return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
NLBETA Mix contest 2007 (pg. 4)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
Is met software ook goed :p

't zou ni opvallen, die met de coldharbour selections erin zou de mijne zijn
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj


Deadline voor inschrijving: Zaterdag 14 april OF 25 deelnemers

DJ's

Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Bl@ckout (Be)
Transfusion (Be)
The Freezzz (NL)
Djeebie (NL)
Glannie (NL)
farris (NL)
diddi (Be)
Adion (Be)


Juryleden

Push
Config

Das ni de vette hé :o

Nog ermee doorgaan, of binnen een paar maanden nog eens proberen?
Transfusion
CDJ is net stuk gegaan. Het wordt dan wel een beetje raar aangezien ik heel veel op cd heb. Maar met m'n beperkt aanbod platen zou ik er normaal gezien wel moeten komen.

Misschien afsluiten als we 15 deelnemers hebben?
kirstolas
Ik wil eventueel ook wel een poging doen om een mix te maken. Ben nog maar enkele maanden bezig en eerlijk veel tijd heb ik er nog niet kunnen insteken. Echt concurrentie ben ik niet maar soit...
Lynxx
Ik wil wel meedoen als dj als dat nog mogelijk is!

Goeie motivtie om weer eens wat met mixen te gaan doen.
DJ Zetski
DJ's

Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Bl@ckout (Be)
Transfusion (Be)
The Freezzz (NL)
Djeebie (NL)
Glannie (NL)
farris (NL)
diddi (Be)
Adion (Be)
Kristolas (Be)
Lynxx (NL)


Juryleden

Push
Config


Nog 1 DJ en we hebben er 15.
Bl@ckOut
Een paar juryleden erbij zou anders ook welkom zijn :)
Xilver
Kzal wel mee dj'en
DJ_Progrezz
DJ's

Real (Be)
DJ Zetski (Be)
DJ LPG (Be)
Jasperovisj (Be)
Bl@ckout (Be)
Transfusion (Be)
The Freezzz (NL)
Djeebie (NL)
Glannie (NL)
farris (NL)
diddi (Be)
Adion (Be)
Kristolas (Be)
Lynxx (NL)
Progrezz (Be)


Juryleden

Push
Config




Ik heb nu toch 4 dagen vrij ;)
Djeebie
Oke, 16 dj's maar twee juryleden. Hoe nu verder?

DJ_Progrezz
Het ligt eraan wanneer de wedstrijd gaat doorgaan. Als het goed uitkomt wil ik wel jureren.


edit: Djeebie van op groovecollection?
Glaniskanis
Haha je wordt berucht Jorn :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement