return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
yahel 22.2.07 - haoman 17
View this Thread in Original format
alina_85
מישהו יודע איפה קונים כרטיסים מראש????
.A.Y.
בטח שלא פה:toothless
DJMIKE
לקנות מראש ליהל?! :eyes:
Dj Alex (ISR)
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
Glenn-Holmes
נשמח אם תדאגי לבקר כאן גם לא רק כדי לשאול/לברר דברים אלא גם כדי להיות חלק פעיל בצורה זו או אחרת מהקהילה
בכל אופן

עד כמה שלא נראה לי שצריכות להיות מכירות מוקדמות לאירוע שכזה את מוזמנת לברר את זה עם היחצן הראשי של האומן העונה לשם קובי

0525607773
alina_85
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נשמח אם תדאגי לבקר כאן גם לא רק כדי לשאול/לברר דברים אלא גם כדי להיות חלק פעיל בצורה זו או אחרת מהקהילה
בכל אופן

עד כמה שלא נראה לי שצריכות להיות מכירות מוקדמות לאירוע שכזה את מוזמנת לברר את זה עם היחצן הראשי של האומן העונה לשם קובי

0525607773


לפני כשנה הייתי במסיבה של יהל ב"דום" ואז מכרו כרטיסים מראש, לכן הנחתי שגם הפעם זה יהיה ככה

והייתי שמחה להשתתף אתכם בדיונים אבל נראה לי שאתם יודעים כל דבר הרבה יותר טוב ממני :)
mitre
quote:
Originally posted by alina_85
לפני כשנה הייתי במסיבה של יהל ב"דום" ואז מכרו כרטיסים מראש, לכן הנחתי שגם הפעם זה יהיה ככה

והייתי שמחה להשתתף אתכם בדיונים אבל נראה לי שאתם יודעים כל דבר הרבה יותר טוב ממני :)


זה לא תחרות של ידע או פורום תמיכה טכנית... יש כאן עניין של דעות של אנשים שונים. בשביל זה אני מאמין הוקם הפורום בעצם - כדי להגיד מה שיש לך להגיד על נושאים שקשורים למוזיקה אלקטרונית שכולנו כאן אוהבים.
alina_85
quote:
Originally posted by mitre
זה לא תחרות של ידע או פורום תמיכה טכנית... יש כאן עניין של דעות של אנשים שונים. בשביל זה אני מאמין הוקם הפורום בעצם - כדי להגיד מה שיש לך להגיד על נושאים שקשורים למוזיקה אלקטרונית שכולנו כאן אוהבים.


בשבילי מוסיקה אלקטרונית זה רק במסיבות, אני לא שומעת טראנס בבית,
אבל נראה שאתם הבנים חיים אותו 24 שעות ביממה :)
זה כמו שאתם תדברו על מנועים של מכוניות ופתאום אני אכנס באמצע עם שאלה טיפשית בנוסח "מה זה קלאצ'?" אולי כדאי שאחסוך את הפדיחות מעצמי:D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by alina_85
בשבילי מוסיקה אלקטרונית זה רק במסיבות, אני לא שומעת טראנס בבית,
אבל נראה שאתם הבנים חיים אותו 24 שעות ביממה :)
זה כמו שאתם תדברו על מנועים של מכוניות ופתאום אני אכנס באמצע עם שאלה טיפשית בנוסח "מה זה קלאצ'?" אולי כדאי שאחסוך את הפדיחות מעצמי:D


"אתם הבנים"
לא מדויק מותק
אני מכיר בחורות שחיות את זה גם כן מסביב לשעון.
ואת יכולה להשתתף כאן בדיונים או לפתוח כאלה בעצמך.
אני מבטיח לתת לך חצי שנה של חסד שבהן מותר לך לשאול מה זה קלאץ'
;)
עשינו עסק?
alina_85
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
"אתם הבנים"
לא מדויק מותק
אני מכיר בחורות שחיות את זה גם כן מסביב לשעון.
ואת יכולה להשתתף כאן בדיונים או לפתוח כאלה בעצמך.
אני מבטיח לתת לך חצי שנה של חסד שבהן מותר לך לשאול מה זה קלאץ'
;)
עשינו עסק?


אין בעיה :)

Glenn-Holmes
טוב בנתיים את מוזמנת מחר לבדוק לגבי יהל ואני לא יודע אם יש אנשים שיתעניינו בזה מכאן אבל למקרה שכן את מוזמנת כמובן לכתוב מה התשובה שקבלת לגבי המכירה
Viber
אם כבר ביהל עסקינן אז הידעתם שיהל הפיק ויצר את השיר המעצבן הזה "שיר אהבה פשוט" שמתנגן ברדיו כל הזמן? בושה שכזאת...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement