|
לשריין מקומות 06-04-2007 Heineken Sundance
|
View this Thread in Original format
| black_mammmba |
06-04-2007 Heineken Sundance Festival, Eilat, Israel
לא יודע עוד פרטים
אבל ....
FERRY CORSTEN
יהיה שם
נראה שאנחנו חוזרים לימים הטובים....... |
|
|
| YoraY |
| חחחחחחחחחחחח איך אני אוהב תקטעים האלה שפתאום כל המדינה אוהבת קלאב טראנס זה ענק:)))))) מרגש כזה :) |
|
|
| sh33p |
אף פעם לא ראיתי את פרי
סיבה טובה לבוא
ד"א על מי אתם מאמרים שיביאו כגיבוי?
offer nissim
yahel
astrix
skazi
??:whip: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by sh33p
אף פעם לא ראיתי את פרי
סיבה טובה לבוא
ד"א על מי אתם מאמרים שיביאו כגיבוי?
offer nissim
yahel
astrix
skazi
??:whip: |
ובטח יביאו איזה שם ישן בלי קשר... |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by sh33p
אף פעם לא ראיתי את פרי
סיבה טובה לבוא
ד"א על מי אתם מאמרים שיביאו כגיבוי?
offer nissim
yahel
astrix
skazi
??:whip: |
אני מהמר על יהל בגלל האוסף החדש
ועל איזה עברי לידר או הראל מויאל כדי למשוך אנשים:rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
אני מהמר על יהל בגלל האוסף החדש
|
בינתיים יצא לי לשמוע חלק ממנו וזה אחלה אוסף :gsmile: |
|
|
| Hell_Copter |
נשמע אחלה...
השאלה מה יהיה המצב שלי בנוגע לירידה לאילת...
נראה לי אני לא אוכל... מזל שכבר ראיתי את פרי בארץ :) |
|
|
| uzi |
כן, רק שכחתם לציין שירידה לאילת משמעותה מלון וגם הוצאות שותפות כל עוד אתם שם שלא נדבר על תחבורה ו\או טיסה.
נשמע נחמד למי שעוד לא ראה את פרי ומת להופעה. |
|
|
| DJMIKE |
עוזי אחי אתה מריר מיום ליום
אני שם! |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by sh33p
אף פעם לא ראיתי את פרי
סיבה טובה לבוא
ד"א על מי אתם מאמרים שיביאו כגיבוי?
offer nissim
yahel
astrix
skazi
??:whip: |
:nervous: אני מהמר על סקאזי שנמצא בכל מקום
:( בכל מקרה האירוע יקר מדי לחייל חובה |
|
|
| Viber |
לא יודע למה זה שווה מאמץ
פרי קורסטן "החדש" וכל המוזיקה שנגזרת ממנו וכאב ראש אחד גדול בדמות סקאזי במחיר כולל של 3 מסיבות |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
עוזי אחי אתה מריר מיום ליום
אני שם! |
אתה צודק! דבר שני, אין לך מושג כמה אני בונה על איירבייס שיעודד אותי!
תראה, ירידה לאילת בפסח זה סך הכל נחמד מאוד, רק שבאילת אין מה לעשות! אני יכול ללכת לים גם פה ויכול ללכת למועדון גם פה... אז זה אומר שרק בשביל לראות את פרי אני אמור להוציא כמעט אלף שקל :D |
|
|
|
|