return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מזל טוב גם לך אריק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
מזל טוב גבררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
אני רואה שיש לנו כמה אנשים שגדלו בשנה
צריך לעשות מסיבה לכבודם
הקיצר אחי
תשמור על עצמך בתקופה קשה זו תהנה מהחיים כל עוד אפשר
בהצלחה אחי בכל מה שתרצה לעשות
ממני אלי.
eran
מיייייזללל טוף!
מזל טוב! :D
Agent-Fire
מזל טוב אריק!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue:
מקווה שאבא יקנה לך קופאקטים ;) ;) ;)
:stongue: :D
oren_naor
מזל טוב...
Hell_Copter
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תקנה ציוד במהרה ותצליח בבגרויות... הרי אין לך כבר לימודים
DJ-Energy
מזל טוב אחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maybe ur best TECHNICS come true
:)
arik
חחחחחח תודה חברה אוהב אותכם:)
בעזרת השם שאבא יקנה קצת ציוד!!!!!!

ואני החלטתי לפרוש מהלימודים:)
עד שאני יגדל יותר:)
אני פשוט יתחתן מאוחר מהנורמלי
ועד אז אני ישלים הכל
ובזמן הזה עד אז אני יהנה מהחיים וכמובן שימשיך לעזור בפורמ!!!!

תודה חברים!!!!!!!!


מזל טוב
Agent-Fire
שיהיה לך חיים טובים!!!!!!!!!
:D
oDrori
~Merry Birthday~
Dj Moriano
מזל טוב גבר
DjChook
מזל טוב אח שלי !

MoSH_MaN
מזל טוב גבר!!! :)
Segev
מזל טוב גבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement