return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Dreas & Mike Shiver @ Club Peak 9/3 (gbg)
View this Thread in Original format
Peaktime
Hej! Då var det dags igen! :)

Fredagen den 9:e mars är det dags för nästa event. Efter en lyckad premiär så satsar vi nu på en ännu bättre uppföljning!
Dreas spelar återigen och vid hans sida spelar denna gången Mike Shiver, också från Sverige.

Mike Shiver är även han en mycket framgångsrik tranceproducent, och driver även ett eget skivbolag vid namn Captured Music. Han signade även med det välkända skivbolaget Anjunabeats under 2006.
I Januari har Mike Shiver spelat i både San Fransisco och Miami, på två välkända tranceklubbar!

Så nu är vi stolta över att ännu en gång presentera en stark lineup! Så se till att boka upp 9/3! Alla är mycket välkomna! Vi ses!

mer om klubben:
http://www.clubpeak.se

Mvh
Peaktime anagement
[SWE]Helios
Samma lokal? 5 spänn för vatten kändes surt, annars är det väl ok :P

Jag ska göra mitt bästa för att släpa dit massa polare =)
Peaktime
Ja, vi visste inte ens att dom hade avgift för vatten! Men va fan, du får väl hålla dig till bärs eller cola eller nått annat :D
[SWE]Helios
Bärs får det bli =)

Förresten, det man främst kanske vill se ändras i framtiden är lokalen. Kan inte tänka mig att det är särskilt spännande för varken DJ's eller klubbfolk att titta ut över det dansgolvet.
Men jag antar att det är något ni planerar för i framtiden =)
Dréas
Jag tyckte faktiskt lokalen var passande för den här klubben. Lokalen har en go mysfaktor!

Det är ju inte Trädgårn direkt, men då får man ju också ha i åtanke att köra på Trädgårn kostar 50 000 kr plus vakter etc.

Jag är glad att killarna tagit initiativet i Göteborg överhuvudtaget och premiären var riktigt lyckad!

Skall bli kul att spela igen!
[SWE]Helios
Jovisst, mysigt, men flera i mitt sällskap lär inte återkomma just pga lokalen. Näst största klagomålet efter det var nog att det var för lite brudar :P

Peaktime ska inte ta och samarbeta med FHM eller nåt? :toothless

Dreas - Ordinary Moment :whip: :haha:
Krippe
Jag har inte varit där men undrar vad det är för fel på lokalen?

Nyfiken i en strut. :)
Peaktime
Är ju inget fel på lokalen. Däremot som sagts innan. Jämför man en vanlig liten nattklubb som Henriksberg, Underground, Stars & Bars etc med vad man kanske skulle kunna önska att ett sådant här event skulle äga rum på, då är ju Trädgårn eller liknande överlägset.

Vi kan inte gå från 0-100 på 2 sekunder, men vi tar oss till 100, ge det lite tid bara! Men gäller ju att folket som gillar musiken kommer dit för den sakens skull.

Dansgolvet på Henriksberg rymmer ju ända 120 pers vilket inte är så jäkla illa!
Krippe
Ok, så det är storleken det var "fel" på, jag var bara nyfiken på vad kritiken var i och med att ingen skrev något om det.

Det är klart att man inte kan hyra in scandinavium direkt, det fattar till och med jag. :crazy: Nånstans får man starta och bara att få tag i en lokal i centrala stan en helgkväll är inte helt enkelt. Bra jobbat.
[SWE]Helios
Well, att klaga på lokalen i nuläget är kanske lite omotiverat. Jag själv hade ju väldigt roligt, det var mina fjortis/bratkompisar som inte var helt nöjda, men det är ju mindre väsentligt.

Var inte meningen att få det att låta så negativt, för det var ju faktiskt rätt bra. Det är nog bara dumma jag som drömmer om ett svenskt Trance Energy :toothless

(Fast det kommer väl i sinom tid? Jobba på grabbar! ):crazy:

Dréas
Ordinary Moment, den hade jag tänkt att spela på första festen, dock blev det lite problematik under mitt set, då ljuskillen drog ner en del av min rigg på golvet, så jag var tvungen att skifta över till CD, och jag hade inte den låten på skiva.

Möjligt att jag droppar den nästa gång :)
[SWE]Helios
Då är det bara för mig att stå som etsad vid dansgolvet mellan 22 och 02 då :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement