|
yahel 22.2.07 - haoman 17
|
View this Thread in Original format
| alina_85 |
| מישהו יודע איפה קונים כרטיסים מראש???? |
|
|
| .A.Y. |
| בטח שלא פה:toothless |
|
|
| DJMIKE |
| לקנות מראש ליהל?! :eyes: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Glenn-Holmes |
נשמח אם תדאגי לבקר כאן גם לא רק כדי לשאול/לברר דברים אלא גם כדי להיות חלק פעיל בצורה זו או אחרת מהקהילה
בכל אופן
עד כמה שלא נראה לי שצריכות להיות מכירות מוקדמות לאירוע שכזה את מוזמנת לברר את זה עם היחצן הראשי של האומן העונה לשם קובי
0525607773 |
|
|
| alina_85 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נשמח אם תדאגי לבקר כאן גם לא רק כדי לשאול/לברר דברים אלא גם כדי להיות חלק פעיל בצורה זו או אחרת מהקהילה
בכל אופן
עד כמה שלא נראה לי שצריכות להיות מכירות מוקדמות לאירוע שכזה את מוזמנת לברר את זה עם היחצן הראשי של האומן העונה לשם קובי
0525607773 |
לפני כשנה הייתי במסיבה של יהל ב"דום" ואז מכרו כרטיסים מראש, לכן הנחתי שגם הפעם זה יהיה ככה
והייתי שמחה להשתתף אתכם בדיונים אבל נראה לי שאתם יודעים כל דבר הרבה יותר טוב ממני :) |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by alina_85
לפני כשנה הייתי במסיבה של יהל ב"דום" ואז מכרו כרטיסים מראש, לכן הנחתי שגם הפעם זה יהיה ככה
והייתי שמחה להשתתף אתכם בדיונים אבל נראה לי שאתם יודעים כל דבר הרבה יותר טוב ממני :) |
זה לא תחרות של ידע או פורום תמיכה טכנית... יש כאן עניין של דעות של אנשים שונים. בשביל זה אני מאמין הוקם הפורום בעצם - כדי להגיד מה שיש לך להגיד על נושאים שקשורים למוזיקה אלקטרונית שכולנו כאן אוהבים. |
|
|
| alina_85 |
| quote: | Originally posted by mitre
זה לא תחרות של ידע או פורום תמיכה טכנית... יש כאן עניין של דעות של אנשים שונים. בשביל זה אני מאמין הוקם הפורום בעצם - כדי להגיד מה שיש לך להגיד על נושאים שקשורים למוזיקה אלקטרונית שכולנו כאן אוהבים. |
בשבילי מוסיקה אלקטרונית זה רק במסיבות, אני לא שומעת טראנס בבית,
אבל נראה שאתם הבנים חיים אותו 24 שעות ביממה :)
זה כמו שאתם תדברו על מנועים של מכוניות ופתאום אני אכנס באמצע עם שאלה טיפשית בנוסח "מה זה קלאצ'?" אולי כדאי שאחסוך את הפדיחות מעצמי:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by alina_85
בשבילי מוסיקה אלקטרונית זה רק במסיבות, אני לא שומעת טראנס בבית,
אבל נראה שאתם הבנים חיים אותו 24 שעות ביממה :)
זה כמו שאתם תדברו על מנועים של מכוניות ופתאום אני אכנס באמצע עם שאלה טיפשית בנוסח "מה זה קלאצ'?" אולי כדאי שאחסוך את הפדיחות מעצמי:D |
"אתם הבנים"
לא מדויק מותק
אני מכיר בחורות שחיות את זה גם כן מסביב לשעון.
ואת יכולה להשתתף כאן בדיונים או לפתוח כאלה בעצמך.
אני מבטיח לתת לך חצי שנה של חסד שבהן מותר לך לשאול מה זה קלאץ'
;)
עשינו עסק? |
|
|
| alina_85 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
"אתם הבנים"
לא מדויק מותק
אני מכיר בחורות שחיות את זה גם כן מסביב לשעון.
ואת יכולה להשתתף כאן בדיונים או לפתוח כאלה בעצמך.
אני מבטיח לתת לך חצי שנה של חסד שבהן מותר לך לשאול מה זה קלאץ'
;)
עשינו עסק? |
אין בעיה :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| טוב בנתיים את מוזמנת מחר לבדוק לגבי יהל ואני לא יודע אם יש אנשים שיתעניינו בזה מכאן אבל למקרה שכן את מוזמנת כמובן לכתוב מה התשובה שקבלת לגבי המכירה |
|
|
| Viber |
| אם כבר ביהל עסקינן אז הידעתם שיהל הפיק ויצר את השיר המעצבן הזה "שיר אהבה פשוט" שמתנגן ברדיו כל הזמן? בושה שכזאת... |
|
|
|
|