|
NLBETA Mix contest 2007 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
Is met software ook goed :p
't zou ni opvallen, die met de coldharbour selections erin zou de mijne zijn |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Deadline voor inschrijving: Zaterdag 14 april OF 25 deelnemers
DJ's
Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Bl@ckout (Be)
Transfusion (Be)
The Freezzz (NL)
Djeebie (NL)
Glannie (NL)
farris (NL)
diddi (Be)
Adion (Be)
Juryleden
Push
Config
|
Das ni de vette hé :o
Nog ermee doorgaan, of binnen een paar maanden nog eens proberen? |
|
|
| Transfusion |
CDJ is net stuk gegaan. Het wordt dan wel een beetje raar aangezien ik heel veel op cd heb. Maar met m'n beperkt aanbod platen zou ik er normaal gezien wel moeten komen.
Misschien afsluiten als we 15 deelnemers hebben? |
|
|
| kirstolas |
| Ik wil eventueel ook wel een poging doen om een mix te maken. Ben nog maar enkele maanden bezig en eerlijk veel tijd heb ik er nog niet kunnen insteken. Echt concurrentie ben ik niet maar soit... |
|
|
| Lynxx |
Ik wil wel meedoen als dj als dat nog mogelijk is!
Goeie motivtie om weer eens wat met mixen te gaan doen. |
|
|
| DJ Zetski |
DJ's
Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Bl@ckout (Be)
Transfusion (Be)
The Freezzz (NL)
Djeebie (NL)
Glannie (NL)
farris (NL)
diddi (Be)
Adion (Be)
Kristolas (Be)
Lynxx (NL)
Juryleden
Push
Config
Nog 1 DJ en we hebben er 15. |
|
|
| Bl@ckOut |
| Een paar juryleden erbij zou anders ook welkom zijn :) |
|
|
| Xilver |
| Kzal wel mee dj'en |
|
|
| DJ_Progrezz |
DJ's
Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Bl@ckout (Be)
Transfusion (Be)
The Freezzz (NL)
Djeebie (NL)
Glannie (NL)
farris (NL)
diddi (Be)
Adion (Be)
Kristolas (Be)
Lynxx (NL)
Progrezz (Be)
Juryleden
Push
Config
Ik heb nu toch 4 dagen vrij ;) |
|
|
| Djeebie |
| Oke, 16 dj's maar twee juryleden. Hoe nu verder? |
|
|
| DJ_Progrezz |
Het ligt eraan wanneer de wedstrijd gaat doorgaan. Als het goed uitkomt wil ik wel jureren.
edit: Djeebie van op groovecollection? |
|
|
| Glaniskanis |
| Haha je wordt berucht Jorn :D |
|
|
|
|