return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Svenska sektionen försvinner (pg. 2)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by mindshooter
BTW.......Kolla swampers skämt på huvudsidan...mkt välgjort!!!!!


Var?
reveal
det var jävlar i det ett välgjort skämt ;) (tur att det var ett skämt)
King of Clubs
riktigt bra... och påkostat :)... det står i news på förstasidan....
Aendy
Hittade det. Min bookmark är www.tranceaddict.com/forums vilket gör att jag missar den sidan när jag hoppar in.
Gaby
Jag gick på det...:whip:
Ravesquad
jag med.....:o
mindshooter
Nu är denna tråd exakt 1 år gammal så jag tänkte att jag kan dra upp den igen och se hur många av våra nya medlemmar som diggar den :D
mindshooter
Lyckades lura en arbetskamrat över MSN...mkt roligt:

Mindshooter [obeskrivligt] säger:
har du hört vad som har hänt på jobbet?
valiollahi säger:
neh berätta
Mindshooter [obeskrivligt] säger:
råttor.... i brödrummet, gnagt sönder en jäääävla massa bröd....fan har du inte hört?
valiollahi säger:
neh .hee enär var de????
Mindshooter [obeskrivligt] säger:
fick höra igårkväll typ....alltså Valle har hela hälsoinspektionen på sig..dom är inte glada!!
valiollahi säger:
.
valiollahi säger:
oj oj oj
valiollahi säger:
kom de å inspektion?
Mindshooter [obeskrivligt] säger:
restauranger ligger typ rätt risigt till
Mindshooter [obeskrivligt] säger:
japp... :-\ tajming
valiollahi säger:
jag har aldrig settnågra sånna spår
Mindshooter [obeskrivligt] säger:
inte jag heller...vettefan....dom va tydligen rätt stora
valiollahi säger:
av råttor ellr dyl
valiollahi säger:
men sheeitt =) bits de
Mindshooter [obeskrivligt] säger:
förmodligen
valiollahi säger:
men va fan de är väl fastighetens problem?
Mindshooter [obeskrivligt] säger:
april april förresten
Mindshooter [obeskrivligt] säger:
you became my first victim
valiollahi säger:
heee
valiollahi säger:
tack
Mindshooter [obeskrivligt] säger:
haha
valiollahi säger:
=)
valiollahi säger:
nöjd nu?
Mindshooter [obeskrivligt] säger:
fett me!
SteveTranz4ever
Fatta direkt att det var ett skämt... klart de tär det när en sån topic dyker upp när SWETA har en period av mycke aktivitet och det är 1 April ;)

Bra försök :)
Aendy
, tur ni tog upp det här, hade helt glömt vilken dag det var. Annars hade jag gått på allt idag misstänker jag.

Dioxys
oh :( höll på att få hjärtattack! :(

hade inte sett den innan :/
zamson
det här va så tråkigt så att jag garva
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement