|
A State Of Trash!
|
View this Thread in Original format
| uzi |
פרק 1
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כשפרי קורסטן יפגוש את מנו דה יונג ב...תור לחניה עמוסה אי שם בהולנד ליד מרכז קניות גדול
מנו: פרי איזה מכונית משגעת
פרי: תודה אני פשוט אוהב צבע כחול
לאחר דקה מנו החנה את האוטו פרי עדיין מחפש
מנו עובר ליד האוטו של פרי שעדיין נוסע לאט ומחפש חנייה
פרי: בוינה מנו יא מנויאק איך מצאת חנייה?
מנו: הכל עניין של אינטואיציה פרי...
מה באת לקנות כאן?
פרי: וואלה אתה יודע...נמאס לי כבר מכל הקטע של האלקטרו טראנס הזה..אז החלטתי להמציא ז'אנר חדש
מנו: באמת? איזה?
קורסטן: House Trance
מנו: אוקיי לא בטוח שאני מבין למה אתה מתכוון ואני ממש לא מבין איך זה קשור לכאן
פרי: מאחר והסאונד שלי כבר משעמם אפילו אותי ואת אשתי החלטתי לקנות קצת צלחות כוסות איזה מיקסר טוב
מנו: איזה מיקסר של ווסטאקס? פיוניר?
פרי: לא לא... מיקסר של שארפ בכלל...אלה שמכינים איתם אוכל
מנו: אהה...ואיך כל זה קשור למוזיקה
פרי: אני שובר את הצלחות ומקליט...
שובר את הכוסות ומקליט....
מפעיל את המיקסר ומקליט...
זה הולך להיות דבר חדש...רעשית ששומעים בתוך הבית בתור סינטים !! זה פשוט יהיה אדיר!
מנו: מה עם מלודיות?
פרי: חלק מהכוסות נשבור על פסנתר...משייצא יצא
מנו: טוב אני חייב ללכת, הבטחתי לאמא שאני יהיה בבית תוך שעה
|
|
|
|
| uzi |
פרק 2
מנו מגיע הבייתה כשבנגן האם.פי.שלוש. שלו מתנגן הרמיקס החדש של אלכס מורף.
מנו: יא ראבאק, כמה רמיקסים הבן אדם הזה עושה?!
פתאום הפלא-פון שלו מצלצל.
מנו: הלו?
ארמין: מה, מנו? מה קורה גבר?
מנו: סבבה, ראיתי את פרי בחניה נראה לי שנדפק לו השכל... מה אתך?
ארמין: תשמע, אתה לא מאמין כמה זבל אני מקבל באימייל מאז שאני אומר לאנשים בתוכנית שלי לשלוח אלי אימיילים! איזה מכה!! גם כל הפרסומות האלה של הויאגרה... כוס אמק על מי שהמציא אותם!
מנו: מה אתה אומר?
ארמין: פיייי! איזה יאוש! מה חשבתי לעצמי? הם אשכרה חושבים שאני יענה להם... ממש כאילו אין לי מה לעשות בחיים חוץ מלענות למיליון פסיק שתיים אימיילים ביום.
מנו: כן, אה....
ארמין: ומחר אני טס להופיע בזולו... סוף-סוף הגעתי לארץ שטיאסטו עוד לא היה בה... ואמרתי לעצמי אולי תצטרף אלי למסע. מה אתה אומר? |
|
|
| liranoz |
חחח
תאמין לי אם היה לי זמן הייתי מכין מזה אנימציה בפלאש |
|
|
| Glenn-Holmes |
המשך:
מנו: אני לא יכול אני צריך לעזור לאח הקטן שלי בשיעורים בדקדוק בהולנדית אבל ....קח איתך קימיטו לופז
ארמין: מצטער אני לא אוהב כדורגל תודה בכל זאת
ארמין מנתק את השיחה
באותו הלילה בשדה תעופה הולנדי נידח מגיע ארמין אל הטיסה...
ארמין: שלום אני לטיסה 001 לזולו...רגע אתה מוכר לי..וינסנט?
