return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
NLBETA Mix contest 2007 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Dat is inderdaad de bedoeling ja :)
De uiterste inschrijvingsdatum is pas binnen 2 weken, en daarna zal er nog zeker 2 of 3 weken tijd zijn om je mix op te nemen en door te sturen. Dus tijd genoeg ;)
diddi
DJ's

Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Bl@ckout (Be)
Transfusion (Be)
The Freezzz (NL)
Djeebie (NL)
Glannie (NL)
farris (NL)
diddi (Be)


Juryleden

Push
Config

Where can I upload? :D
Config
upload eerst eens een stuk of 5 juryleden :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
upload eerst eens een stuk of 5 juryleden :D


ik zal zien, als ik er binnekort de tijd voor heb wil ik ook wel ns jurylid zijn.

en anders zult gij met Luc kunnen bepalen wie der wint. Ge schrapt gewoon de Nederlanders (der mag toch gene NL'er winnen é :D) en de Belgen die ge nie kunt uitstaan, en beluisterd dan enkel de setjes van de Belgen die nog overblijven. Daaruit kiest ge dan de beste, zo bespaart ge u al ne hoop werk :p
Bl@ckOut
Anders moeten er opnieuw enkele DJ's voor jurylid spelen? In een poule waar hun eigen mix niet in zit uiteraard :)
DJ Zetski
Ik zou da wel graag ook doen in de jury, maar wil ook meedoen met de contest
Jasperovitsj
*bump*


Vorige keer waren alle plaatsjes snel gevuld ;)
Real
Allemaal schrik van je skillz Jasper!
Jasperovitsj
Ik geef ze geen ongelijk
Glaniskanis
Ik ook niet :D

Adion
DJ's

Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Bl@ckout (Be)
Transfusion (Be)
The Freezzz (NL)
Djeebie (NL)
Glannie (NL)
farris (NL)
diddi (Be)
Adion (Be)


Juryleden

Push
Config

Ik wil ook wel meedoen als dj dan.
DJ Zetski
Zijn er nog geïnteresseerden? Vorige keren waren er toch meer deelnemers dan dat...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement