבחינה טכנית זה אפשרי אבל לא נוח..
כל תוכנה והייעוד שלה |
מסכים איתך
שאלה מעניינת היא האם אבלטון בעתיד כן ינסו לפרוץ יותר לתחום של היצירה או שיסתפקו בייעוד שלהם כרגע |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
יצירה..
מקסימום מאשאפ. |
|
|
| uzi |
תודה שחר, אני אמשיך לקרוא על התוכנה אולי טעיתי...
אולי גם יש הבדל בגרסה 6 החדשה... |
|
|
|
|