|
רמאללה ...
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
חבר'ה - הודיעו לנו אתמול עוד שבוע וחצי לוקחים אותנו לרמאללה
מצד אחד אני שמח שאני יכול לעזור אבל מצד שני ... אני ממש עדיין לא מאמין
אנחנו הולכים לפתוח שם תאג"דים .
ולטפל בפצועים וכל מיני כאלה ..
ועוד משהוא - אתמול היה לנו יום מיונים למי שמתאים להישאר לקורס מפקדים בענף
ו...
עברתי את כל המיונים !!!
אני ועוד 5 מתוך 75 איש בקורס עברנו - גם את זה עדיין לא עיכלתי
...
בכלל לא התכוונתי להיות מפקד בשרות שלי
בכל מקרה תשובה סופית לגבי אלה שיישארו מתוך חמישתנו נקבל רק בסוף הקורס
אבל גם אם ישאירו אותי אני לא בטוח שאני רוצה להישאר ...
דרך אגב אני מקווה שכולם בסדר פה ושאף אחד לא הלך לנו באיזה פיגוע
אתם מכירים חבר'ה שנפגעו ? |
|
|
| MoSH_MaN |
ודם כל בהצלחה ברמאללה
שלא יקרה לך כלום שלא תתטפל במישהו פצוע אנושות שבעצם אבדה כל צקווה טפו טפו טפו
לא אני לא מכיר אף אחד שנפצע ואני מקווה שאני גם לא יכיר
אז עוד פעם בהצלחה שתשאר בחיים :) |
|
|
| Dj Moriano |
| בהצלחה אחי...... |
|
|
| nesher |
בהצלחה אחי
תיזהר שם עם כל הערבים המסריחים שאלה
שימותו |
|
|
| oren_naor |
דבר ראשון
בהצלחה גבר...
תשמור על עצמך
וגם אח שלי היה חובש קרבי
של גבעתי... |
|
|
| arik |
בהצלחה אחי!!!!!
תעשה את זה הכי טוב שאתה יכול
ותשמור על אצמך!!!!!! |
|
|
| Agent-Fire |
Good luck, dude!
תחזור כמה שיותר מהר לפורום :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חבר'ה - הודיעו לנו אתמול עוד שבוע וחצי לוקחים אותנו לרמאללה
מצד אחד אני שמח שאני יכול לעזור אבל מצד שני ... אני ממש עדיין לא מאמין
אנחנו הולכים לפתוח שם תאג"דים .
ולטפל בפצועים וכל מיני כאלה ..
ועוד משהוא - אתמול היה לנו יום מיונים למי שמתאים להישאר לקורס מפקדים בענף
ו...
עברתי את כל המיונים !!!
אני ועוד 5 מתוך 75 איש בקורס עברנו - גם את זה עדיין לא עיכלתי
...
בכלל לא התכוונתי להיות מפקד בשרות שלי
בכל מקרה תשובה סופית לגבי אלה שיישארו מתוך חמישתנו נקבל רק בסוף הקורס
אבל גם אם ישאירו אותי אני לא בטוח שאני רוצה להישאר ...
דרך אגב אני מקווה שכולם בסדר פה ושאף אחד לא הלך לנו באיזה פיגוע
אתם מכירים חבר'ה שנפגעו ? |
אתה עושה צחוק?!!?!?
רמאללה!!!???
שום פנים ואופן
אני לא מרשה!!!
אתה נשאר בבית!!!!!!!!!!!!
:(:(:(:(
תשאיר ת'פלאפון פתוח או שלא יהיה טוב!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
תשאיר ת'פלאפון פתוח או שלא יהיה טוב!! |
טוב אמא...
:)
מורן אחי, אתה יודע כמה כבוד זה לטפל בחיים של בן אדם אחר
עלה והצלח !
תשמור על עצמך |
|
|
| yahel222 |
יו אחי ממש מסוכן שם תיזהר
ובהצלחה
ואישית אני לא מכיר
אבל אחות של חבר שלי אז חברה של חברה שלה
ההורים שלה וסבא שלה נהרגו בפיגוע בנתניה והיא נשארה רק היא ואחיה הקטן
זה די רחוק אבל בכל זאת....עצוב עצוב
תיזהרו לא להסתובב במקומות עם הרבה אנשים
רק מסיבות פרטיות |
|
|
| s0undw4v3 |
אחי!!! אם אתה יוצא לרמאללה אז בהצלחה!! שיהיה רק טוב! נקווה...
את אחד מההרוגים בפיגוע בחיפה ראיתי כל הזמן איפה שהסתובבתי עם חברים...
עופר רון... הוא נראה לי ממש נחמד... לא הכרתי אותו ממש, אבל אני מרגיש רע עליו... |
|
|
| luckystrike |
יא אללה המצב על הפנים ...
אני מקווה שישתפר עד אז
...
שמעתם שתפסו את המסמכים שמוכיחים את המעורבות של עראפת? |
|
|
|
|