|
אבלטון לייב 6 - סרטים להכרה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
| מגניב אז עם אבלטון כל אחד יוכל לתקלט ברמה הכי גבוהה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מסכים איתך
שאלה מעניינת היא האם אבלטון בעתיד כן ינסו לפרוץ יותר לתחום של היצירה או שיסתפקו בייעוד שלהם כרגע |
לא יעשו את זה כי הפואנטה בתוכנה זה לעבוד
LIVE
ואי אפשר ליצור בשידור חי
(ברמה גבוהה)
| quote: | Originally posted by m0sh
מגניב אז עם אבלטון כל אחד יוכל לתקלט ברמה הכי גבוהה |
צריך חוש ויצירתיות..אבל בעקרון כן אחרי שעשית
WARP
יש לך 100% ביטמאץ' |
|
|
| Glenn-Holmes |
שחר אני לא מכיר את התוכנה כל משאני יודע זה ששמעתי סט של גבריאל ודרזדן שנה שעברה והם ידועים כיוצרים שעברו כבר מזמן לתקלט באבלטון...וזה לא היה סט מושלם ברמת המקסוס...
מעבר לזה...כשהייתי עוקב קבוע אחרי התוכניות של ארמין (עד לפני חצי שנה) היו לו תוכניות שהמעברים לא היו מושלמים למרות שהביטמץ' היה בסדר...ביטמאץ' מושלם הוא לא תמיד מתכון למעבר מושלם למרות שלארמין זה באמת קרה מעט מאוד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שחר אני לא מכיר את התוכנה כל משאני יודע זה ששמעתי סט של גבריאל ודרזדן שנה שעברה והם ידועים כיוצרים שעברו כבר מזמן לתקלט באבלטון...וזה לא היה סט מושלם ברמת המקסוס...
מעבר לזה...כשהייתי עוקב קבוע אחרי התוכניות של ארמין (עד לפני חצי שנה) היו לו תוכניות שהמעברים לא היו מושלמים למרות שהביטמץ' היה בסדר...ביטמאץ' מושלם הוא לא תמיד מתכון למעבר מושלם למרות שלארמין זה באמת קרה מעט מאוד |
תגדיר מה זה "רמת מקסוס" ? ביטמאץ' תמיד היה וחייב להיות (אלא אם כן הם לא השתמשו בה כמו שצריך
הרי שני הטראקים עומדים על אותו ביפיאם ב 100% (שוב בתנאי שהם עשו ווראפינג נכון
מה שנשאר זה לדעת להכניס את הטראקים בזמן המתאים ובמקום המתאים ואני לא יודע אם הם כל כך טובים בזה..
בקשר לארמין - המיקסוס אצלו תמיד טוב והמעברים פחות הוא כנראה לא שם על זה דגש
אם אתה רוצה לבחון באמת את הכח של אבלטון תשמע את המגמיקסים של ארמין ותראה לאיזה רמה גבוהה אפשר להגיע עם התוכנה
פשוט מדהימים..
התוכנה יכולה להבטיח לך 100% ביטמאץ' אבל היא לא אמורה להכניס לך את הטראקים במקום המתאים
איפה התפקיד שלך בתור דיג'יי?
ד"א כשגיא גרבר ניגן בשרון12 הוא השתמש באבלטון והיה בנזונה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
תגדיר מה זה "רמת מקסוס" ? ביטמאץ' תמיד היה וחייב להיות (אלא אם כן הם לא השתמשו בה כמו שצריך
הרי שני הטראקים עומדים על אותו ביפיאם ב 100% (שוב בתנאי שהם עשו ווראפינג נכון
מה שנשאר זה לדעת להכניס את הטראקים בזמן המתאים ובמקום המתאים ואני לא יודע אם הם כל כך טובים בזה..
בקשר לארמין - המיקסוס אצלו תמיד טוב והמעברים פחות הוא כנראה לא שם על זה דגש
אם אתה רוצה לבחון באמת את הכח של אבלטון תשמע את המגמיקסים של ארמין ותראה לאיזה רמה גבוהה אפשר להגיע עם התוכנה
פשוט מדהימים..
התוכנה יכולה להבטיח לך 100% ביטמאץ' אבל היא לא אמורה להכניס לך את הטראקים במקום המתאים
איפה התפקיד שלך בתור דיג'יי?
ד"א כשגיא גרבר ניגן בשרון12 הוא השתמש באבלטון והיה בנזונה |
משארמין עשה עם התוכנה במגמיקסים זה יותר עבודת אולפן
השאלה שלי היא בלייב מה צריך כדי להיות מדויק מבחינת ביטמאץ' (לא שאני יעבור לאלבטון...סתם מתעניין)
וגיא גרבר...הוא כבר גוזר קופונים במקומות מכובדים מאוד...השבוע הוא חימם בפאבריק הלונדוני את דיגוויד...בוא נגיד שלראות אותו בארץ בשנה הקרובה לא יהיה דבר נפוץ - מגיע לו כל הכבוד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
משארמין עשה עם התוכנה במגמיקסים זה יותר עבודת אולפן
השאלה שלי היא בלייב מה צריך כדי להיות מדויק מבחינת ביטמאץ' (לא שאני יעבור לאלבטון...סתם מתעניין)
וגיא גרבר...הוא כבר גוזר קופונים במקומות מכובדים מאוד...השבוע הוא חימם בפאבריק הלונדוני את דיגוויד...בוא נגיד שלראות אותו בארץ בשנה הקרובה לא יהיה דבר נפוץ - מגיע לו כל הכבוד |
אתה לא מבין
בלייב לא צריך שום דבר כדי לעשו תביטמץ'
ברגע שעשית לטראק מסוים וורפינג זה נשמר
ואני בטוח שאף דיג'י לא מנגן במסיבה את אחד הטראקים בפעם הראשונה בחיים שלו
ככה שכולם כבר באים מוכנים מראש.. |
|
|
| Shahar |
כבר אמרתי שיש את האפשרות הזאת
זה יותר בשביל להוסיף קצב לסטים וכו'
אי אפשר לקרוא לזה הפקה ממש לא.. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Shahar
כבר אמרתי שיש את האפשרות הזאת
זה יותר בשביל להוסיף קצב לסטים וכו'
אי אפשר לקרוא לזה הפקה ממש לא.. |
הבנתי! רק ברגע שאתה ממש נחשף לתוכנה אז אתה רואה בדיוק את היכולות והתכונות של הכילים. טוב לדעת! |
|
|
| Shahar |
כבר קראתי שם את כל המדריכים וביניהם את מה שהראית בסרטון
זה לא יצירה אחי |
|
|
| YO-I |
שחר אני בדיוק מנסה למצוא עכשיו תוכנה לעשיית מגה מיקס
אני מתחתן בעוד חודש ואני רוצה להכין סט של קלאב טראנס, להכניס איזה 6 קטעים בעשר דק' בערך
כרגע האבלטון נראית לי התוכנה היחידה שאיתה אפשר לעשות את זה, כבר התייאשתי מאופציות אחרות, השאלה היא האם זה קל לעשות איתה מגה מיקס, אין לי זמן להתחיל ללמוד את התוכנה לעומק כי אני דיי עסוק בהכנות לחתונה
יש מצב שתיתן לי מדריך לעשות מגה מיקס?
תודה |
|
|
|
|