|
NLBETA Mix contest 2007 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Dat is inderdaad de bedoeling ja :)
De uiterste inschrijvingsdatum is pas binnen 2 weken, en daarna zal er nog zeker 2 of 3 weken tijd zijn om je mix op te nemen en door te sturen. Dus tijd genoeg ;) |
|
|
| diddi |
DJ's
Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Bl@ckout (Be)
Transfusion (Be)
The Freezzz (NL)
Djeebie (NL)
Glannie (NL)
farris (NL)
diddi (Be)
Juryleden
Push
Config
Where can I upload? :D |
|
|
| Config |
| upload eerst eens een stuk of 5 juryleden :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
upload eerst eens een stuk of 5 juryleden :D |
ik zal zien, als ik er binnekort de tijd voor heb wil ik ook wel ns jurylid zijn.
en anders zult gij met Luc kunnen bepalen wie der wint. Ge schrapt gewoon de Nederlanders (der mag toch gene NL'er winnen é :D) en de Belgen die ge nie kunt uitstaan, en beluisterd dan enkel de setjes van de Belgen die nog overblijven. Daaruit kiest ge dan de beste, zo bespaart ge u al ne hoop werk :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| Anders moeten er opnieuw enkele DJ's voor jurylid spelen? In een poule waar hun eigen mix niet in zit uiteraard :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Ik zou da wel graag ook doen in de jury, maar wil ook meedoen met de contest |
|
|
| Jasperovitsj |
*bump*
Vorige keer waren alle plaatsjes snel gevuld ;) |
|
|
| Real |
| Allemaal schrik van je skillz Jasper! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik geef ze geen ongelijk |
|
|
| Glaniskanis |
| Ik ook niet :D |
|
|
| Adion |
DJ's
Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Bl@ckout (Be)
Transfusion (Be)
The Freezzz (NL)
Djeebie (NL)
Glannie (NL)
farris (NL)
diddi (Be)
Adion (Be)
Juryleden
Push
Config
Ik wil ook wel meedoen als dj dan. |
|
|
| DJ Zetski |
| Zijn er nog geïnteresseerden? Vorige keren waren er toch meer deelnemers dan dat... |
|
|
|
|