|
מזל טוב ל-S.A-FIRE!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
מזל טוב אחי שיהיה לך המון בהצלחה בחיים בלימודים בכוסיות וכמובן בתיקלוטים
שיהיה לך יומולדת שמח ותחגוג כמו מלך
ממני אלי. |
|
|
| Agent-Fire |
תודה רבה אחי !!!! :) :) :) :)
לא לשכוח! יש היום יום הולדת גם לאריק
!!!!
:) :) :) :)
מזל טוב אריק!!! |
|
|
| eran |
מזל טוב אחי!
גם לך אריק! :cool: |
|
|
| Hell_Copter |
אמרתי לו מזל טוב באיי סי קיו ורק עכשיו עליתי לפורום והקדמת אותי
מזל טוב אח שלי
וגם את אריק לא שכחתי וגם לו שלחתי ברכת מזל טוב באיי סי קיו
וגם פה.. מזל טוב אח שלי
עלו והצליחו!! שיהיה רק במזל |
|
|
| oren_naor |
| מזל טוב....:stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
| מזל טוב אנשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| yahel222 |
| מזל טוב לכוווולם |
|
|
| arik |
מזל טוב גבר!!!!!!!!
ותודה לכולם על זה שהזכרתם לי שזה היום הולדת שלי
כי באמא שלי שחכתי מזה כמעט
תודה אוהב אותכם!!!!!:) |
|
|
| Agent-Fire |
| תודה אחים שלי :D |
|
|
| oDrori |
~Merry Birthday 2U2~
:D :D :D |
|
|
| Dj Moriano |
| מזל טוב אח שלי.... |
|
|
|
|