return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
רמאללה ...
View this Thread in Original format
luckystrike
חבר'ה - הודיעו לנו אתמול עוד שבוע וחצי לוקחים אותנו לרמאללה

מצד אחד אני שמח שאני יכול לעזור אבל מצד שני ... אני ממש עדיין לא מאמין
אנחנו הולכים לפתוח שם תאג"דים .
ולטפל בפצועים וכל מיני כאלה ..

ועוד משהוא - אתמול היה לנו יום מיונים למי שמתאים להישאר לקורס מפקדים בענף
ו...
עברתי את כל המיונים !!!
אני ועוד 5 מתוך 75 איש בקורס עברנו - גם את זה עדיין לא עיכלתי
...
בכלל לא התכוונתי להיות מפקד בשרות שלי
בכל מקרה תשובה סופית לגבי אלה שיישארו מתוך חמישתנו נקבל רק בסוף הקורס
אבל גם אם ישאירו אותי אני לא בטוח שאני רוצה להישאר ...
דרך אגב אני מקווה שכולם בסדר פה ושאף אחד לא הלך לנו באיזה פיגוע
אתם מכירים חבר'ה שנפגעו ?
MoSH_MaN
ודם כל בהצלחה ברמאללה

שלא יקרה לך כלום שלא תתטפל במישהו פצוע אנושות שבעצם אבדה כל צקווה טפו טפו טפו

לא אני לא מכיר אף אחד שנפצע ואני מקווה שאני גם לא יכיר


אז עוד פעם בהצלחה שתשאר בחיים :)
Dj Moriano
בהצלחה אחי......
nesher
בהצלחה אחי
תיזהר שם עם כל הערבים המסריחים שאלה
שימותו
oren_naor
דבר ראשון
בהצלחה גבר...
תשמור על עצמך
וגם אח שלי היה חובש קרבי
של גבעתי...
arik
בהצלחה אחי!!!!!
תעשה את זה הכי טוב שאתה יכול

ותשמור על אצמך!!!!!!
Agent-Fire
Good luck, dude!
תחזור כמה שיותר מהר לפורום :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
חבר'ה - הודיעו לנו אתמול עוד שבוע וחצי לוקחים אותנו לרמאללה

מצד אחד אני שמח שאני יכול לעזור אבל מצד שני ... אני ממש עדיין לא מאמין
אנחנו הולכים לפתוח שם תאג"דים .
ולטפל בפצועים וכל מיני כאלה ..

ועוד משהוא - אתמול היה לנו יום מיונים למי שמתאים להישאר לקורס מפקדים בענף
ו...
עברתי את כל המיונים !!!
אני ועוד 5 מתוך 75 איש בקורס עברנו - גם את זה עדיין לא עיכלתי
...
בכלל לא התכוונתי להיות מפקד בשרות שלי
בכל מקרה תשובה סופית לגבי אלה שיישארו מתוך חמישתנו נקבל רק בסוף הקורס
אבל גם אם ישאירו אותי אני לא בטוח שאני רוצה להישאר ...
דרך אגב אני מקווה שכולם בסדר פה ושאף אחד לא הלך לנו באיזה פיגוע
אתם מכירים חבר'ה שנפגעו ?


אתה עושה צחוק?!!?!?
רמאללה!!!???

שום פנים ואופן
אני לא מרשה!!!
אתה נשאר בבית!!!!!!!!!!!!
:(:(:(:(

תשאיר ת'פלאפון פתוח או שלא יהיה טוב!!
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy

תשאיר ת'פלאפון פתוח או שלא יהיה טוב!!


טוב אמא...

:)
מורן אחי, אתה יודע כמה כבוד זה לטפל בחיים של בן אדם אחר

עלה והצלח !
תשמור על עצמך
yahel222
יו אחי ממש מסוכן שם תיזהר

ובהצלחה

ואישית אני לא מכיר
אבל אחות של חבר שלי אז חברה של חברה שלה
ההורים שלה וסבא שלה נהרגו בפיגוע בנתניה והיא נשארה רק היא ואחיה הקטן

זה די רחוק אבל בכל זאת....עצוב עצוב

תיזהרו לא להסתובב במקומות עם הרבה אנשים
רק מסיבות פרטיות

s0undw4v3
אחי!!! אם אתה יוצא לרמאללה אז בהצלחה!! שיהיה רק טוב! נקווה...

את אחד מההרוגים בפיגוע בחיפה ראיתי כל הזמן איפה שהסתובבתי עם חברים...
עופר רון... הוא נראה לי ממש נחמד... לא הכרתי אותו ממש, אבל אני מרגיש רע עליו...
luckystrike
יא אללה המצב על הפנים ...
אני מקווה שישתפר עד אז
...

שמעתם שתפסו את המסמכים שמוכיחים את המעורבות של עראפת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement