return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
המליצו על מסלול "יצירה" קצר יחסית ובית ספר
View this Thread in Original format
uzi
חבר שלי מעוניין ללכת ללמוד מסלול "יצירה" לא ארוך ויקר, אלא משהו קצר וזול שילמד אותו "רציני" את התוכנות המקצועיות.
אנחנו כבר מכירים את
BPM
http://www.bpm-music.com/

ואת
MUZIK (DJ school)
http://www.djschool.co.il

מה אתם עוד ממליצים? משהו פה יכול לארגן איזה הנחה?
DJ-Kreing^^
זה בזבוז כסף לדעתי, למה לא ללמוד לבד בבית?
כן זה יקח קצת יותר זמן אבל זה הרבה יותר מספק, לעשות מוזיקה זה לא משהו שאפשר ללמוד בבית ספר. זה הרבה שלבים של למידה מתמשכת שעוברים לבד.
YoraY
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
זה בזבוז כסף לדעתי, למה לא ללמוד לבד בבית?
כן זה יקח קצת יותר זמן אבל זה הרבה יותר מספק, לעשות מוזיקה זה לא משהו שאפשר ללמוד בבית ספר. זה הרבה שלבים של למידה מתמשכת שעוברים לבד.



לאדע כמה ניסיון יש לך אבל ללכת ללמוד ממישהו שיש לו ידע ביצירה בסגנון שאתה מחפש זה משתלם פי 10 ועדיף לשלם בשביל ללמוד דרכו למה הוא יחסוך לך שנים על גבי שנים ביצירה

הניסיון מדבר אין מה להגיד
uzi
נכון, זה אפשרי ללמוד לבד, אפילו יש ספר טוב של קיובייס בעיברית...
אבל מורה ובית ספר מסודר עם ציוד יכול להקנות לך למידה הרבה יותר יעילה! תאמין לי שראיתי הדרכות וידאו על הפקה והמורים יכולים להסביר לך מלא דברים, לפתור מלא בעיות ולהציג מלא שיטות שמאוד קשה ומיאש לעלות עליהם לבד. אני מזכיר שהוא מעוניין בקורס הקצר והוא רוצה לנסות להכנס לזה וגם להכיר טיפה לעומק.
Glenn-Holmes
למשאין לו זמן לחקור בעצמו
למשמסתבך באופן טבעי עם תוכנות
למשרוצה לקצר את זמן ההמתנה המבוזבז בדרך על למידת התוכנה בשיטת המנסים הכל עד משהו עובד

לכל אלה וגם לעוד אחרים מומלץ הקורס הזה...

למיוזיק שופ יש בית ספר שנקרא רזוננס וגם להם יש קורס שכזה
.A.Y.
אם הוא עצלן מדי בשביל לנסות להתמודד עם זה לבד אז וואלה לאדע כמה יצירה זה התחום בשבילו.
בכל מקרה אם מדובר רק על הבסיס אז כבר עדיף לדעתי פשוט למצוא מורה פרטי
שיתן לו איזה כמה שיעורים בבית וזהו.. את השאר שילמד באינטרנט בחינם..
חבל על כל הכסף שהוא יוציא על הקורס
Dj Alex (ISR)
איפה אפשר לקנות את הספר של קיובייס?
uzi
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
איפה אפשר לקנות את הספר של קיובייס?

