return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אנשים מישהו ניסה את אייסיקיו 2002 איי ?
View this Thread in Original format
DjChook
אם כן תרשמו איך זה
מה חדש וכדומה
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
אם כן תרשמו איך זה
מה חדש וכדומה


אני הורדתי...
אין הבדל כמעט בין 2001 ל 2002
חוץ מזה שאי אפשר לסגור אותו...

:eyes:
MoSH_MaN
2002!!!?!?

אני רץ להוריד
Dj Moriano
quote:
Originally posted by oren_naor


אני הורדתי...
אין הבדל כמעט בין 2001 ל 2002
חוץ מזה שאי אפשר לסגור אותו...

:eyes:



מזאתומרת....??????
oren_naor
אין לך את הכפתור של המזעור...

יש שם רק X
ושאתה לוחץ עליו,
אז זה יורד לך למטה...
וכדי לסגור אותו אתה צריך ללחוץ על
alt ctrl del
MoSH_MaN
אתה ממש אידיוט?

אז אתה לוחץ על הפרח פתור ימני

SHUTDOWN

LOL :D
oren_naor
מאיפה אני אמור לדעת???
חוץת מזה זה לא במחשב שלי
זה על של אחותי הקטנה...
והיא לא הצליחה לסגור אותו,
אז ככה סגרתי לה אותו...!!!!
יבנת
DJ-Energy
ראיתי את זה אצל חבר שלי

גועל נפש
אין הבדל בכלל
Agent-Fire
שבר קטן שנוח זה שכשאר כותבים בעברית ואחרי זה עוברים לאנגלית ואז שוב לעברית, אז בסוף הוא כותב את זה בכתב קטן... אבל ששלוחים את זה הכתב נהיה באותו הגודל...

ודבר גרועה!
הוא יושב למטה כמו כל חלון רגיל של וינדוס, וזה מעצבן!
זה לא שימושי וסתם תופס שם מקום!
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתה ממש אידיוט?



לא יפה מוש

אמרנו שלא צוחקים על בן דוד שלי בפורום !
:) :)

קיצר להוריד או לא
איך זה העביר את הרשימה ? כמו שצריך ?

והקטע עם העברית אנגלית
סוף סוף זה מתחיל לכתוב בעברית או עדיין באנגלית ?

oren_naor
אצלי ב - 2001 זה מתחיל לרשום בעברית...:D :stongue: :D
DjChook
quote:
Originally posted by oren_naor
אצלי ב - 2001 זה מתחיל לרשום בעברית...:D :stongue: :D


אתה על הזיין שלי פסדר ?
שאני לא אבוא לפרמט לך

לך לך תעשה ריסט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement