|
החתימה החדשה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יגיד לך בראסמי ראיתי פעם ראשונה וחשבתי שזה בן והשתדלתי להמנע מזה
ורק עכשיו אחרי שאמרתם התעמקתי והבנתי שאני טועה
אז צריך להתרגל...
התכוונתי שאני לא רגיל לראות ככה בנים אבל בגלל שזה לא בן אז הכל מסתדר לי עכשיו |
לא ראית את החוט של החזייה?
זה לא אומר לך משהו? :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לא ראית את החוט של החזייה?
זה לא אומר לך משהו? :) |
לא ראיתי...
חפיף... תעזבו אותי |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by yahel222
צילום של חברה שלי לשעבר |
:D :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :D
טוב אחי אני מאד מצטער לעכזב אותך
ואת כולכם אבל זאת תמונה שצולמה ב
love parade 2001
עלק של חברה שלי :) :) :)
מי שלא מאמין תכנסו לאתר שלי ותראו שם ב-פרטי פיקס |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by cluBBer
:D :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :D
טוב אחי אני מאד מצטער לעכזב אותך
ואת כולכם אבל זאת תמונה שצולמה ב
love parade 2001
עלק של חברה שלי :) :) :)
מי שלא מאמין תכנסו לאתר שלי ותראו שם ב-פרטי פיקס |
יא רמד אמרתי שאני צילמתי???????
נכון זה צילום ממצעד האהבה שהיה השנה
חברה שלי (אז היינו חברים) קיבלה מקום על אחת המשאיות שעברו
בעצם זאת היתה אחת הסיבות שנפרדנו....
אם אתה לא מאמין אתה מוזמן לבוא איתי אליה |
|
|
| Scorchio |
להגיד תאמת
אני לא אוהב כאלו חתימות
נכון נכון
תגידו שאני הומו וכל החרא הזה
אבל לפי דעתי כל הקטע של זה מיותר בפורום הזה
אנשים באים לדבר על טראנס ולא לראות תחת של בחורות...
אישית אני לא בעד... |
|
|
| cluBBer |
אתה מצלם בשביל אתר
layla.co.il??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אתה מצלם בשביל אתר
layla.co.il??? |
הוא אמר שלא הוא צילם
אבל זאת שצילמו במצעד האהבה... הזאת בחתימה הייתה חברה שלו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אתה מצלם בשביל אתר
layla.co.il??? |
לא מה פתאום
אפילו רציתי להרביץ לצלם שצילם את זה.....אם הייתי יודע איך למצוא אותו
חפיףף |
|
|
| Scorchio |
בקיצור תחליף חתימה וזהו
:) |
|
|
| yahel222 |
אחי אל תלכלך
וחוץ מזה ידוע שכל דבר טוב בחיים הולך עם בחורות יפפות
כסף, מכוניות יקרות, מוזיקה טובה
הכל מתחבר בסוף לנשים :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Scorchio |
נכון אני מסכים איתך
אבל צריך להשאיר משהו לדימיון לא ככה?
:)
ככה שאתה חושף אותה לפני כולנו זה לא הכי מתאים
תן איזה תמונה מפתה
:)
בקיצור אחי עשה מה בראש שלך ותהיה בריא
אני לא יעצור בעדך רק הבעתי דעה |
|
|
| eXeTik |
מדברים על חתימות חדשות... תבדקו את החתימה החדשה שעשיתי ל
tranStreemAdmin.
למי שיש גישה ל
File sharing forum
יודע מי זה... |
|
|
|
|