אילן, איפה קנית את הספר של קיובייס-אס-איקס-3 ? בחלילית?
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
למיוזיק שופ יש בית ספר שנקרא רזוננס וגם להם יש קורס שכזה

תודה אילן, אני חושב שחוץ משלושת המקומות האלה אין עוד על מה לקשקש. צריך פשוט להרים טלפון, לברר מחירים ולהחליט! :D
Glenn-Holmes
את הספר קניתי גם במיוזיק שופ אבל יש אותו גם בפאנקי פיש ראיתי

זה ספר של דני קוריטו שנחשב לאחד מומחי הסאונד בארצנו

Vortex_SA
יותר משחשוב ללמוד להשתמש בתוכנות ובמחשב, הרבה יותר חשוב ללמוד עקרונות בסיסיים במוזיקה, אקורדים, מינור מז'ור במול דיאז וכל השאר, אני ממליץ בכלל לכולם ללמוד לנגן אפילו בקטנה על פסנטר או גיטרה (משהו שלומדים בו גם אקורדים...) אני ניגנתי שמונה שנים על קרן יער וחצוצרה למי שמכיר, ועכשיו אחרי שלמדתי גיטרה וקלידים אני מבין הרבה יותר טוב את כל הסולמות והאקורדים שלמדתי בתיאוריה כל השנים שניגנתי על כלים מונופוניים, זה ממש ממש תורם ליצירה פתאום הכל יותר ברור והרבה יותר קל למצוא את האקורד שיתאים לך ודברים כאלה... אני מכיר ממש מלא אנשים שפשוט ניגשים ישר למחשב ומתחילים לנסות להפיק ואז אתה הולך ושומע בפורומים של היוצרים מתחילים המון קטעים שרואים שהם למדו על קומפרסיה, אקולייזינג מאסטרינג וכל הדברים האלה, אבל אין ממש מוזיקה... אז עצה שלי לפני שאתה מתחילים לחשוב על איך הצליל יישמע ואיך לעשות את המיקס וכל הדברים האלה, תשבו על התוים, על הכתיבה, על הרעיון... זה היה קצת על יצירה מפי שגיא עמיר, מקווה שנהנתם :) ועוזי כשחבר שלך ילמד על קיובייס תן לו גם איזה ספר על סולמות ואקורדים, אם הוא באמת רציני זה יעזור לו...
uzi
quote:
Originally posted by Vortex_SA
יותר משחשוב ללמוד להשתמש בתוכנות ובמחשב, הרבה יותר חשוב ללמוד עקרונות בסיסיים במוזיקה, אקורדים, מינור מז'ור במול דיאז וכל השאר, אני ממליץ בכלל לכולם ללמוד לנגן אפילו בקטנה על פסנטר או גיטרה (משהו שלומדים בו גם אקורדים...) אני ניגנתי שמונה שנים על קרן יער וחצוצרה למי שמכיר, ועכשיו אחרי שלמדתי גיטרה וקלידים אני מבין הרבה יותר טוב את כל הסולמות והאקורדים שלמדתי בתיאוריה כל השנים שניגנתי על כלים מונופוניים, זה ממש ממש תורם ליצירה פתאום הכל יותר ברור והרבה יותר קל למצוא את האקורד שיתאים לך ודברים כאלה... אני מכיר ממש מלא אנשים שפשוט ניגשים ישר למחשב ומתחילים לנסות להפיק ואז אתה הולך ושומע בפורומים של היוצרים מתחילים המון קטעים שרואים שהם למדו על קומפרסיה, אקולייזינג מאסטרינג וכל הדברים האלה, אבל אין ממש מוזיקה... אז עצה שלי לפני שאתה מתחילים לחשוב על איך הצליל יישמע ואיך לעשות את המיקס וכל הדברים האלה, תשבו על התוים, על הכתיבה, על הרעיון... זה היה קצת על יצירה מפי שגיא עמיר, מקווה שנהנתם :) ועוזי כשחבר שלך ילמד על קיובייס תן לו גם איזה ספר על סולמות ואקורדים, אם הוא באמת רציני זה יעזור לו...

אני חושב שאתה צודק. יש איכויות עצומות לאלו שיודעים יותר תאוריה מוזיקלית, קומפוזיציה, סולמות, אקורדים, הרמוניה וכדומה. אלו מסוג הדברים שהכי טוב ללמוד ממורה כי ספר זה כל כך יבש ומוזיקה צריך לשמוע.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement