|
!! Dj Yahel 22/2הערב באומן 17 ת''א
|
View this Thread in Original format
| HANDSOME PR |
מחר באומן 17 ת''א יגיע
DJ YAHEL
לסט לייב ארוך באומן 17 לרגל צאת אלבומו החדש
כמו כן הוא יופיע בטראק חדש עם הזמרת תמי פדרמן
הכניסה תהייה ברשימות בלבד במחיר של 80-100 ש''ח
לרשימות מוזמנים נא להתקשר לעופר מזרחי:0528303124
תודה |
|
|
| omergunr |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה עולה כסף!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
עופר טעית לגבי התאריך התאריך מחר יהיה ה-22.2
אותי בכל אופן יהל מעולם לא עניין...
נפגש באפטר...איפה אפשר לפגוש אותך בשביל כרטיסים לאפטר פורים עופר? |
|
|
| HANDSOME PR |
| כן בהחלט אפשר כבר מעכשיו לרכוש כרטי0ים-0528303124 |
|
|
| .A.Y. |
חחחחחחחחחחחחחחח 100 שקל בשביל לשמוע תאלבום החדש שלו..
לא משנה שהאלבום לא שווה תכסף
גם ככה הוא מופיע הרבה פעמים במקומות ציבוריים עם כניסה חינם אז למה להוציא עליו כסף חח |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
חחחחחחחחחחחחחחח 100 שקל בשביל לשמוע תאלבום החדש שלו..
לא משנה שהאלבום לא שווה תכסף
גם ככה הוא מופיע הרבה פעמים במקומות ציבוריים עם כניסה חינם אז למה להוציא עליו כסף חח |
ישר ללכלך... קצת פרגון... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
ישר ללכלך... קצת פרגון... |
על מה כבר יש לפרגן פה..
יהל כבר פעם שניה מוציא דיסק עם טראקים ישנים שהוא שינה קצת פה ושם..
ועוד מזמין אותנו שנשמע אותם.. ונשלם 100 שקל..
פחחח
בכסף הזה אפשר ללכת לאיירבייס או לראות חיפה אפסניול.. |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
ישר ללכלך... קצת פרגון... |
תאמין לי שכואב לי ללכלך על יהל
המוסיקה הישנה שלו עד היום עושה לי צמרמורות
והאלבום וויבס אוף סאונד הוא אחד הטובים ששמעתי בחיים..
אבל יהל של היום? ממש פאדיחה..
ועוד לשלם עליו 100 ש"ח? כשמביאים דיג'יי מחו"ל זה עולה ככה.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
בטופיק אחר כאן כתב נראה לי יוראי את הדבר היחיד שאני מסכים איתו עליו מאוד
יש אנשים שמקשיבים למוזיקה עם העיניים ועם אוזניים של אנשים אחרים במקום עם האוזניים של עצמם
אז אמרו להם פעם לפני 6 שנים שיהל הוא ישראלי מצליח ומאז זה מביא קהל
תוסיפו לזה מסע ייחצון מסיבי מזה שלוש שנים של מר יהל עצמו כאשר מגיע הזמן להצביע למצעד של די ג'יי מאג ומה תקבלו?
די ג'יי שהצליח איכשהו לסחוף את עצמו אל תוך המצעד הזה ועכשיו יש לו את כל הלגיטימציה שבעולם להופיע בארץ ולדרוש מחיר של די ג'יי מחו"ל
תגידו עליו משתגידו אבל מבחינה שיווקית הוא כנראה לא פחות טוב מטיאסטו
מצד שני
כמה קשה זה כבר למכור את עצמך לקהל בארץ אם אתה מאוד מתאמץ כבר יותר מעשור? |
|
|
| uzi |
אילן, איך אני אוהב שאתה מנתח! :D
גם אני פעם מאוד אהבתי את יהל, בתקופה שהוא עשה מלודי והרבה היו מנגנים אותו. היום הוא כבר לא לטעמי. |
|
|
| Vortex_SA |
| בדיוק בגלל חוסר פרגון כזה קשה להצליח בארץ, אם לבן אדם יש קהל שמוכן לשלם והוא מצליח שיהיה לו רק טוב... |
|
|
|
|