וינסנט דה מור?
וינסנט: כן זה אני
ארמין: מה אתה עובד כאן? בשדה תעופה? בבידוק הבטחוני?
המשך....בסיפור הבא :D |
|
|
| uzi |
פרק 4
וינסנט משתתק לרגע, מביט סביב בחשש קל, לוקח נשימה עמוקה ומכניס לארמין ראסיה איומה!
וינסנט: מגיע לכם! כל הטופ 100 במצעד הדבילי הזה... אתם עושים מיליונים! מיליונים!! ומה איתי? אני גאון! מה, לא מגיע לי איזה גרוש? גם לי יש משכנתא והאישה כבר בהריון העשירי.... גם כן שרמוטה, יש לי כבר הרגשה שזה לא ממני!
ארמיו עדיין בשוק.
וינסנט: חכה-חכה מותק, הבא אחריך במצעד הוא טיאסטו... וזה דג שמן, אתה לא יודע מה הכנתי לו!
ארמין: אבל וינסנט, למה דווקא בשדה תעופה?
וינסנט: כי רק פה אפשר לתפוס אותכם, יא מניאק! אתם אף פעם לא בבית!
בינתיים, בשירותים של אותו השדה תעופה...
איירבייס: אני לא מאמין שזה קורה לי! כוס אמק! עוד חצי שעה אני צריך לעלות לטיסה לישראל ויש לי כאב בטן!!!
*** תורכם להמשיך, אילן? :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
וינסנט דה מור: אחחח הדי גיים ההולנדים הצעירים האלה חושבים שהם יתפסו את המקום שלי אהה?
איזה מזל שהמטומטמים האלה שמעו להמלצה שלי על הבית קפה "גוסט וישטול קאפה" ועוד יותר מזל שחבר ילדות שלי עובד שם...גם פין וגם איירבייס לא ידעו שהם שותים חומר משלשל
עכשיו כל העולם יידע מי זה וינסנט דה מור!
ארמין: וינסנט אתה לא חושב שאתה קצת מגזים? בכל זאת אל תשכח שב-2003 כשהיה לך את הקטעים ששחררת בתור קווסטיה אני נגנתי אותך בתוכנית
וינסנט: כן ויום אחרי המעקלים באו ולקחו לי את הציוד כי לא היה לי כסף לשלם חובות! אתה חושב שזה עוזר לי?
אבל זהו אני החלטתי להתנקם ומעכשיו אני פורש מהמוזיקה ומקדיש את החיים ליצירת וירוסים שיפגעו בכל אותם מניאקים שפגעו לי בפרנסה
מעכשיו כל משמוריד מוזיקה יצטרף לפקוח 7 עיניים כי יכול להיות שבפעם הבאה שהוא יוריד את הקטע החדש של עוד יוצר שאף אחד לא מכיר הוא יגזור על מחשבו גזר דין מוות!
ארמין: וינסנט חבל שאדם כל כך רגוע שהכרתי לפני כמה שנים הפך להיות יצור נקמני כמו שאתה היום...תגיד לי איך אני יכול לעזור לך...אני באמת רוצה שתחזור להיות וינסנט כמו פעם ותשאיר את הקנאה הזו מאחור
מה אני יכול לעשות?
המשך....בפרק הבא |
|
|
| uzi |
פרק 6
וינסנט נרתע לרגע וחושב בקול רם.
וינסנט: אם אתה רוצה להציל את כל תקליטני המצעד ואת כל המורידים מהאינטרנט אז אתה צריך להביא לי דבר אחד... משהו שאני רוצה כבר מזמן, משהו שאני מתכנן כבר שנים, משהו שישיב לי מעט את הכבוד האבוד שלי, משהו..
ארמיו: נו כבר, תגיד!
וינסנט: אמרת שאתה נוסע לזולו, אה?
ארמין: נו...
וינסנט: ויש שם הרבה כושים, נכון?
ארמין: נו!
וינסנט: וביננו אני יודע שאתה אוהב כושים...
