|
אנשים מישהו ניסה את אייסיקיו 2002 איי ?
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אם כן תרשמו איך זה
מה חדש וכדומה |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם כן תרשמו איך זה
מה חדש וכדומה |
אני הורדתי...
אין הבדל כמעט בין 2001 ל 2002
חוץ מזה שאי אפשר לסגור אותו...
:eyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
2002!!!?!?
אני רץ להוריד |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by oren_naor
אני הורדתי...
אין הבדל כמעט בין 2001 ל 2002
חוץ מזה שאי אפשר לסגור אותו...
:eyes: |
מזאתומרת....?????? |
|
|
| oren_naor |
אין לך את הכפתור של המזעור...
יש שם רק X
ושאתה לוחץ עליו,
אז זה יורד לך למטה...
וכדי לסגור אותו אתה צריך ללחוץ על
alt ctrl del |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה ממש אידיוט?
אז אתה לוחץ על הפרח פתור ימני
SHUTDOWN
LOL :D |
|
|
| oren_naor |
מאיפה אני אמור לדעת???
חוץת מזה זה לא במחשב שלי
זה על של אחותי הקטנה...
והיא לא הצליחה לסגור אותו,
אז ככה סגרתי לה אותו...!!!!
יבנת |
|
|
| DJ-Energy |
ראיתי את זה אצל חבר שלי
גועל נפש
אין הבדל בכלל |
|
|
| Agent-Fire |
שבר קטן שנוח זה שכשאר כותבים בעברית ואחרי זה עוברים לאנגלית ואז שוב לעברית, אז בסוף הוא כותב את זה בכתב קטן... אבל ששלוחים את זה הכתב נהיה באותו הגודל...
ודבר גרועה!
הוא יושב למטה כמו כל חלון רגיל של וינדוס, וזה מעצבן!
זה לא שימושי וסתם תופס שם מקום! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה ממש אידיוט?
|
לא יפה מוש
אמרנו שלא צוחקים על בן דוד שלי בפורום !
:) :)
קיצר להוריד או לא
איך זה העביר את הרשימה ? כמו שצריך ?
והקטע עם העברית אנגלית
סוף סוף זה מתחיל לכתוב בעברית או עדיין באנגלית ? |
|
|
| oren_naor |
| אצלי ב - 2001 זה מתחיל לרשום בעברית...:D :stongue: :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
אצלי ב - 2001 זה מתחיל לרשום בעברית...:D :stongue: :D |
אתה על הזיין שלי פסדר ?
שאני לא אבוא לפרמט לך
לך לך תעשה ריסט |
|
|
|
|