| arik |
חחחחחח תודה חברה אוהב אותכם:)
בעזרת השם שאבא יקנה קצת ציוד!!!!!!
ואני החלטתי לפרוש מהלימודים:)
עד שאני יגדל יותר:)
אני פשוט יתחתן מאוחר מהנורמלי
ועד אז אני ישלים הכל
ובזמן הזה עד אז אני יהנה מהחיים וכמובן שימשיך לעזור בפורמ!!!!
תודה חברים!!!!!!!!
מזל טוב
Agent-Fire
שיהיה לך חיים טובים!!!!!!!!!
:D |
|
|