ארמין: לא, אני סתם לא נשואי.
וינסנט: אז אני רוצה שתביא לי משם את האוזניות של קארל קוקס!
ארמין: הלו, תרגיע! למי קראת קוקס?
וינסנט: שמעתי שקארל קוקס... ובגלל שהוא כושי אתה בטח תמצא אותו בזולו!
ארמין מבולבל, ועדיין משפשף את ראשו מראסיה האיומה שקיבל.
הוא מסתכל על וינסנט האיימתני ו...
*** המשך בפרק הבא. אילן? |
|
|
| Glenn-Holmes |
ו...אומר :אוקיי אתה רוצה אוזניות תקבל אוזניות
וינסנט: מצוין, שתהיה לך טיסה נעימה..ואל תשכח להביא את האוזניות אם אתה מתכנן על עוד טיסות בעתיד
ארמין עולה לטיסה ואחרי 8 שעות נוחת סוף סוף בזולו
הערב של המסיבה מגיע ואז הוא מגלה מי מנגן עוד באותו ערב
ארמין: סאנדר ואן דורן? על איזה טיסה היית איך לא ראיתי אותך?
סאנדר: וואלה אני פה כבר שבועיים האפריקאים האלה מתים עלי נראה לי אני עובר לגור כאן
דרך אגב יש לי 6 קטעים חדשים להביא לך
ארמין:
מצטער אבל הכסף ששילמת לי כדי שאני ינגן את הזבל אופס סליחה מוזיקה שלך היה רק עבור 2006...2007 היא שנה חדשה תצטרך לשלם שוב ולאור הדרדרות היצירות שלך...הפעם אני דורש יותר
סאנדר: זה בסדר אני מקבל כאן כל כך הרבה כסף על ההפועות שאין לי בעיה לשלם, רק תבטיח לי הפעם שהמצביעים בסוף השנה יבחרו את הקטעים שלי גבוה במצעד אוקיי?
ארמין: תמורת הסכום המתאים אני מוכן אפילו שטיאסטו "ייבחר" במקום הראשון
ארמין: דרך אגב, הבנתי שקארל קוקס גם מנגן כאן
סאנדר: כן אבל הוא מנגן מחר
ארמין: ואתה יודע במקרה באיזה מלון הוא ישהה?
..............................
המשך בפרק הבא |
|
|
| uzi |
פרק 8
סאנדר: כן, הוא יגיע למלון בימבה-בובי-ופון-פון, עשר דקות נסיעה מכאן.
ארמין מאושר, הוא מרגיש גאה כאילו שהוא בשליחות להציל את העולם.
הוא תופס מונית ונרשם במלון שבו קוקס עומד להגיע למוחורת.
הוא נכנס לחדרו ונח.
בינתיים בלובי של אותו המלון...
אליס דה גראף וג'ון ג'נסטון רבות בקולי קולות.
אליס: אני המלכה של הווקל טראס, איך את מעיזה לדבר אלי בטון שכזה!
ג'ון: מלכה? עלק! אני יפה ואת קופה וזאת עובדה, כאילו... דה?
אליס: מי שמבקש ממני ווקל מוכן לנשק לי את הרגליים!
ג'ון: מי שמבקש ממני ווקל מוכן לעשות לי פדיקור!
אליס: אני מצטערת, אני המלכה וזה ברור!
ג'ון: בואי אלי לאולפן ואני יעביר לך שיעור!
אליס: תסתמי את הפה ועל תעשי מזה סיפור!
ג'ון: את יכולה לנשק לי מאחורה כי הנושא הזה גמור!
אליס שולפת מקרופון מהתיק שלה ו...
*** ההמשך יבוא. |
|
|
| YoraY |
| נהיה משעמם בטראנס אדיקטד הא... :) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by YoraY
נהיה משעמם בטראנס אדיקטד הא... :) |
you can say that twice. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
נהיה משעמם בטראנס אדיקטד הא... :) |
תודה שפקחת את עיננו יוראי
תרמת רבות באבחנה הזו! |
|
|
|
|