|
החתימה החדשה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
| מי שלא את התחת של הקצינת ת"ש שלנו לא רא תחת יפה מימיו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Ariels
מי שלא את התחת של הקצינת ת"ש שלנו לא רא תחת יפה מימיו |
ואלה אחי רק דיבורים אתה
נו למה שלא תראה לנו
משימה: יש לך 3 שבועות להביא לנו צילום
ועדיף בהסכמתה :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Scorchio |
בואנה יהל איזה משימות יא גנוב
:) |
|
|
| Hell_Copter |
אם כבר מדברים על חתימות חדשות...
אנשים תעלו תמונות קטנות שלכם שאריאל יכניס לחתימה שלו
זה יהיה כזה אדיר!!!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
פצצה של חתימה@@@@@
:)
איןם לי ממש כוח לכתוב ולפרט מה אהבתי יותר ומה פחות...
אבל אני חושב שהפרחים מיותרים קצת...
:)
אולי גם החוטיני...
:)
חחח:stongue: |
|
|
| DjChook |
| קצת כבוד לאקסית שלו... |
|
|
| Ariels |
| אחי אין יותר מדי ענפים בחתימה שאפשר לשפד עליהם ראשים של אנשים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
אחי אין יותר מדי ענפים בחתימה שאפשר לשפד עליהם ראשים של אנשים |
תזרוק אותם על הרצפה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
רק שישלחו
תמיד אפשר לשלוח לאימייל אני אפילו יעדיף
[email protected] |
יאללה אחי חכה עוד יומיים שלוש אני שולח לך תמונה שלי מאילת...... |
|
|
| Dj-2TaLL |
אם כבר מדברים על חתימה חדשה...
זה אומנם לא ממש חתימה אבל זה יפה...
:) |
|
|
| yahel222 |
סרקתי תמונה של עצמי אבל זה עם אמא שלי ואחי ואחיינית שלי
אני יגזור אותם ויביא אותה בערב שתראו או אולי רק מחר |
|
|
|
|