return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
לשריין מקומות 06-04-2007 Heineken Sundance
View this Thread in Original format
black_mammmba
06-04-2007 Heineken Sundance Festival, Eilat, Israel

לא יודע עוד פרטים
אבל ....


FERRY CORSTEN

יהיה שם


נראה שאנחנו חוזרים לימים הטובים.......
YoraY
חחחחחחחחחחחח איך אני אוהב תקטעים האלה שפתאום כל המדינה אוהבת קלאב טראנס זה ענק:)))))) מרגש כזה :)
sh33p
אף פעם לא ראיתי את פרי
סיבה טובה לבוא

ד"א על מי אתם מאמרים שיביאו כגיבוי?
offer nissim
yahel
astrix
skazi

??:whip:
YoraY
quote:
Originally posted by sh33p
אף פעם לא ראיתי את פרי
סיבה טובה לבוא

ד"א על מי אתם מאמרים שיביאו כגיבוי?
offer nissim
yahel
astrix
skazi

??:whip:


ובטח יביאו איזה שם ישן בלי קשר...
.A.Y.
quote:
Originally posted by sh33p
אף פעם לא ראיתי את פרי
סיבה טובה לבוא

ד"א על מי אתם מאמרים שיביאו כגיבוי?
offer nissim
yahel
astrix
skazi

??:whip:


אני מהמר על יהל בגלל האוסף החדש
ועל איזה עברי לידר או הראל מויאל כדי למשוך אנשים:rolleyes:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by .A.Y.
אני מהמר על יהל בגלל האוסף החדש


בינתיים יצא לי לשמוע חלק ממנו וזה אחלה אוסף :gsmile:
Hell_Copter
נשמע אחלה...
השאלה מה יהיה המצב שלי בנוגע לירידה לאילת...
נראה לי אני לא אוכל... מזל שכבר ראיתי את פרי בארץ :)
uzi
כן, רק שכחתם לציין שירידה לאילת משמעותה מלון וגם הוצאות שותפות כל עוד אתם שם שלא נדבר על תחבורה ו\או טיסה.
נשמע נחמד למי שעוד לא ראה את פרי ומת להופעה.
DJMIKE
עוזי אחי אתה מריר מיום ליום

אני שם!
mitre
quote:
Originally posted by sh33p
אף פעם לא ראיתי את פרי
סיבה טובה לבוא

ד"א על מי אתם מאמרים שיביאו כגיבוי?
offer nissim
yahel
astrix
skazi

??:whip:


:nervous: אני מהמר על סקאזי שנמצא בכל מקום

:( בכל מקרה האירוע יקר מדי לחייל חובה

Viber
לא יודע למה זה שווה מאמץ
פרי קורסטן "החדש" וכל המוזיקה שנגזרת ממנו וכאב ראש אחד גדול בדמות סקאזי במחיר כולל של 3 מסיבות
uzi
quote:
Originally posted by DJMIKE
עוזי אחי אתה מריר מיום ליום
אני שם!

אתה צודק! דבר שני, אין לך מושג כמה אני בונה על איירבייס שיעודד אותי!
תראה, ירידה לאילת בפסח זה סך הכל נחמד מאוד, רק שבאילת אין מה לעשות! אני יכול ללכת לים גם פה ויכול ללכת למועדון גם פה... אז זה אומר שרק בשביל לראות את פרי אני אמור להוציא כמעט אלף שקל :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement