|
Svenska sektionen försvinner (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
, tur ni tog upp det här, hade helt glömt vilken dag det var. Annars hade jag gått på allt idag misstänker jag. |
samma här! nu e jag fett med beredd på alla skämt hoppas jag ;) |
|
|
| Glorie |
det här stämmer inte va?
* * * IMPORTANT NOTICE * * *
I received an e-mail from the RIAA. I'm sorry,
but the Hub will have to shut down permanently
at Midnight EST, April 2, 2003.
Again I'm deeply sorry,
Chris (Bizz), a.k.a. Lirpa Sloof
isf dör ja :(
hmmmm, faaaaaaaaaan verkar va ett skämt ändå..efter att ha idlat lite i hub-chatten ;)
och neee, ja anv. inge edit-ord.. e motståndare till det ;) hehe |
|
|
| Nicke |
| Glorie: Pröva att svänga på Lirpa Sloof.. ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
det här stämmer inte va?
* * * IMPORTANT NOTICE * * *
I received an e-mail from the RIAA. I'm sorry,
but the Hub will have to shut down permanently
at Midnight EST, April 2, 2003.
Again I'm deeply sorry,
Chris (Bizz), a.k.a. Lirpa Sloof
isf dör ja :(
hmmmm, faaaaaaaaaan verkar va ett skämt ändå..efter att ha idlat lite i hub-chatten ;)
och neee, ja anv. inge edit-ord.. e motståndare till det ;) hehe | Man kommer ju ändå inte in på den där jävla hubben fast man e äldst i världen :mad: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nicke
Glorie: Pröva att svänga på Lirpa Sloof.. ;) |
ahhh ;) så kvicktänkt var ja inte på långa vägar :p tssss
men stevo.. ja kan skicka mess till bizz å säga till dem ja...
inte bra ju att du inte fått access...
va får du för felmess? att ditt namn inte e reggat elle? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
ahhh ;) så kvicktänkt var ja inte på långa vägar :p tssss
men stevo.. ja kan skicka mess till bizz å säga till dem ja...
inte bra ju att du inte fått access...
va får du för felmess? att ditt namn inte e reggat elle? | Har redan gjort det ett antal gånger men nu har jag ledsnat totalt... känns lönlöst... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har redan gjort det ett antal gånger men nu har jag ledsnat totalt... känns lönlöst... |
man ska INTE skicka pm till bizz, man går in på hubbens sida och registrerar sig så får man access, det var bara i allra första början man skulle pm:a honom... adress till hubbens sida har jag dock inte, men jag antar att det finns folk på TA som har :D |
|
|
| Glorie |
igen då
http://www.arcobizz.com/emc/#
adressen till hubben e:
emc.arcobizz.com
antar att du testat detta fyrtioelva ggr redan men aja...prova att connecta igen å igen :p |
|
|
| dj_hysterix |
| blev inte lurad, har dock blivit lurat i skolan idag :p ...min lärare sade att hon skulle sluta för att hon hade fått en filmroll i en film, och alla bah..neh..va tråkigt :sadgreen: ..och så sade hon..vänta jag ska bara visa er lappen jag fick från filmstudion, och så stod det med feta bokstäver..APRIL APRIL :p :tongue3 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
man ska INTE skicka pm till bizz, man går in på hubbens sida och registrerar sig så får man access, det var bara i allra första början man skulle pm:a honom... adress till hubbens sida har jag dock inte, men jag antar att det finns folk på TA som har :D | Har vart där med... har fan gjort allt utom att knacka på fanskapets dörr |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har vart där med... har fan gjort allt utom att knacka på fanskapets dörr |
men ååååh....trodde det var självklart..... hade du sagt det från början så hade jag berättat det för dig...står juh på sidan |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
men ååååh....trodde det var självklart..... hade du sagt det från början så hade jag berättat det för dig...står juh på sidan | Jo men det är ju det jag har.... jätte länge sen jag höll på att strula med det där på alla sätt å vis |
|
|
|
|